יגואר מפרסמת תמונות ראשונות של הדור החדש של מכונית הסאלון שלה, יגואר XF.

2015 יגואר XF החדשה

לקראת תערוכת ניו יורק שתיפתח בתחילת חודש אפריל, יגואר חושפת היום (ד') תמונות ראשונות של יגואר XF החדשה, הדור השני של מכונית הסאלון של יגואר שהוצגה לראשונה בשנת 2007 ומתחרה באודי A6, ב.מ.וו סדרה 5 ועוד.

 

בכל הקשור לעיצוב החיצוני, התמונה מזווית "מעוף הציפור" שיגואר מספקת לנו לא ממש מספקת לנו תמונה ברורה של עיצוב הדגם, אך גם לא קשה לנחש שהחזית תהיה דומה למדי לזו של יגואר XE החדשה והקטנה יותר ונקווה שמאחור, יגואר העניקה ל-XF החדשה עיצוב מרשים יותר מהעיצוב הגנרי והדי בנאלי של ה-XE.

 

תא הנוסעים של יגואר XF החדשה אמנם נושא את סימן ההיכר של דגמי יגואר העדכניים עם קשת המתחברת בין שתי הדלתות הקדמיות התוחמת את סביבת הנהג ויוצרת תחושה של תא נוסעים "מחבק", אך יגואר די מפתיעה אותנו עם עיצוב דשבורד שונה למדי מזה המוכר לנו מה-XE החדשה.

 

שאר האלמנטים כבר מוכרים יותר ונמצא את אותו גלגל הגה של ה-XE, אותם פקדי מערכת בקרת אקלים ואותה קונסולת רצפה בין המושבים ועם אותה חוגה המשמשת כבורר ההילוכים. אלמנט עיצובי אחד ממשיך מהדגם היוצא, אלו פתחי המיזוג בצידי הדשבורד הנפתחים עם התנעת הרכב, אלו המרכזיים – שלא כבעבר – קבועים. שלא כמו ב-XE, כאן נמצא מערכת מולטימדיה מהדור החדש ביותר של יגואר ולוח המחוונים בדגם הוא מסך TFT המאפשר לנהג לבחור בין כמה מצבי תצוגה.

 

יגואר XF החדשה פותחה מדף חלק וכמו כל הדגמים החדשים של לנד רובר-יגואר, היא מסירה מעליה כל זכר לבעלות הקודמת של פורד על המותג. כמו ה-XE גם כאן נמצא פלטפורמת אלומיניום חדשה שאמורה לאפשר ליגואר להפחית כ-100 ק"ג ממשקל הדגם (לא שזה הצליח ב-XE). לצד הפלטפורמה החדשה נמצא בדגם גם את מנועי Ingenium החדשים של יגואר יחד עם מנועי V8 מעודכנים – כולם עם הגדשה (טורבו או מגדש-על). ביגואר מבטיחים שגרסת הדיזל החסכונית ביותר של הדגם תוכל להציע צריכת דלק משולבת של 25 ק"מ לליטר.

 

פרטים נוספים על ה-XF החדשה יגואר תחשוף בשבוע הבא (24.03), עוד לפני הבכורה העולמית בתערוכת ניו יורק.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.