טויוטה אייגו החדשה 2014 – הפרטים המלאים

טויוטה אייגו החדשה תוצע עם מנוע 1.0 ליטר 68 כ"ס חסכוני מבעבר, תיבה ידנית או רובוטית, אפשרויות רבות להתאמה אישית ואבזור רב כאופציה.

טויוטה אייגו החדשה 2014

טויוטה חשפה היום (ג') בתערוכת ז'נבה את טויוטה אייגו 2014 החדשה, דור שני למכונית העירונית של טויוטה - דור ראשון הוצג ב-2005 - המיוצרת במשותף עם פיג'ו (108) וסיטרואן (C1 החדשה). האייגו החדשה שתשווק בישראל במהלך המחצית השנייה של 2014, גדולה יותר מהדגם הנוכחי, מאובזרת יותר, חסכונית יותר ועם עיצוב ייחודי השונה משמעותית מהצמד הצרפתי.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

אל עיצובה של האייגו החדשה כבר הספקנו להיחשף, זה צעיר וחצוף ונדמה כי טויוטה שלרוב שמרנית, הרשתה לעצמה ללכת עד הסוף בעיצובו של הדגם העירוני שלה – טוב או לא תחליטו אתם. בהתאם למגמה העדכנית, טויוטה תציע לרוכשים אפשרויות רבות להתאמה אישית של עיצוב הדגם (פנים וחוץ). טויוטה תציע את האייגו החדשה במרכב 3 דלתות או 5 דלתות וכן בגרסה פתוחה עם חלון גג רך הנפתח לכל אורך הגג.

 

עם אורך של 3,455 מ"מ רוחב של 1,615 מ"מ, גובה של 1,460 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,340 מ"מ, האייגו החדשה ארוכה ב-50 מ"מ ונמוכה ב-5 מ"מ מהדגם היוצא, הרוחב ובסיס הגלגלים נותרו ללא שינוי. לפי טויוטה, המרווח לנוסעים שופר נפח תא המטען גדל ב-29 ליטר ועומד על 168 ליטר. למרות הגידול במידות, האייגו החדשה קלה בכ-50 ק"ג מבעבר ורושמת על המאזניים משקל של 840-910 ק"ג בהתאם לאבזור, מנוע ותיבת ההילוכים.

 

תא הנוסעים החדש של הדגם מציג קפיצת מדרגה משמעותית בכל הקשור לאבזור ואיכות, כך למשל לא תמצאו כבר בדגם חלקי פח חשופים ומול הנהג נמצא לוח מחוונים מודרני עם מחשב דרך מלא. רשימת האבזור האופציונלי בדגם נדיבה במיוחד וכוללת מסך מגע מרכזי "7 עם כניסת USB, קישורית BT ופונקציית שיקוף לטלפונים סלולריים (אנדרואיד או iOS), שליטה מההגה על מערכת השמע והטלפון, מראות צד חשמליות ועוד. מה שלא השתנה אלו פתחי מיזוג מרכזיים שלא ניתנים לכיוון (מאחורי מסך המגע) והנוסעים מאחור עדיין לא ייהנו מחלונות צד הניתנים לפתיחה מלאה.

 

 

טויוטה אייגו החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

האייגו החדשה תשווק בתחילה עם מנוע 1.0 ליטר משופר של הדגם היוצא עם יחס דחיסה גבוה מבעבר ( 11.5:1 לעומת 11.0:1) שישודך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית ובניגוד לצמד הצרפתי, היא לא תוצע עם מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים של פיג'ו.

 

אייגו 1.0 ליטר – מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק מרבי של 68 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 9.7 קג"מ ב-4,300 סל"ד – 8.7 קג”מ זמינים החל מ-2,000 סל”ד. המנוע משודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית או רובוטית מחודשת X-SHIFT.

 

ביצועים: 14.2 שניות 0-100 קמ"ש (אוטו': 15.5 ש') ומהירות מרבית של 160 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 24.4 ק"מ לליטר בדגם הידני ו-23.8 ק"מ לליטר בדגם הרובוטי – שיפור של כ-7% בצריכת הדלק לעומת הדגם היוצא.

 

בתחום הבטיחות, הדגם מצויד בשש כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ועוד.

 

{vimeo}88135088{/vimeo}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • אסי

    תנן מבחן דרכים לקרוז טורבו בבקשה ממכם

    כתובת URL מקוצרת:
  • אופיר

    כן מיני, לא מיני, צריך שיהיה מנוע. בלי מנוע אין אוטו. לא ככה? <br />המנוע באייגו נראה חלש מידי ולדעתי כל הטכנולוגיה והמסכים והמולטימדיה פשוט לא באמת מפצים על זה, אבל זה אני.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    טוב שלמרות שמדובר ברכב מיני, לא ויתרו על מסך "7 מכובד ובמיקום טוב, ושלא ויתרו על הUSB והבלוטות'.<br />למשל בפולקסוואגן אפ ובאחיותיה, יש מסך קטן שנראה כמו צעצוע. ובגולף הגדולה והמובילה, המסך נמצא נמוך מדי בקונסולה, לדעתי - מה שלא שימושי בעת נהיגה.<br /><br />ואגב, עדיין יש חלקי פח חשופים בתוך הרכב (הכתומים בתמונה הנ"ל). אבל זה נראה בסדר לטעמי.<br /><br />כתבתי את זה כבר קודם, אבל אני אכתוב שנית, כי זה מאוד צורם לי בעין:<br />לדעתי היה ממש מתבקש שהקו השחור ימשיך גם מהחלונות האחוריים לפנסים האחוריים, כמו שקורה מהפנסים הקדמיים לחלונות הקדמיים. לא יודע למה לא עשו את זה!<br />ואני מעדיף את הפס בצבע כסוף ולא שחור - כמו שברכב השחור.

    כתובת URL מקוצרת: