טויוטה חושפת את המיניוואן פריוס V החדשה

טויוטה פריוס V ההיברידית תציע עדיין 5 מקומות ישיבה, אך מקום רב יותר לנוסעים ובעיקר למטען.

טויוטה פריוס V מיניוואן החדשה

טויוטה חושפת היום בתערוכת דטרויט את הבת החדשה למשפחת הפריוס ההיברידית, ה-פריוס V מיניוואן. אמנם טויוטה מכנה את הפריוס V כמיניוואן, אך למעשה אין שורת מושבים שלישית אלא רק מקום נרחב יותר לנוסעים ובעיקר למטען. פריוס V עושה שימוש באותה יחידת הנעה מוכרת של הפריוס האצ'בק עם מנוע 1.8 ליטר ומנוע חשמלי מקבילי.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כאמור, היתרון העקרי של הפריוס V הוא תא המטען המציע נפח של 971 ליטר (לעומת 445 ליטר בפריוס האצ'בק). גם הנוסעים ייהנו מתחושת מרווח גדולה יותר עקב הגג המשתפל לאחור במתינות לעומת הפריוס האצ'בק הרגילה. את המושבים מאחור ניתן לקפל ביחס של 40/60 ולצורך מטענים ארוכים ניתן לשטח גם את המושב הקדמי שליד הנהג. בנוסף על חשבון תא המטען, המושבים ניתנים להטיה לנוחות גבוהה יותר לנוסעים מאחור. בתחום המידות, בסיס גלגלים זהה, אך הפריוס V ארוכה יותר ב-12.7 ס"מ ורחבה יותר ב-2.5 ס"מ לעומת הפריוס הרגילה.

 

תא הנוסעים ב-פריוס V החדשה עוצב באופן שונה מזה הנמצא בפריוס הרגילה, אך חייבים לציין שהוא חסר השראה, פחות מעוצב ויותר רבועי מזה של הפריוס הרגילה. בחלקה העליון של הקונסולה המרכזית נמצא לוח המחוונים הדיגיטלי ומתחתיו השליטה על מערכת המולטמדיה ומתחתיה כפתורי השליטה על מערכת בקרת האקלים. נכון שמצד אחד העיצוב ניראה משעמם וחסר השראה, אך הסידור של הפקדים כולל כפתור ההתנעה, בלם היד החשמלי וידית ההילוכים הוא הגיוני ומציג הנדסת אנוש טובה.

 

העיצוב החיצוני, כמו הפריוס הרגילה, הוא בעיקר תוצאה של הצורך בהשגת מקדם גרר נמוך ולא ממש משהו לדבר עליו. למרות התוספת בממדים, הפריוס V מצליחה להשיג מקדם גרר נאה של 0.29. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 17.8 ק"מ לליטר בעיר ו-16.1 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות