וידאו: פורד פוקוס 2012 החדשה בנסיעת מבחן ראשונה.

המגזין הבריטי AutoCar מבצע נסיעת מבחן ראשונה בפוקוס החדשה, המסקנות האכזבות והרשמים בכתבה.

פורד פוקוס סדאן החדשה  - יותר איכותית אך פחות מהנה לנהיגה

פורד פוקוס, היא ללא ספק המכונית החשובה ביותר של פורד ועכשיו עוד יותר עם הפיכתה למכונית עולמית שתימכר כמעט בדיוק באותה התפריט והעיצוב במעל ל-160 מדינות בעולם. מאז הוצגה הפוקוס החדשה בתערוכת דטרויט 2010, אנחנו ממתינים לראות האם הפוקוס החדשה תוכל להיכנס לנעליים הגדולות של הפוקוס המוחלפת ולהציע את תמהיל שהפך את ה-פוקוס למשפחתית הכי נוחה ומהנה לנהיגה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פורד פוקוס מאז שהוצגה ב-1998, מעולם לא הייתה עם העיצוב הכי יפה, או תא הנוסעים הכי איכותי וגם לא עם תיבת הילוכים או מנועים משכנעים (להוציא כמובן את גרסאות ה- ST או ה-RS). אבל ל-פורד פוקוס תמיד היה את התמהיל הנכון והמדויק של איך מכונית משפחתית צריכה להיות בכל הקשור בחדוות נהיגה וניהוג מבלי להתפשר על נוחות הנסיעה.

 

ה-פוקוס היא ללא ספק המכונית המשפחתית הנוחה ביותר שיש כיום יחד עם התנהגות כביש המהנה ביותר שלא מגיע בזכות כוח מנוע אלא בשילוב מושלם (עבור רכב משפחתי) של הגה מתקשר בעל משקל נכון,למרות שהוא לא מהיר ולדור הראשון היה היגוי טוב יותר, יחד עם שילדה קשיחה המאפשרת כיול מתלים לנוחות מבלי שיהיו רופסים או שיפגעו בקלילות בה המכונית נכנסת לסיבוב עם תת היגוי סביר ומעבר קליל להיגוי יתר נשלט מהסוג המעלה חיוך בחייו האפורים של אב המשפחה הלוקח את הילדים לטיול סוף שבוע בהרי ירושלים.

תא נוסעים איכותי אך עם הנדסת אנוש לא מושלמת

לאחר המבחן של מגזין AUTOCAR הבריטי ניתן להגיד את הדברים הבאים על הפוקוס החדשה: בכל נקודות החולשה, למעט הגיר כפול המצמדים החדש שלא השאיר רושם חיובי במיוחד, הפוקוס החדשה לא רק טובה יותר מזו המוחלפת, היא כנראה הטובה ביותר בקטגוריה. אך בנקודות הזכות של הפוקוס המוחלפת, אותן נקודות שתמיד שמו את הפוקוס כמשפחתית מובילה, הפוקוס החדשה מאכזבת במעט. היא פשוט פחות מהנה לנהיגה, ואותו אבא אולי יעריך יותר את איכות החיים בפוקוס החדשה במשך רוב השבוע, אך באותו סוף שבוע בהרי ירושלים הוא יתאכזב שיש לו משפחתית איכותית אבל כבר לא כזו מהנה.

 

קיראו כאן על רשימת המנועים והביצועים המלאה של הפוקוס החדשה

 

לא נרחיב את היריעה, וניתן לכם לצפות בעצמכם ולהגיב, מה אתם חושבים על הפוקוס החדשה.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/KFpmpy2FlsU?rel=0{/iframe}

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/FYsXQ3fxiiY?rel=0{/iframe}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • רומן

    אתה מתבלבל בין תנוחת הישיבה בפוקוס שהיא מרגישה על הרכב ולא בתוכו ומעט גבוהה מהממוצע לעומת מרכז הכובד. <br /><br />המנוע כן, חסר סוסים יחסית אך כל זה נפתר בפוקוס החדשה. אבל בכל הקשור בהתנהגות הכביש, הפוקוס הרבה יותר מתקדמת והרבה יותר נוחה ועם מערך מתלים תמקדם יותר מזה המיושן של האסטרה שלא מסתדר עם כבישים מאתגרים והיא הרבה פחות נוחה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהנתי יותר באסטרה

    הבעיה של הפוקוס הקודמת לדעתי (ואני לא מבין איך עיתונאים לא שמים לב) היא במרכז כובד גבוהה יחסית, זה בנוסף ל"לב" החלש וה"חסר חיים" שלו - המנוע.<br />הפוקס היא רכב משפחתי במלא מובן המילה, שפע של מרווח מקום ותא מטען מצויין.<br /><br />האסטרה של אופל פחות מרווחת אך יותר תזזיתית וזריזה(לפחות בגירסה האוטומטית ועוד יותר במצב ספורט) בעלת מרכז כובד נמוך יותר ויושבת יותר טוב.<br /><br />לשניהם יש הגה בתגבור אלקטרוהידאולי מצויין, ומערכת בולמי זעזועים מעולה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יפתח קצור

    כלומר אין מה לעשות, משפחתית צריכה להיות משפחתית ונשמע שהפוקוס החדשה עושה עבודה מעולה בכך, מי שרוצה קצת לחייך, נו קוראים לזה כסף לא:-)

    כתובת URL מקוצרת: