טויוטה אייגו החדשה תוצע עם מנוע 1.0 ליטר 68 כ"ס חסכוני מבעבר, תיבה ידנית או רובוטית, אפשרויות רבות להתאמה אישית ואבזור רב כאופציה.

טויוטה אייגו החדשה 2014

טויוטה חשפה היום (ג') בתערוכת ז'נבה את טויוטה אייגו 2014 החדשה, דור שני למכונית העירונית של טויוטה - דור ראשון הוצג ב-2005 - המיוצרת במשותף עם פיג'ו (108) וסיטרואן (C1 החדשה). האייגו החדשה שתשווק בישראל במהלך המחצית השנייה של 2014, גדולה יותר מהדגם הנוכחי, מאובזרת יותר, חסכונית יותר ועם עיצוב ייחודי השונה משמעותית מהצמד הצרפתי.

 

אל עיצובה של האייגו החדשה כבר הספקנו להיחשף, זה צעיר וחצוף ונדמה כי טויוטה שלרוב שמרנית, הרשתה לעצמה ללכת עד הסוף בעיצובו של הדגם העירוני שלה – טוב או לא תחליטו אתם. בהתאם למגמה העדכנית, טויוטה תציע לרוכשים אפשרויות רבות להתאמה אישית של עיצוב הדגם (פנים וחוץ). טויוטה תציע את האייגו החדשה במרכב 3 דלתות או 5 דלתות וכן בגרסה פתוחה עם חלון גג רך הנפתח לכל אורך הגג.

 

עם אורך של 3,455 מ"מ רוחב של 1,615 מ"מ, גובה של 1,460 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,340 מ"מ, האייגו החדשה ארוכה ב-50 מ"מ ונמוכה ב-5 מ"מ מהדגם היוצא, הרוחב ובסיס הגלגלים נותרו ללא שינוי. לפי טויוטה, המרווח לנוסעים שופר נפח תא המטען גדל ב-29 ליטר ועומד על 168 ליטר. למרות הגידול במידות, האייגו החדשה קלה בכ-50 ק"ג מבעבר ורושמת על המאזניים משקל של 840-910 ק"ג בהתאם לאבזור, מנוע ותיבת ההילוכים.

 

תא הנוסעים החדש של הדגם מציג קפיצת מדרגה משמעותית בכל הקשור לאבזור ואיכות, כך למשל לא תמצאו כבר בדגם חלקי פח חשופים ומול הנהג נמצא לוח מחוונים מודרני עם מחשב דרך מלא. רשימת האבזור האופציונלי בדגם נדיבה במיוחד וכוללת מסך מגע מרכזי "7 עם כניסת USB, קישורית BT ופונקציית שיקוף לטלפונים סלולריים (אנדרואיד או iOS), שליטה מההגה על מערכת השמע והטלפון, מראות צד חשמליות ועוד. מה שלא השתנה אלו פתחי מיזוג מרכזיים שלא ניתנים לכיוון (מאחורי מסך המגע) והנוסעים מאחור עדיין לא ייהנו מחלונות צד הניתנים לפתיחה מלאה.

 

 

טויוטה אייגו החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

האייגו החדשה תשווק בתחילה עם מנוע 1.0 ליטר משופר של הדגם היוצא עם יחס דחיסה גבוה מבעבר ( 11.5:1 לעומת 11.0:1) שישודך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית ובניגוד לצמד הצרפתי, היא לא תוצע עם מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים של פיג'ו.

 

אייגו 1.0 ליטר – מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק מרבי של 68 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 9.7 קג"מ ב-4,300 סל"ד – 8.7 קג”מ זמינים החל מ-2,000 סל”ד. המנוע משודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית או רובוטית מחודשת X-SHIFT.

 

ביצועים: 14.2 שניות 0-100 קמ"ש (אוטו': 15.5 ש') ומהירות מרבית של 160 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 24.4 ק"מ לליטר בדגם הידני ו-23.8 ק"מ לליטר בדגם הרובוטי – שיפור של כ-7% בצריכת הדלק לעומת הדגם היוצא.

 

בתחום הבטיחות, הדגם מצויד בשש כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ועוד.

 

Toyota-Aygo_2015_1aper_12
Toyota-Aygo_2015_1aper_12
Toyota-Aygo_2015_1per_05
Toyota-Aygo_2015_1per_05
Toyota-Aygo_2015_10aper_16
Toyota-Aygo_2015_10aper_16
Toyota-Aygo_2015_10er_02
Toyota-Aygo_2015_10er_02
Toyota-Aygo_2015_10per_01
Toyota-Aygo_2015_10per_01
Toyota-Aygo_2015_10per_07
Toyota-Aygo_2015_10per_07
Toyota-Aygo_2015_102aper_22
Toyota-Aygo_2015_102aper_22
Toyota-Aygo_2015_102per_0e
Toyota-Aygo_2015_102per_0e
Toyota-Aygo_2015_102per_1a
Toyota-Aygo_2015_102per_1a
Toyota-Aygo_2015_102per_18
Toyota-Aygo_2015_102per_18
Toyota-Aygo_2015_102per_23
Toyota-Aygo_2015_102per_23
toyota_aygo_5-door_2
toyota_aygo_5-door_2
toyota_aygo_5-door_3
toyota_aygo_5-door_3
_DSF2390
_DSF2390
_DSF2392
_DSF2392
_DSF2394
_DSF2394
_DSF2396
_DSF2396
_DSF2399
_DSF2399
_DSF2402
_DSF2402
_DSF2406
_DSF2406
aygobi10-1
aygobi10-1
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-01
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-01
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-02
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-02
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-05
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-05
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-06
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-06
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-07
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-07
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-08
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-08
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-09
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-09
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-11
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-11
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-13
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-13
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-14
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-14
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-15
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-15
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-17
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-17
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-18
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-18
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-19
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-19
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-20
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-20
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-21
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-21
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-22
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-22
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-23
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-23
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-24
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-24
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-25
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-25
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-27
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-27
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-28
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-28
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-29
Essai-nouvelle-Toyota-Aygo-2014-29

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.