לקסוס GS החדשה 2012 – החשיפה הרשמית

לקסוס חושפת את ה-GS החדשה, עם עיצוב ספורטיבי ושרירי, תא נוסעים חדש לחלוטין והבטחה לתחרות של ממש לגרמניות.

לקסוס GS החדשה לשנת 2012

לקסוס חשפה היום (ו') את הדור השלישי למכונית הסאלון של ה- GS החדשה לשנת 2012 באירוע בפבל ביץ' קליפורניה. עם ה-GS החדשה, לקסוס משנה כיוון לאחר שהבינה שהלקוחות צעירים יותר וכבר לא מחפשים רק אפס תקלות ואיכות חסרת פשרות עם שקט של מוזיאון בתא הנוסעים, אלא רוצים גם ריגושים הן וויזואלית והן דינמית, בדיוק מה שב.מ.וו סדרה 5 החדשה מספקת וגם "גונבת" לקוחות.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

לפני מספר חודשים, לקסוס חשפה את הקונספט LF-GH עליו מתבססת ה-GS החדשה. לקסוס בכל זאת עדיין שמרנית יחסית בכל הנוגע לעיצוב ולכן ה-GS החדשה פחות דרמתית בעיצובה מהקונספט וקצת מזכירה את ה-LS הבכירה, אך היא עדיין שומרת על מאפייני העיצוב של ה-LF-GH כך שלקסוס הצליחה להשיג את התוצאה הרצויה וה-GS החדשה משדרת ספורטיביות יוקרתית על גוף מוצק ושרירי ופחות כבדות מבוגרת של ה-GS היוצאת.

 

לקסוס GS החדשה תוצע עם תחילת השיווק בשלוש גרסאות: GS250 רק עבור אירופה, GS350 שיוצע גם עם הנעה כפולה ובפסגת ההיצע GS450h ההיברידית. לקסוס לא מספקת פרטים על הדגם ההיברידי או ה-GS250, אך זה האחרון ככל הנראה יעשה שימוש במנוע ה-V6 בנפח 2.5 ליטר המוכר מה-IS עם 204 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/sSTOB_0NqOA?rel=0{/iframe}

*מומלץ לקפוץ ל-4:40.

לקסוס מפרסמת נכון לעכשיו רק את הפרטים של דגם הליבהGS350, אשר נשאר עם אותה יחידת הנעה (משופרת): V6 בנפח 3.6 ליטר בהספק של 306 כ"ס ב-6,400 סל"ד ו-38.3 קג"מ ב-4,800 סל”ד , מה שמספיק להפיק ביצועים של 5.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 228 קמ"ש עם תיבת 6 הילוכים אוטו'. דגם זה כאמור יוצע גם עם הנעה כפולה.

 

כל הדגמים יוצעו עם בורר בעל 4 מצבי נהיגה. ECO אשר ישנה את תגובת המצערת ותיבת ההילוכים, את חימום המושבים ומערכת בקרת האקלים לטובת חיסכון מרבי. במצב ספורט S לוח המחוונים יצבע לאדום (כמו ב-CT200h) ותגובת המצערת ותיבת ההילוכים תחודד ומצב ספורט S+ יגביר את משקל ההיגוי, מערכת בקרת היציבות תתערב פחות והמתלים (אדפטיביים) יוקשחו. המצב הרביעי הוא כמובן "נורמל".

 

לקסוס GS החדשה בעלת מידות כמעט וזהות ל-GS היוצאת עם אורך של 4,848 מ"מ (2- מ"מ), 1,839 מ"מ רוחב (19+ מ"מ) ובסיס הגלגלים נותר זהה על 2,850 מ"מ. למרות זאת בלקסוס טוענים שתא הנוסעים החדש מרווח יותר בעיקר מאחור ונפח תא המטען צמח ב-25%. משקלו של דגם GS350 עומד על 1685 ק"ג, כ-30 ק"ג פחות מהדגם המוחלף.

תא הנוסעים המרשים והגרמני ביותר של לקסוס עד היום

תא הנוסעים של ה-GS החדשה זו כבר אופרה אחרת לחלוטין מהדגם היוצא עם תא נוסעים כמעט גרמני למהדרין, אולי למעט לוח השעונים שהוא הייטקי טיפוסי ללקסוס (ומצוין לכשעצמו). העיצוב שונה לחלוטין מה-GS המוחלפת, עם "ניקיון" של תא הנוסעים מכפתורים והשארת הפעולות השימושיות ביותר על הקונסולה המרכזית וכל השאר נשלט דרך מערכת ה-Remote Touch ומסך ה-8 אינצ' (עד 12.5 אינצ') בחלקה העליון של הקונסולה.

 

כאמור, בלקסוס GS החדשה, הושם דגש רב על הצד הדינמי של הרכב בעיקר בתחום מעורבות הנהג בנהיגה או בקיצור רגש, ולכן, לקסוס גם פיתחה את ה-GS החדשה בצמוד למרצדס E קלאס ו-סדרה 5 של ב.מ.וו. בכדי להשיג זאת, בלקסוס יצרו עיצוב יותר אווירודינמי, הרחיבו את מספק הסרנים לעומת ה-GS היוצאת (40+ מ”מ לפנים ו-50+ מ”מ מאחור), הקשיחו את השלדה, השתמשו באלומיניום עבור המתלים כולל מתלה רב חיבורי חדש לחלוטין מאחור, שיפרו את מהירות העברת ההילוכים בתיבה ולא פחות חשוב, הפרו את השקט בתא הנוסעים באמצעות עבודה על רעש מנוע וצליל המפלטים.

 

בתחום האבזור, כמובן שתמצאו רשימה ארוכה הכוללת מערכת בקרת אקלים חכמה המזהה את מספר היושבים ברכב ומשנה את העצמה בהתאם, קריאה וכתיבה קולית של הודעות SMS, אינטגרציה לפייסבוק, שליטה על מערכת בקרת האקלים גם מאחור והרשימה כמובן ארוכה מידי בכדי שנציין את הכל. בתחום הבטיחות מצוידת ה-GS ב-10 כריות אוויר כולל 2 כריות לברכיים (נהג ונוסע), אופציה למערכת למניעת התנגשות המספקת התראה לנהג ומפעילה את הבלמים בעוצמה מלאה 2 שניות לפני ההתנגשות במידה והנהג לא ביצע זאת לפני.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • יושי

    העיצוב יפני אמנם ולא אירופאי קלאסי, אך היא נראית מצוין ועם האיכות חסרת הפשרות של לקסוס, זו צריכה להיות מכונית נפלאה

    כתובת URL מקוצרת: