הצצה ראשונה אל פיג'ו 308 החדשה

לפני חשיפת הדגם מחר, אנו זוכים להצצה ראשונה אל פיג'ו 308 החדשה.

פיג'ו 308 החדשה תיחשף מחר בשלמותה

מחר, יום שני ה-13 למאי 2013, פיג'ו תחשוף לראשונה את פיג'ו 308 החדשה, המשפחתית האצ'בק של החברה הצרפתית. אם עד היום התרגלנו שבכל דגם חדש של פיג'ו משתנה ספרת האחדות, לפני כשנה הכריזה החברה על כך שכל דגמי החברה יישאו את ספרת האחדות 8 כאשר הספרה הראשונה מציינת את השייכות הסגמנטית.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

עד לחשיפת הדגם מחר, אנחנו זוכים להצצה ראשונה אל הדגם באמצעות מספר טיזרים שפורסמו ברשת.התמונות לא חושפת יתר על המידה, אך ניתן להבחין בגריל קדמי ובפנסים ראשיים המעוצבים בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של פיג'ו כפי שניתן לראות בפיג'ו 2008 – הקרוסאובר העירוני החדש של פיג'ו.

 

בתא הנוסעים ניתן להבחין שה-308 תירש מה-208 את סידור לוח המחוונים העליון וגלגל ההגה הנמוך. כהמשך ישיר ל-208, אנו צופים לתא נוסעים עם מיעוט של כפתורים ועיקר השליטה תעשה דרך מסך מגע מרכזי או דרך מספר מצומצם של כפתורים על גלגל ההגה.

 

פיג'ו 308 החדשה, למרות השם שנשאר, היא מכונית חדשה לחלוטין והראשונה (ביחד עם C4 פיקאסו החדש) לעשות שימוש בפלטפורמה המודולרית החדשה EMP2 של קבוצת פיג'ו-סיטרואן (PSA). השימוש בפלטפורמה החדשה צפוי להפחית ממשקל הדגם כ-100 ק"ג לעומת הדגם המוחלף.

 

את 308 החדשה יישרתו מנועי בנזין ודיזל המוכרים מדגמים אחרים של החברה כולל 1.2Vti שלושה צילינדרים בהספק של 82 כ"ס ועד 1.6THP בהספק של 155 כ"ס בדגמים הרגילים. מנוע חדש הצפוי לשרת את ה-308 החדשה הוא גרסת הטורבו למנוע ה-1.2Vti בהספקים של 110-130 כ"ס ו-20.9 קג"מ. החדשה החשובה ביותר אולי עבור השוק הישראלי, היא קבלתה של תיבת 6 הילוכים אוטו' במקום תיבת ה-AL4 המיושנת (נקראת כיום AL8 בגרסתה העדכנית ביותר).

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות