טויוטה יאריס 2012 החדשה – הפרטים המלאים

טויוטה אירופה מפרסמת את המפרט הטכני המלא של היאריס 2012 האירופאית שתשווק אצלנו כאן בישראל לקראת סוף השנה.

טויוטה יאריס 2012 החדשה

טויוטה יאריס החדשה, מבטיחה להיות מרווחת יותר בזכות בסיס גלגלים שצמח ב-50 מ"מ, מאובזרת יותר כולל מסך מגע מתקדם (אופציה), צעירה יותר עם עיצוב חדש לפנים וחוץ ולחוץ ולא פחות חשוב, חסכונית עם צריכת דלק של 20 ק"מ לליטר לדגם ה-1.33 אוטו', למרות הגידול בממדים וברמת האבזור.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

טויוטה תשווק את היאריס החדשה באירופה עם 3 מנועים, 2 מנועי בנזין 1.0 ליטר 69 כ"ס ו-1.33 ליטר 100 כ"ס ומנוע דיזל בנפח 1.4 ליטר ובהספק של 90 כ"ס. מנוע ה-1.33 ליטר מוצע כאופציה עם מערכת עצור/סע, התורמת במעט לשיפור צריכת הדלק.

 

מנוע ה-1.33 ליטר שהוא המנוע העיקרי שישווק בישראל (בדומה ליאריס הנוכחית), מוצע עם תיבת 7 הילוכים רציפה חדשה (עם מנופי הילוכים על ההגה) המחליפה את התיבה הרובוטית. עם תיבה זו מציעה היאריס צריכת דלק של 20 ק"מ לליטר עם מערכת עצור/סע או 19.6 ק"מ לליטר ללא המערכת. בתחום הביצועים תציע היאריס החדשה שיפור של ממש עם 11.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 175 קמ"ש. בהשוואה ליאריס הנוכחית עם אותה יחידת הנעה ותיבה רובוטית, מדובר בשיפור של 1.7 שניות בהאצה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית זהה.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/8xMeFW6l-0c?rel=0{/iframe}

 

ההבדלים בצריכת הדלק בין המנוע החלש לחזק זניחים כך שגרסת ה-1.0 ליטר לא תגיע לישראל. מה שכן, גרסת הדיזל עם תיבת הילוכים רובוטית (6 יחסי העברה) כבר מציעה צריכת דלק של 25.6 ק"מ לליטר וביצועים טובים יותר עם 10.8 שניות 0-100 קמ"ש.

 

טויוטה תכננה את היאריס החדשה כך שתקסום יותר גם ללקוחות צעירים ולא לקהל היעד הטיפוסי של היאריס שהוא מבוסס כיום בעיקר על לקוחות מעל גיל 50. התכנון מוצא ביטוי בפועל בעיצוב החדשה והזוויתי יותר המחליף את העיצוב השמרני והעגלגל. כך גם בעיצוב הפנים המציע תא נוסעים צבעוני (אפשרות לבחירת צבע הפנל המרכזי) וצעיר יותר לעומת היאריס היוצאת עם שימוש נרחב בחומרים רכים למגע

 

טויוטה יאריס החדשה התארכה ב-100 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 50 מ"מ לעומת היאריס היוצאת. המידות הן: א/ר/ג של 3,885 מ"מ/1,695 מ"מ/ 1,510 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,510 מ"מ. הגידול בממדים מאפשר ליאריס החדשה להגיל את מרווח הברכיים מאחור ב-35 מ"מ. למרות הגידול בממדים ובזכות שימוש בחומרים קלים, משקלה של היאריס החדשה עומד על 1045 ק"ג בדומה ליאריס היוצאת. נפח תא המטען גדל ב-14 ליטר והוא עומד על 286 ליטר.

 

רמת האבזור הבסיסית באירופה כוללת לדוגמה: קישורית BT, מסך מולטימדיה 6.1 אינצ' מרכזי עם חיבורי USB+AUX, מזגן מכני, משענת יד במושב הנהג, מצלמת נסיעה לאחור, הגה וידית הילוכים מצופים עור, כפתורי שליטה על מערכת השמע והטלפון מההגה ועוד. בתחום הבטיחות מוצעת היאריס החדשה עם 7 כריות אוויר וכל צרופי האותיות המתבקשים, מבחני ריסוק עדיין לא נערכו.

 

טויוטה יאריס החדשה תיוצר כמו המוחלפת במפעל טויוטה בצרפת. טויוטה יאריס אחראית לכ-5% מסך מכירות טויוטה באירופה, כאשר שוק רכבי הסופרמיני באירופה מהווה כ-26% מסך שוק הרכב.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • ירון

    מה יהיה עם העיצובים העצובים של טויוטה..

    כתובת URL מקוצרת:
  • סרגיי

    מאוד חבל ש- בטויוטה אירופה היחליטו להישער עם מנוע קודם 99 כ"ס ולא לקחו מנוע החדש היפני עם 95 כ"ס וצריכת דלק 1:26.5. גם מערכת סטופ אנד גו לא ברוור עם היגיע לארץ - אחלתה של יבואן. עד היום UNION MOTORS לא היביעו שם דגם עם מערכת הזותי, אומנם שקיימת באירופה ב- יאריס ,וורסו ספייס וחו'. זמנים יהגידו.<br />גם מחיר בארץ אפילו עם הורדת מס ירוק אמור ליהות ~96-98K+ לדגם בסיסי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • טל 26

    כל דבר שטויוטה מוציאה פשוט מזעזע. המכונית הזאת לקחה המון אלמנטים בעיקר מפיז'ו 207 (חלונות, פגוש ופנסים אחורי ועוד) אבל נראית לא הרמונית ובטח שלא צעירה. לדעתי טויוטה מעסיקה את המעצבים הגרועים בתעשייה. זוועה!!

    כתובת URL מקוצרת: