למבורגיני אסטריון: 910 סוסים היברידיים

הקונספט למבורגיני אסטריון (Asterion) חושף מערכת הנעה היברידית בהספק כולל של 910 כ"ס והנעה כפולה שתוצע בעתיד בדגמי למבורגיני.

2014 למבורגיני אסטריון

אחד הדברים הראשונים שמנכ"ל למבורגיני סטפן וינקלמן דאג להדגיש על הלמבורגיני אסטריון LPI910-4 הוא "מדובר יותר במכונית שיוט יוקרתית ליום יום יותר מאשר מכונית המחוות להציע ביצועי מסלול אולטימטיביים". במילים אחרות, למרות המערכת ההיברידית וההספק האדיר, האסטריון היא יותר מכונית GT ופחות רומזת כרגע על מתחרה ישירה למקלארן P1 או ל-לה פרארי.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הקונספט אולי לא רומז ישירות על מכונית עתידית, אך הוא בהחלט מהווה "מייצג טכנולוגי" למערכת ההנעה ההיברידית הראשונה של למבורגיני שתשמש את דגמי החברה העתידיים, כולל את רכב הפנאי שיוצג ב-2017. מערכת ההנעה ההיברידית היא מסוג פלאג-אין והיא מסוגלת להניע את הרכב על בסיס הסוללה (לתיום-יון) בלבד למרחק של 50 ק"מ ועד למהירות של 125 קמ"ש.

 

המערכת מבוססת על מנוע V10 בנפח 5.2 ליטר, שנלקח מהלמבורגיני הורקאן החדשה, המייצר הספק מרבי של 610 כ"ס ומומנט מרבי של 57.0 קג"מ. המנוע, מרכזי אחורי, משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים ואחראי על הנעת הגלגלים מאחור.

 

 

על הציר הקדמי מותקנים שני מנועים חשמליים שאחראיים על הנעת הגלגלים מלפנים וכן מספקים במידת הצורך הנעה כפולה. מנוע חשמלי שלישי יושב בצמוד לתיבת ההילוכים. ההספק הכולל של המנועים החשמליים עומד על 300 כ"ס ומה שמביא את ההספק הכולל של המערכת לכדי 910 כ"ס. לפי למבורגיני משקל מערכת ההנעה ההיברידית עומד על 250 ק"ג.

 

ההספק האדיר הזה מספיק לביצועים של 3.0 שניות 0-100 קמ"ש ולמהירות מרבית של 320 קמ"ש. לפי למבורגיני צריכת הדלק המשולבת עומדת על 23.8 ק"מ לליטר – ממש מתחרה לפריוס.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות