לספר לבוס: לקסוס LFA בליסינג בלבד

מכונית העל הסופר מתקדמת של לקסוס עם 552 כ"ס ו-3.6 שניות למאה קמ"ש מוצעת ללקוחות נבחרים, תרתי משמע, בצורת ליסינג בלבד.

לקסוס מפרסמת היום את תצורת הרכישה של הלקסוס LFA, מכונית העל הסופר יקרה שלה שממנה ייצרו רק 500 יחידות. קצת מספרים: 552 כ"ס ממנוע 4.8 ליטר V10, 3.6 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית מעל 320 קמ"ש.מחיר בארה"ב 375,000$ יקרה יותר מפרארי 599 ועוד רבות אחרות. הלקסוס LFA שתוכננה קרוב ל-10 ועוד יותר מכך, תוכננה מאפס פעמיים לאחר שלקסוס גילתה שמשקלה רב מידי ולכן בנתה בפעם השניה את השלדה וחלקים נוספים מהרכב מיריעות סיבי פחמן בטכנולוגיה מתקדמת . זו המכונית העל הכי מתקדמת טכנולוגית שקיימת כיום, פלייסטיישן מתקדם על גלגלים.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

לקסוס LFAלקסוס LFAלקסוס LFA

 

לקסוס שזו עבורה מכונית העל הראשונה, ניסתה כנראה למצוא דרך מקורית לשווק ולמכור את מכוניתה, או שמא זה מחוסר בטחון, בצורת ליסיניג בלבד בערך כמו שכל הייטקיסט מתחיל מכיר, ליסינג ל-24 חודשים עם אפשרות לרכישה בסוף התקופה.

 

וזה עובד כך:

קודם כל לקסוס היא זו שבוחרת אותך, הקונה הפוטנציאלי, כלומר אל הלקוח הפוטנציאלי נשלחת הודעה על הזכות לרכוש את המכונית ובמידה והוא מעוניין יש לו 10 ימים להפקיד 10,000$ כדמי רצינות. לאחר אישור קבלת ההפקדה, על הלקוח להפקיד עוד 50,000$ אצל הדילר בשביל לבצע את ההזמנה בפועל ולבחור את התוספות (והרשימה מאוד ארוכה).  לאחר מכן יש לשלם בכל חודש 12,398.44$ (כן כן! הסנטים קיימים בהצעת המחיר!) במשך 24 חודשים וכל זאת למחיר הבסיס שיכול לעלות עם התוספות בעוד עשרות אלפי דולרים ויותר. אבל זה לא בדיוק כך, לקחות מהמעמד הזה לא משלמים בתשלומים ולכן הלקוח יפקיד צ'ק על סך  $237,562.56 במועד הזמנת המכונית שזה סכום התשלום ל-24 חודשים פחות 60,000$ דמי ההפקדה.  בסוף התקופה ניתן לרכוש את הרכב בתוספת של $93,750.

 

כמו שכל מי שלוקח רכב ליסינג יודע, יש הגבלות. הקילומטראז' השנתי מוגבל ל-24,000 ק"מ בשנה, שבסך הכל זה המון לרכב שכזה, שהוא לא ממש נסבל לשימוש יום יומי. הלקוח מחוייב ברכישת ביטוח לרכב שעליו להציג במעמד הרכישה, לא ניתן להחזיר את הרכב לפני תום המועד, לא ניתן להעביר את הרכב למישהו אחר להמשך תקופת הליסינג.

 

אהה, יש גם דמי הקמת חוזה של 700$. לא ברור מדוע לקסוס בחרה בדרך הזו לשווק את מכונית העל הראשונה שלה ונראה שזה רק הולך להטריד את הלקוחות הפוטנציאלים שלה, שלא ממש רגילים להגבלות מסוג זה ברכישה שכזו. מסירת הרכבים ללקוחות תתחיל בדצמבר 2010.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • קובי

    כך הרכב הופך לעוד פחות נגיש לכל אחד וזה כל הרעיון של רכבים סופר יקרים. מצד שני? זו עדיין לקסוס לא פרארי לא למבורגיני ועם המצב של טויוטה? סביר להניח שזו מכונית העל האחרונה של טויוטה, אז אולי בעצם כן שווה לרכוש?:-)

    כתובת URL מקוצרת:
  • קובי

    כך הרכב הופך לעוד פחות נגיש לכל אחד וזה כל הרעיון של רכבים סופר יקרים. מצד שני? זו עדיין לקסוס לא פרארי לא למבורגיני ועם המצב של טויוטה? סביר להניח שזו מכונית העל האחרונה של טויוטה, אז אולי בעצם כן שווה לרכוש?:-)

    כתובת URL מקוצרת: