יונדאי בתערוכת פריז 2016: יונדאי i30 חדשה ו-i10 מחודשת

יונדאי הציגה בפריז שלושה דגמים חשובים אותם היא תשווק במהלך החצי שנה הקרובה בישראל: i30 החדשה, i10 מחודשת ואת המכונית ההיברידית – יונדאי איוניק.

2017 יונדאי I30 החדשה
יונדאי i30 החדשה בתערוכת פריז.

יונדאי הציגה בפריז שני דגמים משמעותיים עבור השוק המקומי שלנו, i30 החדשה ו-i10 מחודשת שזכתה למתיחת פנים. את שני הדגמים אנחנו צפויים לפגוש כבר במהלך החודשים הקרובים.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

יונדאי i30 החדשה:

בכל דור של הדגם יונדאי מציגה קפיצת מדרגה משמעותית וכך גם עם ה-i30 החדשה שזכתה לעיצוב בוגר, אירופאי ומלטוש יותר, לתא נוסעים איכותי ומודרני למראה ולא פחות חשוב, גם למנועי טורבו מודרניים שחלקם משודכים לתיבת 7 הילוכים DCT.

 

יונדאי i30 החדשה נשענת על פלטפורמה משודרגת של הדגם היוצא, קשיחה וקלה יותר ב-22%, זה גם אומר שמידות הדגם לא השתנו במיוחד ובסיס הגלגלים נותר על 2.65 מטר, זהה לדגם היוצא, ולנפח תא המטען נוספו 15 ליטר סמליים לכדי  נפח של 395 ליטר. בתחום הבטיחות יונדאי מציידת את הדגם במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות ולאור התחרות המקומית, סביר להניח שנפגוש במערכות אלו גם אצלנו.

 

שישה מנועים חדשים או מחודשים ישרתו את הדגם כאשר המנועים המשמעותיים לשוק המקומי שלנו הם 1.0 ליטר טורבו עם 120 כ"ס ובמיוחד מנוע ה-1.4 טורבו עם 140 כ"ס המשודך לתיבת 7 הילוכים DCT - נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.2 שניות. לפרטים המלאים עם יונדאי i30 החדשה.

 

יונדאי i10 מחודשת:

2017 יונדאי i10 המחודשת
יונדאי I10 המחודשת - מתיחת פנים.

כרגיל אצל יונדאי (וגם אצל קיה) מתיחת פנים כוללת לרוב עדכון קל בלבד. זה גם המקרה עם יונדאי i10 המחודשת המציגה עדכון קל לפגוש הקדמי והאחורי, תא נוסעים של השתנה כלל ותוספת של שתי מערכות בטיחות מתקדמות: התראה על סטייה מנתיב ועל סכנת התנגשות חזיתית. היצע המנועים בדגם לא השתנה. לפרטים ונספים על ה- i10 המחודשת בקישור.

 

יונדאי איוניק היברידית:

יונדאי איוניק היברידית
יונדאי איוניק ההיברידית - חסכונית אך בלי להתאמץ להראות שהיא כזו.

יונדאי איוניק ההיברידית, שתשווק כבר בקרוב בישראל, היא מכונית היברידית ייעודית שהיא חלק ממשפחה של שלושה דגמים "ירוקים" הכוללת בנוסף דגם היברידי פלאג-אין ודגם חשמלי מלא. לדגם מערכת הנעה היברידית בהספק כולל של 141 כ"ס וצריכת דלק משולבת של 29.4 ק"מ לליטר, לפי התקן האירופאי. המחיר צפוי להיות דומה למדי למחירה של המתחרה הישירה, טויוטה פריוס, כ-150 אלף שקל. פרטים נוספים על יונדאי איוניק תוכלו לקרוא בקישור.

 

יונדאי RN30 קונספט:

יונדאי RN30 קונספט
יונדאי RN30 קונספט.

לצד דגמים אלו, יונדאי הציגה גם את הקונספט RN30, רכב שאמנם נעשן על ה-i30 החדשה ואמור לרמוז לנו על גרסת הביצועים של ה-i30 החדשה – i30N, אך בשורה התחתונה למעט תדמית אין באמת קשר בין הדגמים והקונספט RN30 הוא פשוט קונספט לגרסת WRC לדגם. יחד עם זה, זו בהחלט הצהרת כוונות של יונדאי על ההשקעה שלה בתחום הספורט המוטורי שמעבר לתדמית, מהווה בסיס חשוב לידע טכנולוגי ולפיתוח דגמים ספורטיביים תחת חטיבת N של המותג. 

 

בעוד ה- i30N צפויה לעשות שימוש במנוע 2.0 ליטר בהספק מרבי של כ-260 כ"ס, דגם הקונספט עושה שימוש בגרסה משודרגת של מנוע זה עם 380 כ"ס ומומנט מרבי של 46 קג"מ והוא משודך לתיבת DCT כפולת מצמדים עם מצמד רטוב (אולי כאן הרמז?).

 

יונדאי RN30 קונספט

יונדאי RN30 קונספט

יונדאי RN30 קונספט

יונדאי RN30 קונספט

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות