2019 אודי q3 החדש
אודי Q3 החדש.
2019 אודי q3 החדש
אודי Q3 החדש.

אודי Q3 החדש חושף עיצוב מוחצן, תא נוסעים מרשים וטכנולוגיה מתקדמת.

 

תמונות ופרטים ראשונים על אודי Q3 החדש דלפו לרשת, רגע החשיפה הרשמית של הדגם מחר. אודי Q3 החדש הוא דור שני לקרוסאובר הקומפקטי של אודי המתחרה בדגמים כגון ב.מ.וו X1 ומרצדס GLA והוא מגיע כשבע שנים לאחר שהוצג הדור הראשון של הדגם.

 

אודי Q3 החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה, זאת לעומת פלטפורמת PQ35 המיושנת של הדגם היוצא. עם המעבר לפלטפורמה החדשה הדור השני ה- Q3 צמח משמעותית במידותיו, עם תוספת של 96.5 מ״מ לאורך (4,481 מ״מ) ותוספת של 76 מ״מ לבסיס הגלגלים (2,679 מ״מ). גם תא המטען גדול משמעותית ונפחו עומד על 674 ליטר ועם קיפול המושבים מאחור מתקדמת נפח של 1,526 ליטר.

 

2019 אודי Q3 החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים החדש מרשים באיכותו, עיצובו ובטכנולוגיה המוטמעת בו.

העיצוב החיצוני של הדגם אגרסיבי, מוחצן, מוצלח מזה של הדגם הנוכחי ומבוסס על שפת העיצוב העדכנית של רכבי הפנאי של אודי אשר הוצגה לראשונה עם ה-Q8 החדש והבכיר אשר נחשף רק בחודש שעבר. 

 

תא הנוסעים החדש מרשים עוד יותר מהעיצוב החיצוני באמצעות שפע של טכנולוגיה, מסכים וגימור וחומרים באיכות גבוהה. קפיצת מדרגה משמעותית לעומת תא הנוסעים של ה-Q3 היוצא. גם כאן העיצוב בהשראת הדגמים הבכירים יותר של אודי, אך בניגוד לאלו מערך השליטה על בקרת האקלים (והמושבים) הוא חוגות פשוטות ולא מסך מגע כמו בדגמים הבכירים. מה שכן נמצא הוא לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3 ומסך מולטימדיה מרכזי המשולב באחידות בדשבורד (כבר לא ״צף״ כבעבר) בגודל של ״8.8 אותו ניתן לשדרג למסך ״10.1 כמו באודי Q8.

 

בנוסף נמצא 4 כניסות USB, שתיים מאחור, אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי כסטנדרט, שקע 12V גם לנוסעים מאחור ונקודה חמה WiFi בטכנולוגיית 4G לרווחת הנוסעים. טכנולוגיה חדשה המוטמעת בדגם היא תקשורת בין רכבים, טכנולוגיה המאפשרת להעביר מידע בין רכבים על סכנות כגון מזג אוויר או מצב הכביש.

בתחום הבטיחות נוכל למצוא מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ובלימה בעת הצורך, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת נהיגה אוטונומית לפקקי תנועה, אור גובה אוטומטי ועוד.

 

ניתן לצפות שאודי Q3 החדש יצויד במגוון רחב של מנועי בנזין ודיזל, כולל מנוע 1.5TFSI עם 150 כ״ס עבור דגם הבסיס ו-2.0TFSI עם 200 כ״ס או 252 כ״ס בגרסאות ההנעה הכפולה הבכירות יותר. אנחנו בהחלט מצפים לפגוש בדגם גם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין ובהמשך כמובן גם גרסאות ביצועים כולל כמובן Q3 RS עם הספק הצפוי לעמוד על כ-400 כ״ס. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.