ז'נבה 2010: פורשה 918 ספיידר היברידית קונספט

פורשה 918 ספיידר: 718 כ"ס וצריכת דלק של 33 ק"מ לליטר ופליטת מזהמים CO2 של 70 גרם לקילומטר.

ה-918 עוצבה ותוכננה בהשראת הפורשה 917 . היא מוגדרת כרכב "סופר ספורט" היברידית נטענת דו מושבית עם מנוע מרכזי המניע את הגלגלים האחוריים והיחידה החשמלית אחראית על הנעת הגלגלים הקדמיים. היחידה ההיברידית מורכבת ממנוע V8 בנפח 3.4 ליטר המשרת את חטיבת המירוצים של פורשה עם הספק של 500 כ"ס ולא פחות משלושה מנועים חשמליים המספקים יחדיו 218 כ"ס שביחד עם מנוע הבנזין יוצרים הספק משולב של 718 כ"ס. התוצאה: 3.2 שניות מאפס ל-100 קמ"ש 320 קמ"ש מהירות מירבית ולטענת פורשה היא מסוגלת  לפחות מ-7:30 דקות במסלול נורבורגרינג מהירה יותר מהקאררה GT זאת כמובן בתאוריה ולא נוסה באמת. צריכת הדלק לנו לפחות נשמעת מופרכת 33 ק"מ לליטר ופליטת מזהמים של 70 גרם לקילומטר.

פורשה 918 ספיידר קונספט

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

נסיעה על בסיס הכוח החשמלי בלבד אפשרית עד למרחק של 25 ק"מ. הסוללות מקוררות ע"י נוזל לשיפור הנצילות, ישנה מערכת לניצול אנרגיית הבלימה לטעינה וכן מערכת "E-Boost" כמו ב-GT3 ההברידית המאפשרת לקבל תוספת כוח זמנית למספר שניות בזמן עקיפה או האצה מהירה. ישנם 4 מצבי בחירה לנהג: E-Drive לנסיעה על בסיס הכוח החשמלי בלבד, מצב -"הברידי" לשימוש בשני המערכות במשולב לפי דרישת הנהג, מצב- "ספורט-הברידי" בדומה למצב ההברידי אך בדגש על ביצועים ומצב "מירוץ-הברידי".

 

הפורשה 918 מצויידת בתיבת ה-PDK 7 הילוכים המחוברת לגלגלים האחוריים והמנועים החשמליים מניעים את הגלגלים הקדמיים. הגוף כולו משולב סיבי פחמן ואלומנים להשגת משקל נמוך מאוד כ-1490 ק"ג. פורשה פותחת את עידן ההנעה ההיברידית שלה בצורה הכי משכנעת שיש.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות