חשיפה ראשונה: ב.מ.וו X5 החדש

תמונות ופרטים ראשונים על הדור השלישי והחדש של ה- X5, הקרוסאובר המצליח של ב.מ.וו.

ב.מ.וו X5 החדש

בימים הקרובים, ב.מ.וו תחשוף לראשונה את ה-X5 החדש – דור שלישי לדגם. כפי שכבר התרגלנו, תמונות ופרטים ראשונים של הדגם החדש נחשפים ברשת בטרם החשיפה הרשמית. הדגם החדש (F15) מחליף את ה-X5 היוצא (E70) אשר הוצג לראשונה בסוף שנת 2006.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

במבט ראשון, למרות שמדובר בדגם חדש, התחושה היא של מתיחת פנים יותר מאשר משהו חדש לחלוטין. ה-X5 החדש שומר באדיקות על קווי העיצוב של הדגם היוצא, אך בכל מקום ניתן למצוא נגיעת עיצוב חדשה ומקורית, מה שמספק לדגם מראה שרירי, מודרני, חטוב, מוחצן ומוצק, עיצוב שללא ספק יסייע למכירות של הדגם, במיוחד בישראל, בסגמנט בו הנראות הינה ערך עליון.

 

כמו בכל דגמי ב.מ.וו האחרונים, גם ה-X5 החדש נושא את החזית החדשה והמוחצנת של ב.מ.וו עם גריל הכליות הבולט במיוחדשזוכה להדגשת כרום ועיצוב הפנסים הראשיים זהה לאלו שנמצא בכל דגמי ב.מ.וו העדכניים ושנראו לראשונה בסדרה 3 החדשה. מאחור, השינויים לעומת הדגם הנוכחי מינוריים למדי (למרות שהכל חדש) ומסתכמים בעיקר ביחידות תאורה מודרניות מבוססות LED. הדגם החדש שומר על דלת תא המטען השימושית הנפתחת בשני חלקים.

 

ה-X5 החדש צפוי להציע בסיס גלגלים ארוך יותר יחד עם הפחתת משקל של כ-100 ק"ג. עם תחילת השיווק, הדגם יוצע עם שלושה מנועים, כולם משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו': xDrive30d – עם 258 כ"ס, xM50d עם 381 כ"ס ו-xDrive50i עם 450 כ"ס. בהמשך הדגם יוצע עם יחידות הנעה נוספות – דיזל בעיקר – בהספקים של 218-313 כ"ס.

 

תא הנוסעים של ה-X5 החדש, אכן חדש לחלוטין, מעוצב ויוקרתי יותר למראה מהדגם היוצא. כמו סדרה 5 החדשה/מחודשת שנחשפה לאחרונה, גם ה-X5 זוכה במערכת iDrive החדשה, עם מסך "הצף" על הדשבורד וחוגה בין המושבים בעלת משטח מגע.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות