לקסוס LC500h מצוידת במערכת הנעה היברידית מתקדמת בהספק של 354 כ"ס ואופי פעולה התואם את היכולות הספורטיביות של הדגם.

2016 לקסוס LC500H היברידית
לקסוס LC500h - הגרסה ההיברידית של לקסוס LC500 החדשה.

לאחר שחשפה בשבוע שעבר תמונות של הדגם, לקסוס חושפת כעת את המפרט הטכני של ה- LC 500h, הגרסה ההיברידית של מכונית הספורט קופה היוקרתית והחדשה של לקסוס שהוצגה בגרסת הבנזין שלה, LC 500, בתחילת השנה.

 

את מנוע ה-5.0 ליטר V8 בהספק של 467 כ"ס של ה-LC500, מחליפה ב-LC500h מערכת ההנעה ההיברידית המבוססת על מנוע 3.5 ליטר V6 בהספק של 295 כ"ס הנעזר במנוע חשמלי ליצירת הספק כולל של 354 כ"ס המועבר אל הגלגלים האחוריים דרך תיבת 4 הילוכים אוטו', המותקנת על הציר האחורי. לפי לקסוס זה מספיק לדגם בכדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב"פחות מחמש שניות".

 

לפני שאתם צועקים "תיבת 4 הילוכים אוטו' בדגם 2016?”, תיבת ה-4 הילוכים הזו היא חלק ממערכת ההנעה ההיברידית החדשה של לקסוס,Multi Stage Hybrid System, שפותחה במיוחד עבור הדגם בכדי להתאים לאופי הספורטיבי שלו ובעיקר בכדי להתגבר על התופעה הלא נעימה בתיבות הילוכים רציפות של חוסר קורלציה בין התאוצה לסל"ד. המערכת הזו תשמש בעתיד דגמים נוספים של לקסוס כמו ה-LS הבאה.

2016 לקסוס LC500H
תיבת הילוכים אוטו' מאחור מאפשרת לקבל אופי פעולה טבעי יותר של מערכת ההנעה ההיברידית.

מערכת ההנעה ההיברידית הזו היא כמו כל מערכות ההנעה ההיברידיות של לקסוס כלומר שילוב של מנוע בנזין, מנוע חשמלי, סוללה ותיבת הילוכים רציפה e-CVT, שהיא למעשה מערכת גלגלי שיניים פלנטרית ולא תיבה רציפה רגילה. תוספת תיבת ההילוכים האוטו' מאחור מאפשרת לא רק ליצור התאמה טבעית יותר בין סל"ד המנוע למיקום הדוושה והתאוצה המתקבלת, אלא מאפשרת בנוסף נסיעה על בסיס הסוללות בלבד במהירות גבוהה יותר לעומת מערכת היברידית רגילה.

 

על תוספת המשקל של התיבה אוטו', מפצה המעבר למערך סוללות קומפקטי וקל יותר בטכנולוגיית ליתיום-יון במקום ניקל-מטאל הידריד שעדיין משמשת בכל הדגמים ההיברידיים של לקסוס וטויוטה. 

 

לקסוס לא חשפה עדיין נתונים כגון מהירות מרבית, טווח נסיעה חשמלי, מהירות מרבית במצב EV או את צריכת הדלק של הדגם.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.