2018 טויוטה קורולה האצ'בק החדשה
קורולה האצ'בק החדשה - אוריס לשוק האמריקאי.
2018 טויוטה קורולה האצ'בק החדשה
קורולה האצ'בק החדשה - אוריס לשוק האמריקאי.

הקורולה הצ'בק החדשה, היא הגרסה לשוק האמריקאי של האוריס האירופאית, עם עיצוב ספורטיבי יותר ומנוע 2.0 ליטר חדש.

 

לקראת תערוכת ניו יורק בשבוע הבא, טויוטה חושפת היום (ו') את הקורולה האצ'בק החדשה אותה היא תשווק בשוק האמריקאי כמחליפה לקורולה iM (אוריס לשוק האמריקאי). לא, אתם לא מתבלבלים, הקורולה האצ'בק היא למעשה האוריס 2018 החדשה, אותה טויוטה הציגה בתערוכת ז'נבה בתחילת החודש, רק בעיצוב ספורטיבי יותר ועם מנוע ה-2.0 ליטר החדש של טויוטה.

 

נתחיל מתא הנוסעים, שכן זו הפעם הראשונה בה אנחנו נחשפים אל תא הנוסעים של האוריס החדשה ולמעשה, גם אל זה של הקורולה סדאן החדשה אותה נפגוש בהמשך השנה. העיצוב נקי ומודרני עם מסך מרכזי "8 "צף" כמיטב המסורת העכשווית ובלוח המחוונים נוכל למצוא מסך דיגיטלי גדול לצד מחוונים אנולוגיים. בתא הנוסעים נוכל למצוא גם משטח טעינה אלחוטי ייעודי (מדור 2) ואת כל האבזור לו ניתן לצפות מרכב מודרני.

 

2018 טויטה אוריס החדשה תא הנוסעים
חשיפה ראשונה לתא הנוסעים של האוריס החדשה.

בניגוד לאוריס האירופאית אשר תשווק עם מנוע 1.2 טורבו או שתי יחידות היברידיות 1.8 ליטר 122 כ"ס או 2.0 ליטר 180 כ"ס, הקורולה האצ'בק תשווק בשוק האמריקאי עם מנוע 2.0 ליטר Dynamic-Force החדש והמתקדם של טויוטה, במקום מנוע ה-1.8 ליטר של הדגם היוצא. טויוטה עדיין לא חושפת את נתוני המנוע אך ההספק המרבי צפוי לעמוד על כ-150 כ"ס (עדכון: למנוע הספק מרבי של 170 כ"ס ומומנט מרבי של 20.9 קג"מ). את המנוע החדש טויוטה תשדח לתיבת ההילוכים הרציפה החדשה שלה, Direct Shift-CVT, אשר מדמה תיבת 10 הילוכים אוטו' ומציעה לפי טויוטה שיפור משמעותי לעומת התיבה הנוכחית בכל הקשור לביצועים - מהירה יותר ב-20%, צריכת דלק - חסכונית יותר ב-6% ואופי הפעולה השקט יותר. רוכשי הדגם יוכלו לבחור גם בתיבת 6 הילוכים ידנית - חדשה גם היא.

 

הקורולה האצ'בק, כמו האוריס, תוצע עם מערכת הבטיחות המתקדמת TSS של טויוטה, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל (יום ולילה) ורוכבי אופניים (ביום), בקרת שיוט אדפטיבית 0-180 קמ"ש, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי ועוד.

מבוססת על פלטפורמת TNGA החדשה של טויוטה, הקשיחה יותר לפיתול ב-60% מהפלטפורמה הקודמת, מידות הדגם זהות לאלו של האוריס החדשה והן גדולות יותר מאלו של הדגם היוצא: 437 ס"מ אורך, 179 ס"מ רוחב, 1,43 ס"מ גובה ובסיס גלגלים של 264 ס"מ - תוספת של 40 מ"מ לעומת הדגם היוצא. עם מתלי מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור, טויוטה מבטיחה ניהוג ספורטיבי ושיפור בנוחות הנסיעה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.