לנצ'יה החלה בשיווקה של תמא החדשה באירופה

לנצ'יה תמא החדשה, ספינת הדגל החדשה של לנצ'יה אשר תנסה להחזיר את לנצ'יה למודעות של הצרכנים בשוק האירופאי.

לנציה תמא החדשה

לנצ'יה תמא החדשה, גרסת לנצ'יה לקרייזלר 300, היא ספינת הדגל החדשה של לנצ'יה המחליפה את התזיס הכושלת, שייצורה הופסק כבר ב-2009. ה-תמא החדשה היא תוצאה של פשרה כלכלית, שכן ההתבססות על קרייזלר 300 כמעט ללא כל הבדל (מכני ועיצובי), כמובן חוסכת עלויות גבוהות במיוחד של פיתוח דגם חדש, משהו שהכיסים הריקים של לנצ'יה לא מאפשרים לה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

לנצ'יה צופה למכור בין 10,000-15,000 רכבים מדגם התמא באירופה במהלך 2012, כאשר בבריטניה ואירלנד היא תימכר כקרייזלר 300, אך עדיין לפי כל השינויים שלנצ'יה ביצעה בתמא שאלו בעיקר כיול שונה ואירופאי למתלים ועיצוב פנים מהודר יותר מקרייזלר 300 עליה מבוססת ה-תמה.

 

הגרסה הבכירה של לנצ'יה תמא נושאת בחרטומה מנוע 3.6 ליטר V6 פנטסטאר (Pentastar) בהספק של 286 כ"ס ב-6,350 סל"ד ומומנט של 34.6 קג"מ ב-4,650 סל"ד. משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, מספקת יחידת הנעה זו ביצועים של 7.7 שניות בהאצה מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 240 קמ"ש. צריכת הדלק של דגם זה עומדת על 10.6 ק"מ לליטר.

עיצוב פנים החל מ-3:40.

לנצ'יה תשווק את התמא החדשה באירופה גם עם מנוע דיזל הכרחי להיצע בנפח 3.0 ליטר V6 בשני הספקים המשודך לתיבת חמישה הילוכים אוטומטית. גרסת הבסיס של מנוע זה בעלת הספק של 190 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט של 44.85 קג"מ המתקבל בין 1,600-2,800 סל"ד. עם מנוע זה הביצועים עומדים על 10.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 232 קמ"ש. צריכת הדלק של דגם זה עומדת על 14 ק"מ לליטר.

 

גרסת הזידל הבכירה זוכה להספק של 239 כ"ס ב- 4,000 סל"ד ומומנט של 56.0 קג"מ המתקבל בין 1,600-2,800 סל"ד. עם מנוע זה הביצועים עומדים על 9.0 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 232 קמ"ש. צריכת הדלק של דגם זה עומדת על 14 ק"מ לליטר.

 

ללנצ'יה תמא מידות הזהות כמובן לאלו של קרייזלר 300 החדשה עם אורך של 5,066 מ"מ, רוחב של 1,902 מ"מ, גובה של 1,488 מ"מ ובסיס גלגלים של 3.052 מ"מ. אלו מידות הגדולות יותר מסדרה 5 של ב.מ.וו או מרצדס E קלאס (החולקת את הפלטפורמה שלה עם התמא). נפח תא המטען של התמא עומד על 462 ליטר.

 

לנצ'יה תמא תשווק בשלוש רמות גימור: גולד, פלטימיום ואקזקיוטיב הבכירה, במחירים (גרמניה) הנעים בין 41,000 אירו ועד ל-51,000 אירו, אלו מחירים המציבים אותה ישירות מול ב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E קלאס ואודי A6. על הצמידות בתג המחיר תפצה התמה באמצעות אבזור נדיב שבאחרות מוצע בתוספת מחיר. התמא החדשה תשווק גם בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2012.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • חובב רכב

    אז בוא נראה<br />עיצוב החיצוני שדי ברור לעין שהוא יותר אמריקאי מאשר איטלקי, המנוע בנפח 3.6 שמפיק 30כ"ס פחות ממנועים בגודל דומה בב.מ.וו/מרצדס, האמינות של לנצ'יה שידוע שמכוניותיה פחות אמינות אפילו מהמכוניות הצרפתיות,<br />איכות הגימור והחומרים שמעולם לא היתה באותה איכות כמו של הגרמניות. אז בקיצור, איזה אירופאי שהממון מצוי בכיסו, יבחר במכונית איטלקית שמבוססת כמעט לחלוטין על מכונית אמריקאית (כאשר המכוניות האמריקאיות מעולם לא היו פופולאריות באירופה) כאשר ברמת מחיר דומה הוא יכול לקבל מכונית גרמנית טהורה שבסבירות גבוהה ביותר אפשר לומר שכנראה תהיה טובה יותר בכל תחום לעומת הלנצ'יה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבירם

    פשוט אין הבדל בין התמא לבין ה-300, אבל לפחות יהיה מעניין לראות את מלחמת התמחור של שני הדגמים בישראל, למרות שבטח סמל"ת תגיד שזה פרירמיום ותתקע תג מחיר אסטרונומי.

    כתובת URL מקוצרת: