צילומי קטלוג של טויוטה קאמרי החדשה 2012 בגרסת השוק היפני נחשפים שוב ומגלים יחידה היברידית חדשה וחסכונית ביותר.

טויוטה קאמרי החדשה 2012

לפני כחודש כבר חשפנו לראשונה את הקאמרי ההיברידית בגרסת השוק היפני, אך כעת יש לנו גם צילומים ראשונים של עיצוב הפנים הן של הגרסה ההיברידית והן של גרסת הבנזין הרגילה.

 

טויוטה קאמרי עבור השוק היפני שונה במעט בעיצוב מזו שתשווק כאן בישראל ובשאר העולם כפי שחשפנו בתמונות ריגול בעבר. מה שלא יהיה שונה זה הוא עיצוב הפנים החדש והיוקרתי המרשים בהרבה לעומת תא הנוסעים של הקאמרי הנוכחית שהוא רגיל ופשוט למדי. נדמה שבטויוטה שאלו לזמן מה את מעצבי הפנים של לקסוס.

 

מהקטלוג ניתן ללמוד שהקאמרי החדשה תשווק ביפן עם שתי יחידות הנעה היברידיות, האחת חדשה והשנייה היא יחידת ההנעה ההיברידית המוכרת מהקאמרי הנוכחית. יחידת ההנעה ההיברידית החדשה, עושה שימוש במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר (לעומת 2.4 בנוכחית) ככל הנראה במחזור אטקינסון בהספק של 160 כ"ס ב-5,700 סל"ד ומומנט של 21.7 קג"מ ב- 4,500 סל"ד. אל מנוע הבנזין משודך במקביל מנוע חשמלי בהספק של 143 כ"ס ו-27.5 קג"מ כך שההספק הכולל עומד על 206 כ"ס, תוספת של 16 כ"ס לעומת הקאמרי ההיברידית הנוכחית.

 

עם המנוע החדש ולפי הקטלוג, אמורה הקאמרי ההיברידית לבציג נתון צריכת דלק מרשים ביותר לרכב מסדר הגודל הזה של 26.5 ק"מ לליטר. נתון זה הוא לפי התקן הפחות מחמיר ביפן ולפי תקן JC08 היותר מחמיר צריכת הדלק תעמוד על 23.4 ק"מ לליטר שזה עדיין נתון מרשים מאוד. לטויוטה קאמרי החדשה, מידות של:4,825 מ"מ אורך (10+), 1,825 מ"מ רוחב (5+), 1,470 מ"מ גובה (0+). בסיס הגלגלים נותר זהה על 2,775 מ"מ, אך מרווח הברכיים מאחור צמח ב-46 מ"מ.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.