טויוטה קאמרי 2015 החדשה – מתיחת פנים

הקאמרי המחודשת זוכה לעיצוב חדש ואתלטי בהשראת הקורולה (האמריקאית), יחד עם שדרוג משמעותי לאבזור ולאיכות הגימור בתא הנוסעים.

2015 טויוטה קאמרי

טויוטה חושפת היום (ד') בתערוכת ניו יורק את הקאמרי 2015 החדשה/מחודשת לאחר שזו זכתה למתיחת פנים מקיפה למדי הכולל עיצוב חדש ותא נוסעים מעודכן יחד עם תוספת נכבדה של אבזור. למעשה, ולאור השינויים הרבים שנעשו בדגם, הקאמרי 2015 היא מכונית כמעט חדשה לחלוטין.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כן, בעוד הקורולה היא המכונית החשובה ביותר עבור טויוטה בראייה גלובלית, הקאמרי היא המכונית החשובה ביותר עבור טויוטה בכל הקשור בשוק הרכב השני בגודלו בעולם, השוק האמריקאי, בו הקאמרי מתפקדת מאז שהוצגה כמכונית הנוסעים הנמכרת ביותר. מעל ל-10 מיליון יחידות נמכרו מהדגם מאז החל שיווקו בארה"ב בשנת 1983. זו הסיבה שפחות משלוש שנים לאחר שהוצג הדור האחרון של הקאמרי, טויוטה מבצעת עדכון מקיף במיוחד בדגם.

 

הקאמרי החדשה זוכה כאמור לעיצוב חדש לחלוטין, אגרסיבי וספורטיבי למראה, כולו בהשראת הקורולה החדשה בגרסתה לשוק האמריקאי. למעשה, אין חלק פח אחד שלא פוסל מחדש או שנשאר זהה לדגם היוצא. השינויים החיצוניים האלו הוסיפו למידת האורך 45 מ"מ לכדי 4,850 מ"מ ומפסק הסרנים הורחב ב-10 מ"מ.

 

תא הנוסעים זוכה לעדכון מינורי יותר, אך משמעותי לא פחות. מבנה הדשבורד לא השתנה במיוחד, אך טויוטה שדרגה משמעותית את הגימור ואיכות החומרים בתא הנוסעים לעומת הדגם הנוכחי המוחלף שהתאפיין "בעממיות" מוגזמת ביחס למחיר. טויוטה החליפה בתא הנוסעים חלקים רבים, כך למשל נמצא גלגל הגה חדש עם מערך חדש של כפתורי שליטה, לוח מחוונים חדש ומערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר. לראשונה בסגמנט, הקאמרי מוצעת עם משטח טעינה אלחוטי לטלפונים סלולריים. לפי טויטה, תא הנוסעים של הקמארי החדשה/מחודשת לא רק איכותי יותר, אלא גם שקט יותר.

 

 

כל יחידות ההנעה של הדגם הנוכחי ממשיכות אל הדגם החדש, החל מ-2.5 ליטר 178 כ"ס, 3.5 ליטר V6 בהספק של 268 כ"ס ועד ליחידת ההנעה היברידית על בסיס מנוע 2.5 ליטר בהספק כולל של 200 כ"ס וצריכת דלק של כ-20 ק"מ לליטר.

 

כמו הדגם הנוכחי, גם הקאמרי החדשה תוצע בגרסה "רגילה" ובגרסה בעלת ניחוח ספורטיבי. זו האחרונה זוכה לחזית אגרסיבית יותר, אופציה לתיבת הילוכים ידנית בגרסאות הבנזין, שימוש נרחב באלקנטרה ברחבי תא הנוסעים ותפירה בצבע אדם ספורטיבי במושבים, בדלתות, לאורך השדבורד ובידית ההילוכים וגלגל ההגה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • עידן

    או שרק אני שמתי לב?

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאיר

    אבל שיפור עצום לעומת הדגם הנוכחי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהג

    המתחרות הישירות של הקאמרי

    כתובת URL מקוצרת:
  • ערן

    just like a fridge, or a vacuum cleaner

    כתובת URL מקוצרת: