לקסוס GS 300h החדשה נוחתת באירופה – בקרוב בישראל

לקסוס החלה בשיווקה של ה-GS300h ההיברידית החדשה באירופה, עם אותה יחידת הנעה של ה-IS300h החדשה וצריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר.

לקסוס GS300h החדשה - בקרוב בישראל

בתערוכת שנגחאי האחרונה, לקסוס חשפה לראשונה את ה-GS300h החדשה וכעת, לקסוס מתחילה בשיווקה של הגרסה החדשה למשפחת ה-GS באירופה. באמצעות גרסה זו, לקסוס תוכל להתחרות בכל גרסאות הדיזל הבסיסיות של המתחרות מגרמניה כגון ב.מ.ווו 520d. לקסוס GS300h צפויה לנחות בישראל כבר בחודש הבא והיא תצטרף אל דגמי ה-GS250 וה-GS450h שכבר משווקים בישראל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כפי שצרוף ה-300h רומז, לדגם מערכת הנעה היברידית הזהה לזו של לקסוס IS300h החדשה ששיוקה בישראל החל לאחרונה. מערכת ההנעה ההיברידית המבוססת על מנוע 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר שתוכנן במיוחד עבור שילובו במערכת הנעה היברידית. למנוע הספק מרבי של 181 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 22.6 קג"מ בין 4,200-5,400 סל"ד.

 

למנוע הבנזין מסייע מנוע חשמלי בהספק של 143 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ. מנוע הבנזין והמנוע החשמלי מייצרים הספק כולל של 223 כ"ס ומעבירים את הכוח אל הגלגלים מאחור באמצעות תיבת הילוכים רציפה אלקטרונית (ECVT ). לקסוס לא מפרסמת את נתוני הביצועים אך אלו צפויים לעמוד על כ-8.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. גולת הכותרת היא כמובן צריכת הדלק החסכונית העומדת על 21.7 ק"מ לליטר, זאת לעומת 11.6 ק"מ לליטר בדגם GS250 הבנזיני.

 

כמו שאר גרסאות ה-GS החדשה, גם כאן ניתן למצוא (כסטנדרט או כאופציה) את הדור השני של ממשק ה-RTI השולט על המסך ה-LED המרכזי בגודל של "12.3, מתלים אדפטיביים המשולבים עם בורר מצבי הנהיגה, תצוגה עילית צבעונית, רשת Wi-Fi  במהירות גבוהה (2 אנטנות 3G), מערכת שמע מבית מארק לוינסון עם 17 רמקולים, פנסי ערפל מסוג LED, וכמובן שלל מערכות בטיחות מתקדמות כולל 10 כריות אוויר כסטנדרט.

 

לקסוס תציע את הדגם גם עם חבילת F-SPORT הכוללת חישוקי "19, כיול ספורטיבי למתלים, מושבי ספורט, גריל קדמי עם שבכת רשת ועוד. כאמור, לקסוס GS300h תתחרה בגרסאות הדיזל הבסיסיות של מכוניות הסאלון של גרמניה וכאן, לקסוס מתגאה בהוצאות תפעול נמוכות ביחס למתחרות כך שבנוסף לצריכת הדלק החסכונית (במיוחד בעיר) וההנחה במיסוי במדינות שונות באירופה על פליטת CO2 נמוכה (109 גרם/ק"מ), לקסוס מציינת שבעזרת מערכת הבלימה הרגנרטיבית רפידות הבלם דורשות החלפה רק כל 90,000 ק"מ (כמו בפריוס), לחץ האוויר הגבוה בצמיגים - 20% מעל למקובל - מפחית את שחיקת דפנות הצמיג ולכל זה, מצטרפת אחריות של 5 שנים למערכת ההיברידית.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות