וולוו XC90 T8 החדש: עוצמה וחיסכון

וולוו XC90 T8 עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין, מסוגל להאיץ אתכם ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות ולהציע מצד שני צריכת דלק של 40 ק"מ לליטר.

2015 וולוו XC90 החדש

וולוו חושפת היום פרטים טכניים נוספים על גרסת ה-T8 הבכירה בטכנולוגיית "Twin Engine" של ה-XC90 החדש המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר טורבו חזק במיוחד למנוע חשמלי היוצרים יחדיו הספק כולל של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 65.2 קג"מ.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

יחידת ההנעה T8 מסוג היברידי פלאג-אין מסוגלת להציע בדגם צריכת דלק משולבת של 40 ק"מ לליטר, טווח נסיעה חשמלי של כ-40 ק"מ ופליטת ה-CO2 העומדת על 59 גרם/ק"מ בלבד. כל לזאת, לצד יכולת להאיץ את הדגם הגדול מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות בלבד.

 

מנוע הבנזין בדגם הוא מנוע ארבעה צילינדרים מסדרת E-DRIVE החדש של וולוו המבוססת כולה על יחידת ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר. בגרסת ה-T8 המנוע מצויד במגדש על ומגדש טורבו בכדי לייצר מהנפח הצנוע הספק מרבי של 318 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. בין מנוע הבנזין לתיבת ההילוכים מותקן מנוע חשמלי קטן בהספק של 46 כ"ס המחובר ישירות לגל ההינע וממלא שלושה תפקידים: התנעת מנוע הבנזין בצורה חלקה, כגנרטור לטעינת המצבר ואף מסייע למנוע בזמן האצה חזקה בתוספת של 15.3 קג"מ.

 

מאחור מותקן מנוע חשמלי בהספק של 82 כ"ס ומומנט של 24.5 קג"מ המניע את הגלגלים מאחור במצב חשמלי מלא או בהתאם לקביעת מערכת הבקרה. את המנוע החשמלי מזינה סוללה במתח גבוה (270-400 וולט) המסוגלת לספק עד 64kw. הסוללה מתוקנת במרכז המרכב, במקום בו בעבר היה עובר גל ההינע לטובת ההנעה הכפולה. וולוו לא מציינת את הזמן הנדרש לטעינת הסוללה.

 

הכוח אל הגלגלים עובר דרך תיבת 8 הילוכים אוטו' שהותאמה במיוחד למשימה ההיברידית ולרשות הנהג בורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה מבין 5 מצבי נהיגה שונים. החל ממצב אוטו' כבררת המחדל בו המערכת קובעת איזה מנוע יפעל, ממשיך למצב חשמלי מלא או הנעה כפולה קבועה ועד למצב POWER המנצל את מלא הכוח שהמערכת מסוגלת לספק. כבררת מחדל, המערכת תמיד לעדיף לעשות שימוש במנוע החשמלי, במיוחד בתחילת נסיעה, בהתאם למצב הסוללה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)