2019 פיג׳ו 5008
פיג׳ו 5008 - מנועים חדשים ותיבת 8 הילוכים אוטו׳.
2019 פיג׳ו 5008
פיג׳ו 5008 - מנועים חדשים ותיבת 8 הילוכים אוטו׳.

פיג׳ו 5008 זוכה למנועי בנזין ודיזל חדשים, 1.5 דיזל 130 כ״ס ו-1.6 טורבו 180 כ״ס, וכן לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ חדשה המחליפה את תיבת ה-6 הילוכים אוטו׳.

 

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג׳ו בישראל, ממשיכה לעדכן את היצע המנועים של דגמי פיג׳ו בישראל עם המנועים העדכניים של קבוצת PSA. לאחר ה-3008 שכבר קיבל את המנועים החדשים כעת תורו של ה-5008 לקבל את מנוע ה-1.5 ליטר דיזל 130 כ״ס החדש ואת מנוע ה-1.6 טורבו PureTech החדש עם 180 כ״ס יחד עם תיבת 8 הילוכים אוטו׳ חדשה המחליפה את תיבת ה-6 הילוכים אוטו׳ ששרתה עד עתה הדגם.

 

מנוע ה-1.6 ליטר טורבו PureTech החדש מייצר הספק מרבי של 180 כ״ס ומומנט מרבי של 25.5 קג״מ, שיפור של 15 כ״ס ו-1 קג״מ לעומת מנוע ה-1.6 טורבו THP ששרת עד עתה את הדגם. עם תיבת 8 הילוכים אוטו׳ חדשה לדגם נתון 0-100 קמ״ש של 8.3 שניות, מהירות מרבית של 218 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 17.5 ק״מ לליטר - שיפור לעומת 9.2 שניות ו-17.2 ק״מ לליטר עם המנוע היוצא ותיבת ההילוכים הקודמת.

 

פיג׳ו 5008
פיג׳ו 5008.

מנוע ה-1.5 דיזל BlueHDI החדש מחליף את מנוע ה-1.6 דיזל 120 כ״ס. למנוע החדש הספק מרבי של 130 כ״ס ומומנט מרבי של 30.6 קג״מ. עם תיבת 8 הילוכים אוטו׳ לדגם נתון 0-100 קמ״ש של 11.8 שניות, מהירות מרבית של 190 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 24.4 ק״מ לליטר - שיפור לעומת 11.9 שניות ו-23.2 ק״מ לליטר עם המנוע הקודם.

 

פיג׳ו 5008
פיג׳ו 5008.

האבזור נותר ללא שינוי כאשר מנוע הדיזל יוצע ברמת הגימור New Active הבסיסית ומנוע הבנזין גם ברמת הגימור New Premium הגבוהה יותר. פיג׳ו תמשיך לשווק את הגרסה הבכירה של הדגם 5008 GT עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 180 כ״ס. 2019 פיג׳ו 5008 - מפרט טכני מלא להורדה.

עם המנועים החדשים ועדכון המס הירוק באפריל, מחירי הדגם התייקרו ב-3,000 שקל: 182,990 שקל לדגם הדיזל אקטיב, 184,990 שקל לדגם הבנזין אקטיב ו-207,990 שקל לדגם הבנזין New Premium.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.