לקסוס CT200h החדשה נוחתת בישראל לאחר מתיחת פנים עם עיצוב מעודכן, אבזור משודרג ואותה יחידת הנעה היברידית חסכונית – 26.3 ק"מ לליטר.

2014 לקסוס CT200H

לקסוס ישראל משיקה את ה-CT200h החדשה, לאחר שהדגם זכה למתיחת פנים הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני, שדרוג האבזור, שיפור נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים ומערכת הנעה היברידית משופרת המציעה צריכת דלק של 26.3 ק"מ לליטר. מחיר הדגם לא השתנה – החל מ-172,900 שקל.

 

חיצונית, לקסוס CT200h החדשה/מחודשת מיישרת קו עם שאר דגמי לקסוס וזוכה בגריל שעון החול הבולט מלפנים. על הגג נוספה אנטנת "זנב כריש", הפגוש האחורי עוצב מחדש וחישוקי גלגלים, "16 ו"17, בעיצוב חדש משלימים את השינוי החיצוני.

 

תא הנוסעים שומר על קו העיצוב של הדגם היוצא, אך מציג חידושים רבים כולל גלגל הגה חדש שנלקח מה-IS300H, מערך כפתורים חדש בקונסולה המרכזית וגימור המתכת וחיפויי הדלתות שודרגו גם הם לטובת אווירה יוקרתית יותר.

 

מסך "7 מרכזי עם בקרת שליטה LDA יוצע כסטנדרט עם הדגם בארץ. אבזור נוסף שמוצע כעת כסטנדרט: מצלמת עזר לחניה המשדרת למסך המרכזי ומערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים. איכות הצליל של מערכת השמע שודרגה באמצעות שימוש ראשון מסוגו בעולם בטכנולוגיית רמקולים מבמבוק. סיבי במבוק ופחם משולבים יחד בתהליך יציקה בהזרקה ליצירת דיאפרגמת הרמקול הדקה ביותר בתעשייה, שמעניקה איכות צליל משופרת באופן משמעותי.

 

 

לטובת שיפור התנהגות הכביש, נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים, ה-CT 200h החדשה מציעה מרכב קשיח יותר, דבר שהושג באמצעות תוספת של נקודות ריתוך בשלדה ושימוש נרחב בטכנולוגיות הדבקה מתקדמות. מערך המתלים התעדכן וכויל מחדש, הקפיצים עברו אופטימיזציה, בולמי הזעזועים שודרגו, וקוטר המוט המייצב האחורי שונה, במטרה לשפר את הנוחות מבלי לפגוע בהתנהגות הכביש. בנוסף, ננקטו לא פחות מ-84 צעדים שנועדו להקטין עוד יותר את רמת ה- NVH (רעש, רעידות ונוקשות) ולהציע חווית נהיגה מעודנת ונוחה וסביבה פנימית שקטה במיוחד.

 

בקרת תיבת ההילוכים של מערכת ההנעה ההיברידית כוילה מחדש, כך שתיווצר תגובה ליניארית יותר ביחס לסל"ד, במטרה לייצר חווית נהיגה הדומה יותר לזו של תיבת הילוכים אוטומטית רגילה. יחיד ההנעה ההיברידית של הדגם לא השתנתה (136 כ"ס) אך זכתה למספר שיפורים כולל הפחתה של פליטת ה-CO2 ב-6%.

 

2014 לקסוס CT200H - מפרט טכני מלא.

 

2014 לקסוס CT200h-מחירים:

1. רמת אבזור Luxury כוללת בין היתר: מסך "7 נשלט ע"י גלגלת (LDA), מצלמת עזר לחניה המשדרת למסך המרכזי, בורר מצבי נהיגה לבחירה בין 4 מצבים (EV-Mode, Eco, Normal ו- Sport), חיישן גשם, חיישן תאורה, תאורת LED ליום, בקרת אקלים דיגיטאלית מפוצלת, התנעה ללא מפתח, חישוקי אלומיניום "16, מראות צד חשמליות, מתקפלות חשמלית ומפשירות אדים, מושב אחורי מתקפל, ריפוד בד מהודר, מערכת מולטימדיה עם 6 רמקולים, חיבורי AUX ו- USB, קישורית BT לטלפון הנייד, 8 כריות אוויר, TPWS – חיישני לחץ אוויר בצמיגים. מחיר: 172,900 שקל.

 

2. רמת אבזור Premium כוללת בנוסף: חלון גג חשמלי, בקרת שיוט, מראה פנימית מתכהה נגד סנוור, חיישני חניה אחוריים ושמשות כהות לנוסעים מאחור. מחיר: 184,900 שקל.

 

lexus_ct_200h_1
lexus_ct_200h_1
lexus_ct_200h_2
lexus_ct_200h_2
2014_lexus_ct_200h_003
2014_lexus_ct_200h_003
2014_lexus_ct_200h_007
2014_lexus_ct_200h_007
2014_lexus_ct_200h_009
2014_lexus_ct_200h_009
2014_lexus_ct_200h_011
2014_lexus_ct_200h_011
2014_lexus_ct_200h_012
2014_lexus_ct_200h_012
2014_lexus_ct_200h_013
2014_lexus_ct_200h_013

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.