לקסוס החלה בשיווקה של ה-GS300h ההיברידית החדשה באירופה, עם אותה יחידת הנעה של ה-IS300h החדשה וצריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר.

לקסוס GS300h החדשה - בקרוב בישראל

בתערוכת שנגחאי האחרונה, לקסוס חשפה לראשונה את ה-GS300h החדשה וכעת, לקסוס מתחילה בשיווקה של הגרסה החדשה למשפחת ה-GS באירופה. באמצעות גרסה זו, לקסוס תוכל להתחרות בכל גרסאות הדיזל הבסיסיות של המתחרות מגרמניה כגון ב.מ.ווו 520d. לקסוס GS300h צפויה לנחות בישראל כבר בחודש הבא והיא תצטרף אל דגמי ה-GS250 וה-GS450h שכבר משווקים בישראל.

 

כפי שצרוף ה-300h רומז, לדגם מערכת הנעה היברידית הזהה לזו של לקסוס IS300h החדשה ששיוקה בישראל החל לאחרונה. מערכת ההנעה ההיברידית המבוססת על מנוע 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר שתוכנן במיוחד עבור שילובו במערכת הנעה היברידית. למנוע הספק מרבי של 181 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 22.6 קג"מ בין 4,200-5,400 סל"ד.

 

למנוע הבנזין מסייע מנוע חשמלי בהספק של 143 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ. מנוע הבנזין והמנוע החשמלי מייצרים הספק כולל של 223 כ"ס ומעבירים את הכוח אל הגלגלים מאחור באמצעות תיבת הילוכים רציפה אלקטרונית (ECVT ). לקסוס לא מפרסמת את נתוני הביצועים אך אלו צפויים לעמוד על כ-8.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. גולת הכותרת היא כמובן צריכת הדלק החסכונית העומדת על 21.7 ק"מ לליטר, זאת לעומת 11.6 ק"מ לליטר בדגם GS250 הבנזיני.

 

כמו שאר גרסאות ה-GS החדשה, גם כאן ניתן למצוא (כסטנדרט או כאופציה) את הדור השני של ממשק ה-RTI השולט על המסך ה-LED המרכזי בגודל של "12.3, מתלים אדפטיביים המשולבים עם בורר מצבי הנהיגה, תצוגה עילית צבעונית, רשת Wi-Fi  במהירות גבוהה (2 אנטנות 3G), מערכת שמע מבית מארק לוינסון עם 17 רמקולים, פנסי ערפל מסוג LED, וכמובן שלל מערכות בטיחות מתקדמות כולל 10 כריות אוויר כסטנדרט.

 

לקסוס תציע את הדגם גם עם חבילת F-SPORT הכוללת חישוקי "19, כיול ספורטיבי למתלים, מושבי ספורט, גריל קדמי עם שבכת רשת ועוד. כאמור, לקסוס GS300h תתחרה בגרסאות הדיזל הבסיסיות של מכוניות הסאלון של גרמניה וכאן, לקסוס מתגאה בהוצאות תפעול נמוכות ביחס למתחרות כך שבנוסף לצריכת הדלק החסכונית (במיוחד בעיר) וההנחה במיסוי במדינות שונות באירופה על פליטת CO2 נמוכה (109 גרם/ק"מ), לקסוס מציינת שבעזרת מערכת הבלימה הרגנרטיבית רפידות הבלם דורשות החלפה רק כל 90,000 ק"מ (כמו בפריוס), לחץ האוויר הגבוה בצמיגים - 20% מעל למקובל - מפחית את שחיקת דפנות הצמיג ולכל זה, מצטרפת אחריות של 5 שנים למערכת ההיברידית.

 

 

gs20300h20bsm
gs20300h20bsm
gs20300h20color20head-up20display
gs20300h20color20head-up20display
gs20300h20front
gs20300h20front
gs20300h20front7-3
gs20300h20front7-3
gs20300h20rcta
gs20300h20rcta
gs20300h20rear
gs20300h20rear
gs20300h20rear7-3
gs20300h20rear7-3
gs20300h20side
gs20300h20side
lexus-gs_300h_2014_1er_03
lexus-gs_300h_2014_1er_03
lexus-gs_300h_2014_1er_2f
lexus-gs_300h_2014_1er_2f
lexus-gs_300h_2014_1er_18
lexus-gs_300h_2014_1er_18
lexus-gs_300h_2014_1er_23
lexus-gs_300h_2014_1er_23
lexus-gs_300h_2014_1per_34
lexus-gs_300h_2014_1per_34
lexus-gs_300h_2014_1r_1a
lexus-gs_300h_2014_1r_1a
lexus-gs_300h_2014_1r_11
lexus-gs_300h_2014_1r_11
lexus-gs_300h_2014_1r_14
lexus-gs_300h_2014_1r_14
lexus-gs_300h_2014_1r_32
lexus-gs_300h_2014_1r_32
lexus-gs_300h_2014_2d
lexus-gs_300h_2014_2d
lexus-gs_300h_2014_10aper_05
lexus-gs_300h_2014_10aper_05
lexus-gs_300h_2014_10er_0b
lexus-gs_300h_2014_10er_0b
lexus-gs_300h_2014_10er_2e
lexus-gs_300h_2014_10er_2e
lexus-gs_300h_2014_10er_33
lexus-gs_300h_2014_10er_33
lexus-gs_300h_2014_10_01
lexus-gs_300h_2014_10_01
lexus-gs_300h_2014_10_2c
lexus-gs_300h_2014_10_2c
lexus-gs_300h_2014_10_20
lexus-gs_300h_2014_10_20
lexus-gs_300h_2014_102er_31
lexus-gs_300h_2014_102er_31
lexus-gs_300h_2014_1017
lexus-gs_300h_2014_1017
lexus-gs_300h_2014_1035
lexus-gs_300h_2014_1035
lexus-gs_300h_2014_10214
lexus-gs_300h_2014_10214
lexus-gs_300h_2014_per_0d
lexus-gs_300h_2014_per_0d

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.