סונטה היברידית החדשה
סונטה היברידית החדשה.
סונטה היברידית החדשה
סונטה היברידית החדשה.

יונדאי מספקת לנו הצצה ראשונה לעיצוב של הסונטה ההיברידית החדשה, אותה אנחנו מצפים לפגוש בישראל בתחילת השנה הבאה.

 

לאחר שחשפה את הגרסאות הרגילות של הסונטה החדשה וכן את הגרסה לשוק האמריקאי עם מנועי 1.6 טורבו ו-2.5 ליטר וחבילת עיצוב N Performance ספורטיבית, יונדאי חושפת בתערוכת סיאול את הסונטה היברידית החדשה.

 

ויזואלית, הסונטה ההיברידית זכתה לעיצוב שונה במעט לגריל הקדמי לעומת הדגם הרגיל - קצת קטן וסגור יותר - והפגוש זכה לעיצוב חלק יותר ופחות זוויתי, כל זה לטובת הפחתת מקדם הגרר של הדגם וצריכת דלק טובה יותר. הבדל קטן נוסף לעומת הדגמים הרגילים נמצא בספוילר שחור וקטן שהוצמד לדלת תא המטען. חישוקי הגלגלים של הדגם ההיברידי, בגדלים של ״16 או ״17, זכו בעיצוב ייחודי דמוי טורבינה.

 

סונטה היברידית החדשה
סונטה היברידית החדשה.

את הסונטה ההיברידית יונדאי תשיק לקראת חודש יולי הקרוב וזו הסיבה שהחברה לא מאפשרת לנו הצצה לתא הנוסעים של הדגם, שלא צפוי להיות שונה מזה של הדגמים הרגילים למעט תצוגה שונה בלוח המחוונים, וגם לא את יחידת ההנעה ההיברידית החדשה של הדגם.

בשוק הקוריאני לפחות, יונדאי תשווק את הדגם עם אופציה לגג סולארי שמטעין את הסוללה של הרכב. הספק הטעינה של הגג הסולארי שווה ערך לנסיעה של 1300 ק״מ בשנה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.