לקסוס IS החדשה: IS300h תתחרה בדיזל האירופאי

לקסוס הציגה בדטרויט את ה-IS החדשה, כולל גרסה היברידית, IS300h, שתציע צריכת דלק של כ-23 ק"מ לליטר.

2013 לקסוס IS החדשה

לקסוס IS החדשה אמנם נחשפה מספר ימים לפי תערוכות דטרויט, אך רק בתערוכה עצמה, לקסוס חושפת אותנו לפרטים טכניים ראשונים על מכונית הספורט סדאן החדשה שלה שתגיע לישראל לקראת חודש יוני 2013.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הדור השלישי והחדש של לקסוס IS, מגיע כשבע שנים לאחר הדור השני, זמן רב יחסית לעומת המתחרות הישירות. IS החדשה תוצע עם שני מנועי בנזין אטמוספריים כבעבר, דגם IS250 עם מנוע V6 בנפח 2.5 ליטר ובהספק של 206 כ"ס שיוצע עם תיבת 6 הילוכים אוטו' כבעבר ודגם IS350 (לשוק האמריקאי) עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר ובהספק של 306 כ"ס שיוצע עם תיבת 8 הילוכים אוטו' במקום 6 הילוכים בעבר. דגם IS350 יוצע עם הנעה אחורית או כפולה כאופציה.

 

בפעם הראשונה עבור הדגם וכמו ברוב דגמי לקסוס האחרים, ה-IS החדשה תוצע עם יחידת הנעה היברידית בדגם IS300h, דגם המיועד לשוק האירופאי וישווק גם כאן בישראל. בניגוד לגרסאות ההיברידיות של ה-GS וה-LS, שם יחידות ההנעה ההיברידיות מהוות את דגמי הקצה החזקים, הגרסה ההיברידית של ה-IS תוכננה בכדי לספק צריכת דלק נמוכה שתהווה אלטרנטיבה לדגמי הדיזל של המתחרות האירופאיות.

 

 

כפי שחשפנו בעבר, יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם נלקחה מטויוטה קראון הסאלונית ומבוססת על מנוע בנזין, 2.5 ליטר 4 צילינדרים (מחזור אטקינסון) עם הזרקת דלק ישירה D-4S בהספק של 178 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 22.5 קג"מ בין 4,200-4,800 סל"ד. אל מנוע הבנזין משודך במקביל מנוע חשמלי בהספק של 143 כ"ס ו-30.6 קג"מ וההספק הכולל עומד על 220 כ"ס.

 

את יחידת ההנעה ההיברידית, שתאפשר נסיעה חשמלית מלאה למספר קילומטרים מועט, לקסוס תשדך לתיבת הילוכים רציפה Super CVT-i חדשה, שלפי לקסוס תציע תחושה הדומה לאופן פעולתה של תיבת הילוכים אוטו' רגילה. לקסוס מציינת שצריכת הדלק תעמוד על כ-23.2 ק"מ לליטר, צריכה דומה לזו שמציעים דגמי הדיזל של המתחרות האירופאיות כגון ב.מ.וו 320d.

 

עם אורך של 4,665 מ"מ, לקסוס IS החדשה ארוכה ב-80 מ"מ מהדגם היוצא ובסיס הגלגלים התארך ב-70 מ"מ ועומד בדגם החדש על 2,800 מ"מ. גם נפח תא המטען גדל במעט ועומד על 480 ליטר (450 ליטר בדגם IS300h). לראשונה בדגם וכמו המתחרות מאירופה, את תא המטען ניתן להגדיל ע"י קיפול המושבים מאחור בחלוקה של 40/60.

 

כל הדגמים יוצעו עם חבילת F-SPORT, המוסיפה קוסמטיקה חיצונית ופנימית, מושבי ספורט והגה ספורט, מתלים בכיול ספורטיבי ומצב נוסף בבורר מצבי הנהיגה – S+.

 

את הפרטים המלאים על הגרסאות האירופאיות, לקסוס תחשוף בתערוכת ז'נבה במרץ 2013.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • מרשימה

    של 23 ק"מ לליטר ועם מנוע מעודן ושקט יותר מדיזל, אני רוצה אחת, שווה את ההשקעה לעומת סתם עוד מכונית מנהלים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מי גאון של אמא?

    אבל פנסי "החרק" האלו לא עושים לי את זה ובכלל, זה ניראה כמו מוצר אפטר-מרקט ולא משהו שהגיע ישירות מהמפעל.

    כתובת URL מקוצרת: