2018 יונדאי ולוסטר החדשה בדגם N
יונדאי ולוסטר החדשה נחשפת בדטרויט, כולל דגם ביצועים N.
2018 יונדאי ולוסטר החדשה בדגם N
יונדאי ולוסטר החדשה נחשפת בדטרויט, כולל דגם ביצועים N.

למרות שמועות כי שיווקו של הדגם יופסק, יונדאי חשפה בתערוכת דטרויט את הולוסטר 2018 החדשה, הפעם עם הבטחה ליכולות ספורטיביות של ממש כולל גרסת N קיצונית עם הספק מרבי של 275 כ"ס.

 

הולוסטר N עושה שימוש באותו מנוע 2.0 ליטר של ה-i30N (בגרסתה הבכירה), עם הספק מרבי של 275 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 36 קג"מ בין 1,450-4,500 סל"ד. גם בולוסטר N המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד - תיבת ההילוכים כוללת מערכת גז ביניים אוטומטי - המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני. יונדאי לא חושפת את נתוני הביצועים בדגם, אך ניתן להניח כי נתון התאוצה 0-100 קמ"ש עומד בדגם על 6.1 שניות, כמו ב-i30N.

 

2018 יונדאי ולוסטר החדשה דגם טורבו
דגם הטורבו פחות קיצוני למראה מדגם ה-N, אך עדיין ספורטיבי למראה.

כל דגמי הולוסטר מצוידים בדיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני (TVC) והם נשענים על מתלה קדמי בתצורת מקפרסון ומתלה אחורי רב חיבורי כאשר דגם הטורבו מצויד במוטות מייצבים מלפנים ומאחור בקוטר של 24 מ"מ ו-19 מ"מ בהתאמה.

בולוסטר N מותקנים מוטות מייצבים עבים יותר, גאומטריית המתלים שונה וקיצונית יותר וכמו ה-i30N, היא מצוידת בבולמים אדפטיביים ובבורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה מבין מספר מצבי כיול לבולמים, להיגוי ולתגובות המנוע - כולל מצב N המיועד לימי מסלול עם ניתוק מלא של בקרת היציבות. בנוסף, הולוסטר N מצוידת במערכת פליטה משודרגת ובצלחות בילום מוגדלות לעומת הדגמים הרגילים עם אופציה לצלחות בילום גדולות עוד יותר בתוספת תשלום. הולוסטר N מצויד כסטנדרט בחישוקי "18 ובצמיגי מישלין Pilot SuperSport במידות של 225/40, כאופציה ניתן לשדרג לחישוקי "19 עם צמיגי פירלי P-Zero במידות של 235/35R19.

 

יונדאי ולוסטר החדשה פרופיל
שומרת על עיצוב הדגם היוצא כולל דלת אחורית יחידה.

הגרסאות הרגילות של הולוסטר, בשוק האמריקאי לפחות, מצוידות בשתי יחידות הנעה: דגם הבסיס מצויד במנוע 2.0 ליטר Nu (זהה למנוע של הפורטה החדשה) עם הספק מרבי של 147 כ"ס ב-6,200 סל"ד ומומנט מרבי של 18.2 קג"מ ב-4,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו'.

 

המנוע השני הוא מנוע 1.6 ליטר טורבו המוכר עם הספק מרבי של 201 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 27 קג"מ בין 1,500-4,500 סל"ד. בזמן האצה מלאה, מגדש הטורבו פועל במצב של גדישת יתר, למספר שניות, המעלה את המומנט המרבי בקג"מ אחד. מנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 7 הילוכים DCT עם מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה.

 

יונדאי ולוסטר החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים החדש איכותי ומאובזר יותר ועם נגיעות עיצוב קלות לתחושה הספורטיבית.

לעומת דגם ה-2.0 ליטר, דגם הטורבו כולל כיול ספורטיבי יותר למתלים והיגוי מהיר וחד יותר וכן בורר מצבי נהיגה עם שלושה מצבים לבחירה (רגיל, ספורט וחכם).

 

כל דגמי הולוסטר מצוידים במערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי להיגוי, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, ניטור עירנות הנהג, אור גבוה אוטו' ודגם הטורבו מצויד בנוסף בבקרת שיוט אדפטיבית. בנוסף, כל הדגמים מצוידים במצלמה אחורית עם פסי הכוונה.

 

יונדאי ולוסטר N:

 

יונדאי ולוסטר החדשה:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.