2017 קיה פיקנטו החדשה
קיה פיקנטו החדשה - מעלה שוב את הרף בסגמנט המיני.
2017 קיה פיקנטו החדשה
קיה פיקנטו החדשה - מעלה שוב את הרף בסגמנט המיני.

הפיקנטו 2017 מביאה רמות חדשות של תחכום לסגמנט המיני, במיוחד בתא הנוסעים, יחד עם יותר מקום למטען, מערכות בטיחות מתקדמות ופלטפורמה חדשה וקשיחה יותר.

 

קיה חשפה הבוקר בשוק הבית הדרום קוריאני תמונות ופרטים ראשונים על הפיקנטו 2017 החדשה, אותה היא תחל לשווק בקוריאה בזמן הקרוב (באירופה רק במרץ). הפיקנטו החדשה, דור שלישי לדגם, מעלה את רמת התחכום של הדגם למחוזות חדשים ולא מוכרים בסגמנט המיני העממי, בדיוק כפי שעשתה הפיקנטו הנוכחית כאשר הוצגה בשנת 2011 ומה שבמידה רבה אחראי על ההצלחה המסחררת של הדגם בשוק המקומי שלנו.

 

2017 קיה פיקנטו החדשה - תא הנוסעים
תא הנוסעים מציג רמת תחכום לא מוכרת בסגמנט המיני.

הפיקנטו החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה, לא חדשה לחלוטין אלא גרסה משודרגת לזו היוצאת עם תוספת משמעותית של פלדת TSS המהווה כעת 44% מהשלדה – כפול מהדגם הנוכחי. למעט בסיס הגלגלים שהתארך ב-15 מ"מ לכדי 2,400 מ"מ, שאר מידות הדגם נותרו ללא שינוי עם 3,595 מ"מ אורך, 1,595 מ"מ רוחב ו-1,485 מ"מ גובה.

 

מי שכן גדל משמעותית הוא נפח תא המטען העומד בדגם החדש על 255 ליטר שהם תוספת של 55 ליטר לעומת הדגם הנוכחי. עם קיפול המושבים מאחור ניתן לקבל נפח הטענה של 1010 ליטר.

 

2017 קיה פיקנטו החדשה
אבולוציה מוצלחת לעיצוב המוכר של הדגם.

בתחום הבטיחות, קיה שדרגה את מפרט הבטיחות של הדגם והוסיפה לו מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית והתראה על סכנת התנגשות חזיתית, יחד עם שבע כריות אוויר, קדם מותחן גם לחגורות הבטיחות מאחור ועוד.

 

בתחום המנועים, קיה חושפת בשלב זה מנוע אחד מוכר, גרסה מחודשת של מנוע ה-1.0 ליטר Eco-prime שלושה צילינדרים של הדגם הנוכחי, מנוע זה ישודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 4 הילוכים אוטו'. לפי התקן הקוריאני, שהוא מחמיר במיוחד, צריכת הדלק המשולבת בדגם עם תיבה ידנית עומדת על 16.0 ק"מ לליטר, 15.4 ק"מ לליטר עם תיבה אוטו' (נתונים לרמת הגימור הבסיסית). בהמשך הדגם ישווק גם עם מנוע ה-1.25 ליטר המוכר של הדגם.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.