וידאו: אודי קוואטרו קונספט פוגשת את אודי קוואטרו 1984

אודי בדרך לייצור הקוואטרו קונספט החדשה וחושפת אותה לצד הקוואטרו המקורית מ-1980.

אודי קוואטרו קונספט לצד אודי קוואטרו המקורית

בתערוכת פריז האחרונה, אודי הפתיע את הבאים בדגם קונספט לכבוד 30 שנה לאודי קוואטרו המקורית. למרות שאודי לא הצהירה על כוונת ייצור של הקוואטרו, החשיפות המרובות והמידע שממשיך לזרום, יותר מרומזים על כל שלאודי יש כוונה ברורה לייצר את הקוואטרו בין אם בסדרה מוגבלת או כדגם מן השורה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

אודי קוואטרו קונספט, עושה שימוש במנוע שנלקח מ-אודי TT RS בנפח 2.5 ליטר 5 צילינדרים (כמו למנוע המקורי) בהספק של 408 כ"ס ועל משקל הדומה לזה של הקוואטרו המקורית, פחות מ-1300 ק"ג, זה מספיק לה להאיץ ל-100 קמ"ש בכ-3.9 שניות. אודי הקוואטרו המקורית, הייתה בעלת מנוע בנפח 2.1 ליטר 5 צילינדרים בהספק של 197 כ"ס שהספיקו ל-7.1 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 220 קמ"ש.

 

אודי קוואטרו קונספט - תמונות ופרטים מתערוכת פריז 2010

 

האמת היא שהקוואטרו בגרסת הכביש, לא זכתה להצלחה מיידית ואילו את עיקר ההילה של אודי קוואטרו יש לייחס לגרסת הראלי, אודי ספורט-קוואטרו S1 , שהוצגה ב-1985 (היו כבר גרסאות קוואטרו לראלי משנת 1981). ה-קאווטרו S1, שביחד עם הנעת הקוואטרו עשתה שימוש במגדש טורבו מיוחד בעל מערכת סירקולציה של אוויר אשר הייתה שומרת על סל"ד המגדש בטווח הפעולה היעיל. מנוע ה-2.1 ליטר 5 צילינדרים טורבו, הפיק לא פחות מ-500 כ"ס ואיפשר ביצועים של 3.1 שניות ל-100 קמ"ש (בשנת 1986 נמדדו למנוע 591 כ”ס). עד היום אודי ספורט-קאווטרו S1 נחשבת למכונית הראלי (גרופ B) החזקה ביותר אי פעם.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/a2DcAbXMs1o?rel=0{/iframe}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות