יונדאי i30 החדשה 2015 – מתיחת פנים

יונדאי חושפת את ה-i30 בדגמי 2015 לאחר מתיחת פנים לדגם ומוסיפה תיבת הילוכים כפולת מצמדים DCT וגרסת 1.6 טורבו עם 186 כ"ס.

2015 יונדאי  החדשה i30

יונדאי חשפה היום (ד') לראשונה את יונדאי i30 החדשה לשנת 2015, זאת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים מקיפה. מתיחת הפנים לדגם, שיגיע אלינו במהלך השנה הבאה, כוללת עדכון לעיצוב החיצוני, שדרוג הגימור והאבזור בתא הנוסעים, תיבת הילוכים כפולת מצמדים 7DCT בדגמי ה-1.6 ליטר ותוספת של גרסה ספורטיבית עם מנוע 1.6 ליטר טורבו 186 כ"ס.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חיצונית, יונדאי i30 המחודשת זוכה בעדכון לשפת העיצוב החדשה של יונדאי המתאפיינת בעיקרה בחזית עם גריל משושה עצום ממדים. שינויים חיצוניים נוספים בדגם הם עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, לפגושים ופנסים אחוריים מבוססי LED. יונדאי מוסיפה כאמור להיצע דגמי ה-i30 גם גרסה ספורטיבית, במרכב של חמש או שלוש דלתות, הזוכה בשלל תוספות עיצוביות להדגשת המראה הספורטיבי.

 

בתא הנוסעים, העיצוב לא השתנה אך יונדאי שדרגה את הגימור כגון פלסטיקה איכותית יותר סביב הקונסולה המרכזית ובדלתות בגימור מתכתי, זאת יחד עם לוח מחוונים מודרני יותר למראה ומערכת מולטימדיה חדשה. לפי יונדאי, תא הנוסעים יהיה גם שקט יותר בזכות בידוד רעשים משופר ונוח יותר בזכות עדכון לכיול המתלים ולהיגוי החשמלי. מידות הדגם לא השתנו עם מתיחת הפנים: 4.30 מטר אורך, 1.78 מטר רוחב ובסיס גלגלים של 2.65 מטר.

 

 

חידוש משמעותי יותר נמצא בתחום יחידות ההנעה - כולן חסכוניות יותר ומזהמות פחות. תיבת השישה הילוכים האוטו' של הדגם הנוכחי מוחלפת בתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים DCT שתוצע רק בדגמי ה-1.6 ליטר (בנזין או דיזל), תיבה המאפשרת שיפור בביצועים ובצריכת הדלק. כל המנועים בדגם עודכנו ועומדים כעת בתקן הזיהום אירו 6 ומשולבים במערכת עצור/סע, גריל אקטיבי להפחתת מקדם הגרר ועוד.

 

היצע המנועים בדגם כולל מנוע 1.4 ליטר 100 כ"ס חדש מסדרת קאפה המציע פליטת CO2 נמוכה במיוחד של 87 גרם/ק"ג יחד עם צריכת דלק משופרת. מנוע ה-1.6 ליטר GDI המוכר מהדגם הנוכחי, מציע הספק מופחת של 120 כ"ס לעומת 135 כ"ס אך הוא חסכוני יותר ומזהם פחות. השוק האירופאי יהנה גם ממנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל בהספקים של 110 או 136 כ"ס.

 

הגרסה הספורטיבית, שתיקרא פשוט 'i30 טורבו', מקבלת את מנוע ה-1.6 ליטר T-GDI המוכר מה-ולוסטר טורבו, למנוע הספק מרבי של 186 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 27 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד ומספק בדגם ביצועים של 8.0 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 220 קמ"ש יחד עם צריכת דלק של 13.7 ק"מ לליטר. גרסה זו זוכה בנוסף למתלים בכיול ספורטיבי, בלמים משופרים, חישוקי "18 והיגוי מהיר יותר (2.75 מנעילה לנעילה).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות