2019 ב.מ.וו סדרה 3 החדשה.
חוזרת לשורשים: סדרה 3 החדשה.
2019 ב.מ.וו סדרה 3 החדשה.
חוזרת לשורשים: סדרה 3 החדשה.

סדרה 3 החדשה חוזרת לשורשים עם ניהוג חד והיא תצויד במנוע ה-4 צילינדרים החזק ביותר אי פעם של החברה.

 

ב.מ.וו חושפת תמונות תחת מעטה של הסוואה ופרטים טכניים ראשונים על סדרה 3 החדשה, הדור השביעי (G20) למכונית הספורט סדאן של החברה אשר תוצג בבכורה עולמית באוקטובר 2018 בתערוכת הרכב של פריז.

 

אחת הטענות אל סדרה 3 הנוכחית היא שהיא התרככה, שהיא כבר לא חדה כבעבר וזה אחד התחומים להם ניתן דגש מיוחד בפיתוח הדור השביעי של הדגם ובכדי להמחיש זאת, את הדגם צילמו על מסלול הנורבורגרינג.

 

2019 ב.מ.וו סדרה 3 החדשה
סדרה 3 סדאן החדשה.

ב.מ.וו מציינת כי מרכז הכובד של סדרה 3 סדאן החדשה נמוך ב-10 מ״מ מזה של הדגם הנוכחי, המשקל הופחת ב-55 ק״מ וחלוקת המשקל על הסרנים ממשיכה עם היחס המושלם של 50:50. סדרה 3 החדשה תהיה ארוכה ורחבה במעט מהדגם הנוכחי והשלדה של הדגם קשיחה יותר (כ-20%) וכך גם נקודות העיגון של המתלים לשלדה.

 

סדרה 3 החדשה נשענת על מתלים בתצורת מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור ו-ב.מ.וו מציינת כי היא השקיע זמן רב בכיול המתלים ובפיתוח הבולמים של הדגם, רגיל או אדפטיבי, כולל פיתוח בולם חדשני (lift-related bampers) המשנה את קשיחותו בהתאם למידת כיווץ הקפיץ שבמתלה, דבר המאפשר איזון מוצלח בין נוחות לספורטיביות.

כמו בדגם הנוכחי, הלקוחות יוכלו לבחור במתלי M Sport, חבילה הכוללת בולמים הקשיחים יותר ב-20% מבדגמים הרגילים, הנמכת מרכב של 10 מ״מ, חישוקי סגסוגת ״18, מוטות מייצבים עבים יותר, דיפרנציאל M sports, תגבור היגוי אקטיבי (Variable Sports Steering) ועוד.

 

ב.מ.וו לא מספרת לנו רבות על היצע המנועים של הדגם, אך זה לא צפוי להיות שונה משמעותית מהמוכר לנו מהדגם הנוכחי, כלומר התבססות על מנועי ארבעה ושישה צילינדרים טורבו. ב.מ.וו כן מציינת כי דגם 330i יצויד במנוע ה-4 צילינדרים החזק ביותר אי פעם של החברה, בשורה התחתונה תצפו ל-260 כ״ס ו-40.8 קג״מ, תוספת של כ- 8 כ״ס ו-4 קג״מ לעומת הדגם הנוכחי. מנוע זה ישודך כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ והוא יהיה חסכוני ופחות מזהם מהמנוע הנוכחי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.