יונדאי איוניק ההיברידית בישראל – מחיר החל מ- 135,900 שקל

יונדאי IONIQ היא המתחרה של יונדאי לפריוס של טויוטה, עם שפע של אבזור נוחות ובטיחות ומערכת הנעה היברידית המציעה צריכת דלק משולבת של 25.6 ק"מ לליטר.

2016 יונדאי איוניק היברידית
יונדאי איוניק - המתחרה הראשית של הפריוס יוצאת לדרך בישראל.

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, השיקה היום (א') את יונדאי איוניק (IONIQ), המכונית ההיברידית הייעודית של יונדאי, ומתחרה ישירה לפריוס של טויוטה, שהיא חלק ממשפחה של שלושה דגמים "ירוקים" הכוללת בנוסף גרסה היברידית פלאג-אין וגרסה חשמלית מלאה - שיווק בישראל במהלך 2017.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

האיוניק תשווק בשתי רמות גימור ובמחיר התחלתי של 135 אלף שקל, לדגם מוצמדת אחריות ל-5 שנים (עד 100,000 ק"מ) ושבע שנים למערכת ההיברידית, כולל הסוללה.

 

האיוניק מצוידת במערכת הנעה היברידית הזהה למערכת ההנעה של קיה נירו שהושק החודש בישראל, זו מבוססת על מנוע בנזין 1.6 ליטר GDI הכולל מחזור גזי פליטה, פועל במחזור אטקינסון החסכוני והוא בעל נצילות תרמית גבוהה במיוחד של 40% (כמו המנוע של הפריוס). למנוע הספק מרבי של 105 כ"ס ב-5,700 סל"ד ומומנט מרבי של 15.0 קג"מ ב-4,000 סל"ד.

 

מנוע הבנזין נעזר במנוע חשמלי בהספק מרבי של 44 כ"ס ומומנט מרבי של 17.3 קג"מ. את המנוע החשמלי מזין מארז סוללות ליתיום-פולימר מתקדם (קומפקטי וקל משקל המותקן מחת למושבים מאחור) בקיבולת של 1.56kWh. המנוע החשמלי משולב ביחידה אחת עם תיבת 6 הילוכים DCT כפולת מצמדים, מה שמעניק לדגם אופי פעולה טבעי ופחות מלאכותי לעומת התיבה הרציפה של הפריוס. ההספק הכולל של המערכת עומד על 141 כ"ס והמומנט המרבי על 27.0 קג"מ (21.0 קג"מ בהילוכים הגבוהים).

 

הביצועים בדגם עומדים על 10.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 185 קמ"ש – בדומה למשפחתית 1.6 ליטר ממוצעת. מה שלא כמו משפחתית 1.6 ממוצעת היא כמובן צריכת הדלק החסכונית העומדת בדגם על 25.6 ק"מ לליטר (25.6 ק"מ לליטר עירונית, 25.6 ק"מ לליטר בינעירונית) - דרגת זיהום 2. 

 

יונדאי איוניק - תא הנוסעים
מרווח למשפחה, מאובזר ואיכותי למדי.


למעט מרווח ראש מצומצם יחסית לגבוהים במושב האחורי (מעל 1.80 מ' וכמו באלנטרה) האיוניק מספקת לנוסעים מרווח של משפחתית גדולה (אלנטרה/קורולה לדוגמה). לדגם אורך של 4.47 מטר, רוחב של 1.82 מטר, גובה של 1.45 מטר ובסיס גלגלים של 2.70 מטר. גם נפח תא המטען בדגם יספק כל משפחה ממוצעת עם נפח של 443 ליטר אותו ניתן להגדיל עד 1,505 ליטר עם קיפול המושבים מאחור. בזכות מבנה ההאצ'בק הדגם, תא המטען נוח יותר לשימוש לעומת משפחתית סדאן רגילה.

 

כלמוביל תשווק את האיוניק בשתי רמות גימור. בכל רמות הגימור נמצא 7 כריות אוויר, מצלמה אחורית ומגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה (התראה ותיקוני היגוי) ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית השומרת על מרחק קבוע מראש מהרכב שלפנים ובולמת עד לעצירה מלאה (לדגם דרגת בטיחות 7 לפי מדד משרד התחבורה). רמת הגימור הגבוהה יותר כוללת בנוסף מערכת ניטור עצמים בשטח מת.

 

רמת הגימור Premium הבסיסית של הדגם כוללת, בין היתר: משטח טעינה אלחוטי לסלולרי, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, מולטימדיה "8 (קונקטד-קאר של כלמוביל - דור חדש), דיבורית BT, חיישן תאורה, חישוקי סגסוגת "17 ועוד. רמת הגימור Supreme מוסיפה חיישני חניה מקוריים, לוח שעונים SUPER VISION בעיצוב משתנה בהתאם למצבי הנהיגה, כיוון חשמלי למושב הנהג ותאורת LED אחורית. יונדאי איוניק - מפרט טכני מלא להורדה.

 

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין: "אנו משיקים היום רכב משפחתי, היברידי, מהבטוחים ביותר בעולם, מאובזר ברמה של רכבי יוקרה, כולל טכנולוגיה 4G וטעינה אלחוטית".

 

יונדאי איוניק מחירים:

איוניק – החל מ- 135,900 שקל

איוניק סופרים – החל מ- 139,900 שקל

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • ליאור

    חבל שלא הביאו את הדגם עם חישוקי "16, אמנם לא סגסוגת אבל צריכת הדלק טובה יותר (3.6 ליטר/100 ק"מ).

    כתובת URL מקוצרת:
  • מתי

    ליאור

    זה לא 3.6 ליטר/100 ק"מ אלא 3.4, משמעותי עוד יותר.

    כתובת URL מקוצרת: