לקסוס NX החדש – החשיפה הרשמית

לקסוס מציגה את הקרוסאובר הקומפקטי החדשה שלה בשני דגמים עיקריים: NX200t עם מנוע טורבו ראשון ללקסוס ו-NX300h היברידי. בישראל לקראת סוף 2014.

2014 לקסוס NX

לאחר שחשפה אותנו בשבוע שעבר לתמונות ופרטים ראשונים של הדגם, לקסוס חושפת היום (יום א') בתערוכת בייג'ין ובבכורה עולמית את הקרוסאובר פרמיום הקומפקטי הראשון שלה – לקסוס NX, אח קטן ללקסוס RX המצליח ודגם אשר יתחרה ברכבים כגון אודי Q3/Q5 או ב.מ.וו X1/X3. מלקסוס ישראל נמסר שה-NX החדש צפוי להגיע לישראל לקראת סוף 2014.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

לקסוס תציע את ה-NX החדש עם שלוש יחידות הנעה: NX 300h עם מערכת הנעה היברידית 197 כ"ס, NX 200h עם מנוע 2.0 ליטר טורבו ראשון ללקסוס ו- NX 200 עם מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי, גרסה זו לא תגיע לישראל שכן היא לא תיוצר בתקינה אירופאית. כל הגרסאות מוצעות עם הנעה קדמית כסטנדרט או כפולה כאופציה, מה שאומר שלקסוס תוכל להציע את ה-NX עם מחיר כניסה אטרקטיבי.

 

כאמור, דגם NX200t מצויד במנוע הטורבו הראשון של לקסוס והיום אנחנו נחשפים לראשונה אל הנתונים הטכניים שלו: מנוע הארבעה צילינדרים טורבו בנפח 2.0 ליטר מייצר הספק מרבי של של 238 כ"ס ב-4,800-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ ב-1,650-4,000 סל"ד. דגם זה מצויד בתיבת שישה הילוכים חדשה אשר פותחה במיוחד עבור דגם זה. לפי לקסוס, התיבה כוללות ממיר מומנט "חכם" המחשב את המומנט של המנוע וממקסם אותו בכדי לספק תגובה מהירה להאצה תוך חיסכון בצריכת הדלק.

 

דגם NX300h מצויד באותה מערכת הנעה היברידית של ה-IS300h, מערכת המשלבת בין מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר במחזור אטקינסון למנוע חשמלי, אך כאן ההספק המרבי עומד על 197 כ"ס במקום 223 כ"ס ב-IS. לדגם זה תיבת הילוכים רציפה אלקטרונית e-CVT והוא מצויד בנוסף בבקרת שיכוך מתקדמת. לקסוס עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים וצריכת הדלק של גרסאות ה-NX.

 

 

לקסוס NX הוא כאמור קרוסאובר קומפקטי וככזה, הוא מציע מידות קומפקטיות של 4,630 מ"מ אורך, 1,845 מ"מ רוחב, 1,630 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,660 מ"מ. אלו מידות הדומות למדי למידות של הראב4 של טויוטה ולמרות שבלקסוס לא מציינים זאת, ה-NX כניראה שמבוסס על פלטפורמה משודרגת של הראב 4.

 

עיצוב ה-NX נשען על הקונספט LF-NX שהוצג מוקדם יותר השנה. למעט ריכוך מתבקש במעבר מדגם תצוגה לדגם ייצור, ה-NX נשאר נאמן לעיצוב הזוויתי של הקונספט. את בתי הגלגלים ממלאים חישוקים בגודל "17 או "18 ובחזית נמצא פנסים ראשיים בטכנולוגיית LED. כל הדגמים יוצעו עם אופציה לחבילת גרסת F SPORT המציעה עיצוב אגרסיבי וספורטיבי יותר עם פריטים בלעדיים, כגון גריל ומראות צד בשחור מבריק, פגוש קדמי נמוך יותר, עיצוב שונה לחישוקי הגלגלים, צבעי פנים ייחודיים, דיפוני פנים בעיצוב ספורטיבי ומושבי ספורט.

 

תא הנוסעים כולל מספר חידושים כגון משטח טעינה אלחוטי למכשירים סלולריים, נמצא גם את הדור החדש של ממשק ה- Remote Touch של לקסוס אשר מתופעל באמצעות משטח מגע ושולט על המסך המרכזי וכן תצוגה עילית. מסך מחשב הדרך/רכב המורחב בלוח השעונים, מציג בנוסף את תאוצת ה-G וכן את לחץ הגדישה. כל הדגמים מצוידים במפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח.

 

בתחום הבטיחות, לקסוס מציידת את ה-NX בשלל מערכות בטיחות מתקדמות כולל מערך מצלמות היקפי מתקדם המספק תמונה פנורמית של הנעשה סביב הרכב, בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה מלאה, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור עצמים בשטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה מאחור, פנסים עוקבי פניה, מערכת בלימה אוטו' ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • מיכאל

    אני מקווה שהמחיר להיברידי לא יעבור את ה-250K ע"מ שסוף סוף היבואן של ה-Q יבין שהוא רוצח במחירים

    כתובת URL מקוצרת: