טויוטה פריוס פלאג-אין היברידית בישראל – מחיר 189,000 שקל

טויוטה פריוס פלאג-אין (PLUG IN), הגרסה ההיברידית נטענת של הפריוס מושקת בישראל ומציעה טווח חשמלי של 25 ק"מ וצריכת דלק של 47.6 ק"מ לליטר.

טויוטה פריוס פלאג אין היברידית בישראל

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מתחילה בשיווק המכונית ההיברידית החשמלית הנטענת- פריוס פלאג-אין (Plug in) שתשווק במחיר של 189,00 שקל. פריוס פלאגן-אין נבדלת מהפריוס ההיברידית הרגילה באמצעות סוללה גדולה יותר, נטענת, המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 25 ק"מ עד מהירות של 85 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 47.6 ק"מ לליטר.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מאז הצגת הטכנולוגיה ההיברידית בישראל, עם תחילת שיווקה של הפריוס בארץ בשנת 2004, מסרה יוניון מוטורס למעלה מ- 10,000 מכוניות מדגם זה. בשנה שעברה הצטרפה לפריוס האוריס ההיברידית החדשה בדורה השני והיאריס ההיברידית ובסה"כ מסרה טויוטה בישראל בשנת 2012 בלבד כ-2,300 מכוניות היברידיות. בהמשך השנה תצטרף גם הקאמרי ההיברידית החדשה.

 

הפריוס פלאג אין בעלת אותה מערכת הנעה היברידית של הפריוס הרגילה המבוססת על מנוע בנזין 1.8 ליטר בהספק 99.3 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק של 81.6 כ"ס היוצרים הספק כולל של 136 כ"ס. נתוני התאוצה זהים לפריוס הרגילה, 10.8 שניות 0-100 קמ"ש וגם כאן יחידת ההנעה משודכת לתיבה רציפה.

 

טויוטה פריוס פלאג-אין - המפרט הטכני המלא

 

לפריוס פלאג-אין סוללת ליתום-יום בקיבולת של 4.4kWh (לעומת סוללת ניקל-מטאל בפריוס הרגילה). טעינת הסוללה נעשית באמצעות שקע ביתי רגיל 10A חד פאזי (בדומה למכשירי חשמל ביתיים רגילים כגון תנור אפיה, מזגן וכו'). בכוונת יוניון מוטורס לשתף פעולה עם רשתות טעינה חשמליות אשר יאושרו על-ידי המדינה, ללא בלעדיות עם ספק טעינה אחד, וזאת על מנת להעניק לצרכן את חופש הבחירה המרבי. לפריוס פלאג-אין 3 מצבי נהיגה המשתנים בלחיצת כפתור: היברידי HV, חסכוניECO וחשמלי בלבד EV-City.

 

 

הפריוס פלאג-אין תשווק בישראל ברמת גימור אחת הכוללת, בין היתר, מערכת בקרת אקלים, כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה TOYOTA TOUCH, אפשרות הפעלה מרחוק של מערכת המיזוג באמצעות שלט טרם הכניסה לרכב, מערכת תצוגה עילית על שמשת הרכב ואביזרים כגון ממשק Bluetooth לטלפון הנייד, כניסותUSB ו- AUX למכשירים חיצוניים ועוד.

 

רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, מסר היום: "תחילת שיווק ה- PRIUS PLUG-IN מביאה לראשונה לציבור הישראלי את טכנולוגית העתיד, המאפשרת ליהנות מהשילוב האולטימטיבי בין יתרונות הרכב החשמלי לבין שימושיות וגמישות מוכחות של הטכנולוגיה ההיברידית שזכתה להצלחה עולמית. TOYOTA היא המובילה העולמית בתחום ההנעות החלופיות, ומקפידה על כך שהטכנולוגיות החדשות שהיא מציעה יהיו מבוססות על שימוש יומיומי נוח, קל ופשוט ללא מגבלות ואילוצים, וללא צורך בביצוע שינויים באורח החיים ובהרגלי הנסיעה".

 

 

על פי התוכניות האסטרטגיות של טויוטה, מערכת ה-PLUG-IN תהווה את הפתרון האופטימאלי ל-10-20 השנים הקרובות ובעתיד צפויה גם להציע טכנולוגיה זו בדגמים נוספים.

AKIHIKO OTSUKA, המהנדס הראשי להנעות חלופיות ב- טויוטה העולמית, התבטא בנוגע לנושא זה: “אינני מאמין שבשנים הקרובות רכב חשמלי מלא יוכל להוות תחליף לרכבים היברידיים ו-PLUG-IN".

 

טויוטה נשענת על ניסיונה המוכח בהחדרת טכנולוגיות חדשות בענף הרכב ובפריצת הדרך המוצלחת שעשתה בנושא ההנעה החלופית, עם תחילת ייצור המוני של רכבים היברידיים. מאז שנת 1997, עת החלה טויוטה בשיווק המוני של מכוניות היברידיות, נמכרו בעולם מעל ל- 4 מיליון מכוניות היברידיות, בראשן ה- PRIUS האייקונית עם 2.7 מיליון מכוניות. בשנה האחרונה ניצב הרכב במקומות הראשונים בטבלאות המכירות העולמיות.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (14)

  • ישראל פריוס

    אלעד הורד הכובע!<br />עם כל הכבוד לאירופאים ובראשם פולקסוואגן ,היפנים ומהנדסי טויוטה הגאוניים הביאו לפריצת דרך טכנולוגית אמיתית.<br />עוד מנוע TSI אינו יותר מ"הקפצת שריר" של אחרוני יושבי הברזלים במדרכות העיר.<br />עוד 1 כו"ס אינו יותר מאמירה ילדותית "שלי גדול יותר".<br />טויוטה זו החברה המוטורית הטובה בעולם.נקודה.<br />אמינות של מאות אלפי קילומטרים במכונית טכנולוגית ומורכבת כמו פריוס היא הישג טכנולוגי מהמם.<br />פולקסוואגן ושאר חברותיה הגרמניות נכשלות בתחום זה ומגלות חוסר אמינות משווע שלא לדבר על תג מחיר לא סביר.<br />לו היתה טויוטה חברה אירופאית כבר מזמן היו קושרים לה כתרי זהב.<br />אבל היא יפנית.<br />וטוב שכך.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דוד

    שוב רוצים למכור לנו "ירוק" בו המדינה תשלוט ב "שטקר " מחר ימוסה החשמל של האוטו כבר כיום התקנת מערכת הטעינה תעלה 5500 שקלים כלאמר כ11000 ק"מ נסיעה וזה לפני מיסוי החשמל הביתי , כלאמר פרייר מי שקונה .

    כתובת URL מקוצרת:
  • ירון 1980

    פריוס C לא מיועדת לאירופה אלא לשוק האמריקאי והיפני בלבד. בתכלס זו יאריס מעוצבת יותר, זה הכל ויש להן את אותה יחידת הנעה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ירון ב 1979

    יותר , חסכונית יותר , אבל את טויוטה זה לא מעניין , הצרכן הישראלי לא חכם מספיק.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דודו

    חלום שאני אגשים בקרוב

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד GTI

    אני נוהג על גולף GTI חדשה זה אוטו!<br />לא הזבל נראה כמו קופסאת שימורים על 4 גלגלים גם ב100 שקל לא היתי קונה אותו!

    כתובת URL מקוצרת:
  • דודו

    לא ניתן להטעין בבית באופן פרטי, אלה רק עי שקע מיוחד , לעומת הטויוטה פלאג אין בארהב שמתחברת לכל שקע רגיל בבית, כנראה המדינה רוצה מיסים

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    יש להתקין מונה חשמל נפרד בבית להטענת הרכב. פעולה זו תאפשר מיסוי על השימוש בחשמל הביתי המיועד לטעינה של הסוללות. זו סיבה מספקת לא לרכוש את הרכב<br /><br />בעל פריוס רגילה

    כתובת URL מקוצרת:
  • דודו

    אתם מפספסים, מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שעד היום לא אפשרה הטענה משקע ביתי,בטענה שזה לא בטיחותי,כשהסיבה האמיתית היא הפסד במיסים.<br />היום ניתן להטעין בבית , אין לי תיכולת לשלם 189 אלף על טויוטה אבל זה פותח דלתות לחברות אחרות כמו ניסאן מיציבושי ועוד שיש להם רכבים חשמליים עם הטענה בשקע בייתי בחצי מהמחיר של טויוטה, ככה שזה בשורה טובה לכל עם ישראל

    כתובת URL מקוצרת:
  • אורי

    עוד אחד לאוסף הריקולים המפואר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני בנימין

    מחיר הפלאג-אין בישראליסטן בה צריך לממן את כל כתות הטאליבן והאייתולות = נתבע לצורך זה , תג מחיר אידיוטי מופרח, חוצפתי ולא כלכלי בכלל , נו, והיכן נתקע את השטקער? מתי? ואיפה.? יש תשתית לכך? עוד פעם סיפורי הברון מינכאוזן!???!

    כתובת URL מקוצרת:
  • דודו

    עד עכשיו המדינה לא אישרה הטענה ביתית מכיוון שרצו יותר מיסים ופיקוח, עכשיו זה פותח דלת לעוד חברות עם הטענה ביתית:-)

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    189000 ש"ח? על מה ולמה?<br />טויוטה זה רק קורולה....שאר הדגמים חבל על הכסף!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • דודו

    הייתי בטוח שלא יאשרו את זה הטענה ביתית:-)

    כתובת URL מקוצרת: