יונדאי i40 החדשה 2015 – מתיחת פנים

יונדאי מעניקה למשפחתית הגדולה שלה, ה-i40, מתיחת פנים לדגמי 2015 הכוללת עדכון לעיצוב ולמנועים וקבלתה של תיבת DCT כפולת מצמדים.

2015 יונדאי i40 החדשה

במקביל לחשיפה של ה-i20 קופה וה-i30 החדשה, יונדאי חושפת היום (ד') גם את ה-i40 החדשה לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים לדגמי 2015. כמשפחתית הגדולה הראשונה של יונדאי עבור השוק האירופאי, יונדאי i40 רשמה לזכותה מסירות של כ-100,000 יחידות באירופה, אצלנו לעומת זאת הדגם לא זכה כלל להצלחה במכירות.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מתיחת הפנים לדגמי 2015 של יונדאי i40, שתמשיך להיות מוצעת במרכב סדאן 4 דלתות או סטיישן (CW), כוללת בעיקרה עדכון לעיצוב החיצוני, שדרוג קל של הגימור בתא הנוסעים יחד עם תוספת אל אביזרי בטיחות ומנועים מעודכנים בתקן אירו 6 המשודכים כעת לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים במקום לתיבת 6 הילוכים אוטו' פלנטרית.

 

חיצונית, ה-i40 המחודשת מתעדכנת בשפת העיצוב החדשה של יונדאי עם הגריל המשושה גדול הממדים (כולל תריס אקטיבי להפחתת מקדם הגרר), פגוש קדמי חדש עם פנסי ערפל מסוג LED ועדכון לפנסי החזית. מאחור הפנסים מבוססי תאורת LED כעת. השינויים בתא הנוסעים מינוריים לגמרי ומסתכמים בעדכון קל לגימור והתקנתה של מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר. מידות הדגם לא השתנו: 4.77 מטר אורך (4.74מטר בסדאן), 1.81 מטר רוחב ובסיס גלגלים של 2.77 מטר.

 

יונדאי עדכנה בדגם את כיול המתלים וההיגוי לטובת נוחות נסיעה טובה יותר והתנהגות כביש משופרת. בנוסף לכך, יונדאי הוסיפה בדגם מערכות בטיחות מתקדמות כולל תאורה אדפטיבית - מעבר אוטו' בין אורות מעבר לגבוהים, מגביל מהירות המשולב עם מערכת לזיהוי תמרורים המתריעה במידה ומהירות הנסיעה גבוהה מהרשום בתמרור.

 

 

היצע המנועים בדגם לא השתנה אך המנועים זכו לעדכון כולל תוספת של מערכת עצור/סע, גריל אקטיבי ומערכת ניהול אלטרנטור המאפשרים לדגם להציע צריכת דלק טובה יותר ופליטת מזהמים נמוכה יותר. המנועים עומדים כעת בתקן הזיהום אירו 6 והם משודכים כעת לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים DCT המחליפה כאמור את תיבת השישה הילוכים האוטו' של הדגם הנוכחי.

 

באירופה, הדגם מוצע עם מנוע אחד בלבד: 1.7 ליטר טורבו דיזל בשני הספקים של 115 כ"ס ו- 141 כ"ס עם מומנט של 28.5 קג"מ ו-34.6 קג"מ בהתאמה. אצלנו, הדגם משווק כיום עם מנוע 2.0 ליטר GDI בהספק של 177 כ"ס, סביר להניח שמנוע זה יוחלף במנוע 1.6 טורבו 177 כ"ס ו-27 קג"מ כפי שמוצע בסונטה ECO המשווקת בשוק האמריקאי (יונדאי אירופה לא מפרסמת עדיין נתונים לגבי מנוע הבנזין של הדגם).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות