יונדאי i40 החדשה 2012 – הפרטים המלאים

יונדאי i40 הגיע לישראל לצרכיי תקינה ושיווקה יחל בחודשים הקרובים. בינתיים אנחנו מביאים לכם את הפרטים המלאים אודות הדגם.

יונדאי i40 סדאן

יונדאי i40 החדשה, מחליפת הסונטה, ממשיכה את קו הדגמים החדשים של יונדאי עם עיצוב מוחצן ומרשים לפי קו העיצוב החדש של יונדאי, אך בעיקר היא מציעה קפיצת מדרגה עצומה בכל מה שקשור באיכות תא הנוסעים, אבזור, בידוד רעשים והתנהגות כביש, לעומת הסונטה המוחלפת.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כמו עם ה-i30, יונדאי מכוונת את ה-i40 לאירופה (בארה"ב ישנה סונטה שונה במקצת) והיא מוצעת בשתי גרסאות של סדאן וסטיישן (נקראת טורר) ועם שני מנועי בנזין ושני מנועי דיזל. אם בעבר יונדאי התמודדה מול המתחרות האירופאיות באמצעות אבזור רב, אחריות מורחבת ל-5 שנים ותג מחיר נמוך, עם ה-i40, יונדאי מתחרה כשווה בן שווים, אך עדיין שומרת במעט על תג מחיר ואבזור תחרותי יותר מהמתחרות, תחת הסלוגן "פרימיום נגיש".

 

יונדאי i40 – מידות ובטיחות:

יונדאי i40 מציגה מידות המציבות אותה במרכז טבלת המשפחתיות הגדולות/מנהלים, עם אורך של 4,740 מ"מ (30 מ"מ+ בסטיישן), 1,815 מ"מ רוחב, 1,470 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,770 מ"מ. נפח תא המטען של גרסת הסדאן עומד על 503 ליטר ו-553 ליטר בסטיישן הגדל ל-1,719 ליטר עם קיפול המושבים.

 

יונדאי i40 מצויידת כסטנדרט ב-7 כריות אוויר כולל אחת לברכי הנהג. במבחני הריסוק של NCAP זכתה ה-i40 בציון של חמישה כוכבי בטיחות עם ציונים גבוהים במיוחד (92% מבוגרים, 86% ילדים). עוד בתחום הבטיחות תמצאו Hill Hold, מערכת בקרת יציבות, מערכת להגבלת מהירות הנסיעה ועוד.

 

יונדאי i40 – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

יונדאי i40 משווקת באירופה עם מבחר מנועי בנזין 1.6-2.0 ליטר ודיזל 1.7 ליטר במספר הספקים. לישראל אנחנו צופים שה-i40 תגיע בתחילה עם מנוע 2.0GDI בנזין בלבד ואולי בהמשך יוצע גם מנועVGT 1.7 טורבו דיזל.

 

מנועי בנזין:

1.6GDI - בהספק של 135 כ"ס ב-6,300 סל"ד ומומנט של 16.81 קג"מ ב-4,850 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית בלבד ומציע ביצועים של: 11.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 195 קמ"ש. צריכת הדלק של דגם זה עומדת על 15.6 ק"מ לליטר.

 

2.0GDI - בהספק של 177 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט של 21.7 קג"מ ב-4,700 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית (כולל תפעול ידני מההגה) או שישה הילוכים ידנית. ביצועים: 10.8 שניות 0-100 קמ"ש (9.8 שניות ידני) ומהירות מרבית של 208 קמ"ש (212 ידני). צריכת הדלק המשולבת עומדת על 13.3 ק"מ לליטר (13.9 ידני).

 

 

מנועי דיזל:

1.7CRDi – בהספק של 116 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט של26.5 קג"מ המתקבל בין 1,250-2,750 סל"ד. מנוע משודך רק לתיבת שישה הילוכים ידנית ומציע ביצועים של: 12.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 21.74 ק"מ לליטר. מנוע זה מוצע גם בגרסת blue עם מערכת עצור סע המפחיתה את צריכת הדלק ל-23.2 ק"מ לליטר.

 

1.7CDRi – בהספק של 136 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט של 33.64 קג"מ המתקבל בין 2,000-2,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שישה הילוכים אוטומטית ומציע ביצועים של: 12 שניות 0-100 קמ"ש (10.6 ידני) ומהירות מרבית של 190 קמ"ש (200 ידני). צריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.85 ק"מ לליטר באוטו', 21.27 ק"מ לליטר ידני ו-22.22 ק"מ לליטר בגרסת blue.

 

בתחום האבזור, זה הכל שאלה של היבואן המקומי, אך מה שיוצע ככל הנראה כסטנדרט הוא: בקרת שיוט, מסך מגע, מערכת בקרת אקלים דו אזורית, בלם חניה חשמלי, שליטה מההגה על מערכת השמע וטלפון, כניסות USB+AUX שבניגוד לשאר דגמי יונדאי, מוסתרות בתא סגור בתחתית הקונסולה המרכזית, תאורת כניסה ויציאה, חלונות כהים מאחור, חיישני תאורה וגשם, קיפול חשמלי למראות ועוד.

 

כאופציה יוצעו מערכות כגון פנסי בי-קסנון עם כיוון מרחק הארה אוטומטי, מערכת סיוע לחניה כולל מערכת התראה על סטייה מנתיב ובקרת לחץ אוויר בצמיגים, גג פנורמי כפול, כניסה והתנעה ללא מפתח, תאורה אדפטיבית, ריפודי עור ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • שגיא

    יש עתיד בחברה הזו

    כתובת URL מקוצרת:
  • פה

    נגמרו להם הרעיונות?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אור

    כמובן שכל האיבזור המוזכר לעיל [המקורי אשר מגיע כסטנדרט מהייצ****] יפורק ע"י הייבואן והצרכנים יצטרכו להוסיף עוד אלפי שקלים בכדי לקבלו.<br />איך הייבואנים קוראים לזה?"תוספות איבזור",אז שילכו לעזאזל כולם!! שקרנים !! גנבים!!! <br />וגם אותם ישראלים שקונים מכוניות חדשות,תמשיכו לבכות על יוקר המחייה בארץ ועל מחירי הקוטג' כי גם אתם עלובי נפש!!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • XXX

    יונדאי תבינו זה רכב מנהלים לא סתם רכב גדול היה אפשר קצת לשנות אותה היא יותר מידי מגושמת וגדולה העיצוב שלה ביכלל לא מתאים לרכב הזה קצת יופי ויוקרה לא יזיק לה מאשר פרצוף החילזון הזה

    כתובת URL מקוצרת: