מכונית הספורט קופה הקיצונית של יגואר, נוחתת בישראל עם מנוע V8 בהספק של 542 כ"ס ו-4.4 שניות 0-100 קמ"ש.

יגואר XKR-S בישראל

המהנדס הראשי ביגואר, מייק קרוס, אמר עליה:” "ה-XKR-S  היא כל מה שמכונית ספורט של יגואר צריכה להיות". עכשיו, יגואר ישראל, שמחה להודיע שגם גם אתם תוכלו לנהוג ביגואר הכי חזקה ומהירה שנבנתה אי פעם (לכביש) ה-XKR-S, גרסת הסופר-ספורט של ה-XKR קופה (בעולם ישנה גם גרסת קבריולט). זאת כמובן אם יש לכם כ-1,350,000 שקל פנויים.

 

בחרטומה של ה-XKR-S קופה, ניצבת יחידת הנעה המוכרת מדגם ה-XKR, מנוע 8 בנפח 5.0 ליטר עם מגדש-על המייצר הספק של 542 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט של ומומנט של 68.9 קג"מ ב-3,500 סל”ד, כ"ס ו-5.6 קג"מ יותר מדגם ה-XKR. המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית עם העברת הילוכים מההגה. הביצועים עומדים על 4.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 300 קמ"ש.

 

לעומת דגם ה-XKR, גרסת ה-S מפחיתה 0.4 שניות במיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש ומוסיפה 50 קמ"ש למהירות המרבית. בתחום המכני והעיצוב, גרסת ה-S זוכה להנמכת מרכב של 10 מ"מ (הנמכת והקשחת מתלים), חישוקי 20 אינץ', פגוש קדמי חדש ואגרסיבי במיוחד למראה, עם מפצל זרימה תחתון מקרבון, חצאיות צד בולטות, דיפיוזר אחורי מקרבון וכנף אחורית חדשה. השינויים האווירודינמיים, יוצרים בסך הכל כוח ההצמדה הגדול בכ-26% לעומת דגם ה-XKR.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.