טויוטה אוריס סטיישן 2013 – הפרטים המלאים

טויוטה אוריס סטיישן, מציעה נפח מטען של 530 ליטר ותהיה לסטיישן הראשונה בעולם עם מערכת הנעה היברידית.

2013 טויוטה אוריס סטיישן

טויוטה חשפה אמנם את גרסת הסטיישן (טורינג) של האוריס האצ'בק החדשה כבר בתערוכת פריז בשנה שעברה, אך רק כעת, לקראת תחילת שיווקו של הדגם באירופה, היא חושפת את הפרטים המלאים. ביוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, שוקלים בחיוב את שיווקה של גרסת הסטיישן לאוריס האצ'בק החדשה עוד השנה, אך הכל בהתאם לתג המחיר בו תוכל החברה לשווק את הדגם בישראל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

צריך להזכיר שזו הפעם הראשונה בה טויוטה מציעה גרסת סטיישן בדגם האוריס, גרסה שלא הייתה קיימת בדור הראשון, הקודם, של הדגם. גרסאות סטיישן, תופסות נתח של כ-25% משוק המשפחתיות באירופה וטויוטה מקווה שהאוריס סטיישן החדשה תאפשר לחברה להגדיל את נתח השוק של האוריס החדשה לכ-5% משוק המשפחתיות באירופה, במיוחד באמצעות הגרסה ההיברידית של הדגם הצפויה להיות מבוקשת בציי רכב בשל רמת CO2 נמוכה במיוחד.

 

האוריס סטיישן (Touring Sports), שתתחרה בעיקר בפוקוס סטיישן וביונדאי i30CW סטיישן, בעלת בסיס גלגלים של 2.60 מטר בדומה לגרסת ההאצ'בק של האוריס, אך היא ארוכה ממנה ב-285 מ"מ המוקדשים כולם לטובת תא המטען.

 

נפח תא המטען של הדגם עומד על 530 ליטר ועם קיפול המושבים מאחור הנפח צומח ל-1,658. זה אמנם לא הנפח עצום הממדים של האוקטביה סטיישן החדשה עם ה-610 ליטרים שלה, אך זה תחרותי ליונדאי i30cw ולקיה סיד SW החדשה המציעות נפח דומה של 528 ליטר וזה הרבה יותר מה-476 ליטרים של הפוקוס סטיישן.

 

 

תא המטען לא מציע רק נפח גדול אלא גם שימושיות ופרקטיות באמצעות קיפול מהיר למושבים בלחיצת כפתור אחת, אז נוצר תא מטען שטוח לחלוטין ובנוסף, ישנם תאים בתחתית תא המטען עם מדף בעל שני מצבים, רשת וקרסים לעיגון מטען ושקע 12V ייעודי.

 

האוריס סטיישן החדשה תוצע עם אותן יחידות הנעה של דגם ההאצ'בק: 1.33 ליטר בהספק של 99 כ"ס, 1.6 ליטר 132 כ"ס, 1.4 ליטר טורבו דיזל 89 כ"ס, 2.0 ליטר טורבו דיזל 126 כ"ס וכן גרסה היברידית (136 כ"ס) עם אותה יחידת הנעה של האוריס האצ'בק ההיברידית החדשה – אוריס HSD.

 

הביצועים וצריכת הדלק זהים לדגם ההאצ'בק עם צריכת דלק של 17.5 ק"מ לליטר בדגם 1.6 ליטר בנזין ו-26.3 ק"מ לליטר בדגם ההיברידי, שככל הניראה לא ישווק בישראל בשל תג מחיר גבוהה מידי ולא מספיק תחרותי.

 

בתחום האבזור, האוריס סטיישן תוצע, כאופציה, עם גג פנורמי ענק הנמתח לכל אורך הגג. שאר האבזור יהיה זהה לדגם ההאצ'בק ויכלול בין היתר, מסך מגע מרכזי TOYOTA TOUCH עם כניסת USB+AUX, דיבורית BT, מצלמת רוורס, מערכת בקרת אקלים ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • יוני ר

    וולוו V60 היברידית נטענת אכן כבר הוצגה מזמן, אך היא למעשה עדיין לא עלתה על הכביש והיא נמכרת במחירה מוקדמת בלבד כרגע. מה גם שמחירה יעמוד בישראל על לפחות חצי מיליון, כך שאפשר לשכוך ממנה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איציק

    תבדקו שהרכב הזה הכי חסכוני בעולם. ליטר ל-52 ק"מ.

    כתובת URL מקוצרת: