לקסוס LC 500 נחשפת – קופה יוקרתית וספורטיבית

לקסוס LC 500 קופה החדשה היא מופע מרשים של עיצוב, טכנולוגיה, פלטפורמה חדשה ולתיבת 10 הילוכים אוטו' הראשונה בסגמנט היוקרה.

2016 לקסוס LC500
לקסוס LC500 - קופה יוקרתית וספורטיבית המצביעה על הכיוון העתידי של לקסוס.

לקסוס מסירה בתערוכת דטריוט את הלוט מעל אחת המכוניות המלהיבות והמרשימות ביותר של החברה, 2016 לקסוס LC500, מכונית קופה 2+2 יוקרתית וספורטיבית המציגה שני חידושים משמעותיים עבור לקסוס, פלטפורמה מודולרית חדשה וכן תיבת 10 הילוכים אוטו'.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מבוססת על הקונספט LF-LC אותו הציגה לקסוס באותה התערוכה לפני ארבע שנים, לקסוס LC 500 החדשה (LC 500h היברידית צפויה בהמשך) היא התמצית של השינוי שעבר על מותג היוקרה הזה בשנים האחרונות יחד עם הצצה למה שעוד נראה מהמותג בשנים הקרובות.

 

לקסוס LC 500 נשענת על פלטפורמה מודולרית חדשה (GA-L) אשר תשמש בעתיד את כל דגמי ההנעה האחורית של המותג. בלקסוס טוענים כי זה המרכב בקשיח ביותר שהם ייצרו אי פעם, כלומר קשיח יותר ממרכב הקרבון של מכונית העל לקסוס LFA. שימוש בגג קרבון, אלומיניום בדלתות ובחלקים שונים רבים כולל חלקי מתלה, אפשרו למכונית עם המנוע המרכזי וההנעה האחורית להשיג חלוקת משקל של 52/48 בין הצירים, לקסוס לא חושפת עדיין את משקלו של הדגם.

 

 

בשונה מכל המתחרות שלה, בחזיתו של הדגם מותקן מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר, זה אותו מנוע המשרת כיום את מכוניות הביצועים לקסוס RC F ולקסוס GS F. המנוע האטמוספרי, בעל מערכות ההזרקה והשסתומים המתקדמות המאפשרות למנוע לפעול גם במחזור אטקינסון לחיסכון בצריכת הדלק, מייצר הספק מרבי של 467 כ"ס ב-7,100 סל"ד ומומנט מרבי של 54.0 קג"מ המתקבל בין 4,800-5,600 סל"ד.

 

מעבירה את הכוח אל הגלגלים מאחור זו תיבת ה-10 הילוכים אוטו' החדשה של לקסוס (פיתוח במשותף עם אייסן) שלפי החברה מבצעת העברת הילוכים בזמן המתחרה בזה של תיבות רובוטיות כפולות מצמד. כמו בתיבת השמונה הילוכים של לקסוס, התיבה לומדת וצופה את הנהג באמצעות ניטור של דוושת התאוצה והבלימה וכן כוחות ה-G הפועלים על הרכב, כל למשל התיבה לא תעביר הילוך לקראת סיבוב או במהלך הסיבוב.

 

לפי לקסוס, ה- LC 500 זקוקה ל-4.5 שניות בכדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש. על הבלימה אחראיים קליפרים עם שש בוכנות מלפנים וארבעה בוכנות מאחור (בכל גלגל). הדגם מצויד כסטנדרט בחישוקי "20 וכאופציה ניתן לבחור בחישוקי "21.

 

לקסוס LC500 קופה תא הנוסעים
תא הנוסעים בעיצוב ספורטיבי ועטוף כולו בעור ואלקנטרה.

 

תא הנוסעים של הדגם, שנראה במבט ראשון כמו תא נוסעים של דגם קונספט, חושף אבולוציה מתקדמת יותר לשפת העיצוב של החברה ולמעט שטיחי הרצפה, כולו עטוף בעור, אלקנטרה וחומרים יקרים אחרים כגון שימוש במגנזיום עבור מנופי העברת ההילוכים שעל גלגל ההגה. לקוחות שירצו בכך יוכלו לבחור במושבים ספורטיביים ואחוזים יותר לעומת המושבים הסטנדרטיים של הדגם. ה"קרניים" שצמחו על חופת לוח המחוונים, מאפשרות שליטה על בקרת היציבות ועל בורר מצבי הנהיגה מבלי להוריד את הידיים מההגה – חביב.

 

לקסוס LC 500 בעלת אורך של 4,760 מ"מ, רוחב של 1.920 מ"מ, גובה של 1,345 מ"מ ובסיס גלגלים באורך של 2,870 מ"מ. צמיגי המישלן המותקנים ברכב הם במידות של 245/45 מלפנים ו-275/40 מאחור על חישוקי "20, על חישוקי "21 המידות משתנות ל-245/40 ו-275/35 בהתאמה.

 

“לקסוס LC500 היא מכונית חשובה עבור מותג לקסוס וחשובה במיוחד עבורי", כך אמר אקיו טויודה, נשיא טויוטה המשמש גם כנהג מבחן של לקסוס. “לפני שנים אחדות החלטנו להנחות את העתיד של החברה עם מוצרים שהם יותר אמוציונליים בשוק היוקרה. ספינת הדגל היוקרתית הזו עם פרופורציות הקופה, העיצוב המרהיב והביצועים היא הצהרה ברורה לכיוון האמוציונלי של לקסוס שיגדיל את המשיכה למותג".

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • יוקי

    עיצוב פנים מחריד לדעתי.
    מזכיר לי רכבי קונספט של שנות ה90

    כתובת URL מקוצרת:
  • LC

    פשוט ווואו. עד היום לא ממש חבבתי את העיצובים של לקסוס, במיוחד של תאי הנוסעים, אך ה-LC מרשימה במיוחד ואם זה הכיוון של לקסוס יש סיכוי שאהיה בסוף גם לקוח שלהם.

    כתובת URL מקוצרת: