לוטוס מסתערת על פריז 2010 אלן, אספריט, אליז, עילית (וידאו)

לוטוס חושפת לא פחות מ-6 דגמי קונספט חדשים בתערוכת פריז 2010, כבר לא רכב אקזוטי למשוגעים לדבר בלבד.

לוטוס עילית קונספט

ללוטוס נמאס להיות רק מוערכת וזו שכולם פונים אליה כשהם רוצים לכייל את רכב הספורט שלהם לפי מסורות לוטוס וחושפת לא פחות מ-6 דגמים חדשים בתערוכת פריז 2010. כבר עם הצגת האבורה, לוטוס הצביע על הכיוון העתידי שלה, ראש בראש מול פרארי ופורשה, אך עדיין עם המסורת של לוטוס, כלומר משקל קל, והנאה מנהיגה, רק עכשיו גם עם איכות תא נוסעים ואפשרות לחיות עמה ביום יום. העיצוב החיצוני, קצת דומה מידי בין כולן ונחשפנו אליו בהצגת הלוטוס עילית קונספט בדיוק לפני 10 ימים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

לוטוס אספריט החדשה:

הלוטוס אספריט תראה אור בשנת 2013. חזרתה של הלוטוס אספריט המיתולוגית, היא הקו המקשר בין העבר לעתיד של לוטוס. האספריט עושה שימוש במנוע של הלקסוס IS-F בנפח 5.0 ליטר V8 ולאחר שיפור המנוע הוא מספק לדו מושבית הזו לא פחות מ-620 כ"ס, מה שיאפשר לאספריט להאיץ ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות עד למהירות מרבית של 330 קמ"ש. האספריט תעשה שימוש במערכת KERS שתאגור אנרגיה ותאפשר לנהג "בוסט" נוסף למספר שניות בלחיצת כפתור.

לוטוס עילית קונספט

ללוטוס קופה 2+2 הזו נחשפנו לפני 10 ימים אז נחזור על הפרטים. הלוטוס עילית תשתמש בהנעה היברידית באמצעות מערכת KERS, בדומה לרכבי פורמולה 1. לוטוס שעושה שימוש במנועי טויוטה, משתמשת הפעם במנוע מוגדש 5.0 ליטר V8 המשרת את הלקסוס IS-F. המנוע ישודך לשני מנועים חשמליים ותיבת הילוכים פלנטרית שמקורה בלקסוס. המערכת ההיברידית תפיק שני הספקים המתקבלים ב-8000 סל”ד.540 כ"ס בגרסה הרגילה ו- 610 כ"ס בגרסת ה-R.

 

המידות לא טיפוסיות ללוטוס עם אורך כולל של 4.6 מטר, רוחבה 1.9 מטר וגובהה 1.32 מטר, עם משקל של 1680 ק"ג. הלוטוס עלית טייפ 75 שקלה רק 987 ק"ג. העילית תציע ביצועים "נקיים" של 3.5 שניות לדגם ה-R ו-3.7 שניות לדגם הרגיל בהאצה מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 316 קמ"ש, כל זאת תוך פליטת 215 גרם/ ק"מ של CO2, מרשים ביותר לעומת המתחרות הישירות ולנוכח הביצועים.

 

לוטוס איטרן (Eterne) סדאן היברידית

לאיטרן מטרה ברורה, להתחרות במזארטי, פורשה פאנאמרה ואסטון מרטין רפיד. האיטרן היא ספורט סדאן היברידית המיועדת לפלח השוק העליון. היא משתמשת באותו המנוע של האספריט בהספק זהה של 620 כ"ס. הביצועים על הנייר מצביעים על 4.0 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 315 קמ"ש. גם היא כמו האספריט תעשה שימוש במערכת KERS הלקוחה מעולם הפורמלה 1, לא בדיוק היברידית קלאסית, אבל אם אפשר קצת תדמית ירוקה אז למה לא. האיטרן מסומנת על לוח השנה של לוטוס ב-2015. המחיר הצפוי, $190,000.

 

לוטוס אלן (Elan)

עוד שם אגאדי שלוטוס הביא לפריז ושהפתיע את כולם, היא הלוטוס אלן שבשנות ה-60-70 נחשבה רודסטאר הטובה ביותר בזמנה. האלן צפוייה להגיע לאולמות התצוגה ב-213 עם תג מחיר לא מפתה של $118,500 . המנוע כרגיל מטויוטה בנפח 4.0 ליטר V6 בהספק של 450 כ"ס ומשודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים. על משקל של 1300 ק"ג, הביצועים שיחידת הכוח הזו מספקת הם 3.5 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 310 קמ"ש. המתחרה הישירה ללוטוס אלן היא הפורשה 911.

 

לוטוס אליז (Elise) קונספט חדשה

האליז החדשה הופכת מרכב ספרטני המיועד בעיקר למסלול, לרכב ספורט שימושי. האליז, שאחראית על החזרתה של לוטוס למסלול הרווחי, שומרת על כל המאפיינים הבסיסיים, משקל קל של 1093 ק"ג, מנוע טויוטה 2.0 ליטר טורבו בהספק של 320 כ"ס שיאפשר לאליז להאיץ ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות. תיבת 6 הילוכים ידנית כסטנדרט ואופציה לתיבה אוטומטית עם תפעול מההגה. תג מחיר יעמוד על $55,000 בלבד. אמנם היא שוקלת יותר מ-300 ק"ג מהאליז הנוכחית והרבה יותר יקרה, אך לוטוס מרגיע את המעריצים של האליז בכך שתהיה גרסה זולה יותר וקלה יותר וכן גרסה עם גג נפתח. האליז החדשה נמצאת על לוח השנה ב-2015.

 

 

עוד הציגה לוטוס מכונית עירונית קטנה, אך עבורה אין כל פרטים וגם אין תאריך ייצור, לוטוס כנראה תמתין לראות אם התכניות השאפתניות שלה יעלו על דרך המלך, ואז כיצרן מרכזי בשוק רכבי הספורט, היא תוכל להתקדם הלאה.

 

לוטוס אספריט החדשה קונספט

 

 

לוטוס אליז קונספט

 

 

לוטוס איטרן קונספט

 

 

לוטוס עילית קונספט

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות