לקסוס RC F בישראל – מחיר החל מ-689,000 שקל

מכונית הספורט קופה לקסוס RC F נוחתת בישראל עם מנוע V8 בהספק של 467 כ"ס ותתחרה ב-M4 של ב.מ.וו.

2015 לקסוס RC F

עוד לפני שנחתה כאן לקסוס RC קופה החדשה, לקסוס ישראל משיקה את גרסת הביצועים הקיצונית של הדגם, לקסוס RC F - המתחרה של לקסוס ל-M4 של ב.מ.וו ול-RS5 של אודי. מחירו של הדגם בישראל עומד על החל מ-689,000 שקל, מחיר דומה למתחרה הישירה ב.מ.וו M4.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בניגוד למתחרות שלה שהחלו לעבור למנועי טורבו, לקסוס RC F מצוידת במנוע V8 אטמוספרי בנפח של 5.0 ליטר המייצר בדגם הספק מרשים של 467 כ"ס ב-7,100 סל"ד ומומנט מרבי של 54.0 קג"מ המתקבל בין 4,800-5,600 סל"ד.

 

מנוע זה הוא מנוע ה-V8 החזק ביותר אי פעם של לקסוס והוא גרסה משופרת מאוד של מנוע ה-V8 ששרת את לקסוס IS F היוצאת. מבין השיפורים ניתן למצוא ראש מנוע חדש עם מערכת תזמון שסתומים מתקדמת המאפשרת למנוע לעבוד בשני מחזורים (אוטו ואטקינסון) לטובת חיסכון בדלק וכן לקבל יחס דחיסה גבוה יותר של 12.3:1 לעומת 11.8:1 במנוע הקודם לטובת הספק גבוה יותר ומומנט זמין יותר.

 

ביצועים: 0-100 קמ"ש ב-4.5 שניות, 80-120 קמ"ש תוך 3.7 שניות בלבד, זינוק מעמידה ל-400 מטר תוך 12.5 שניות, ומהירות מרבית (מוגבלת אלקטרונית) של 270 קמ"ש.

 

כמו בלקסוס IS F, גם כאן הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים דרך תיבת 8 הילוכים אוטו' "Sport Direct Shift “ ודיפרנציאל מוגבל החלקה מכני הדואג להעביר את מירב המומנט אל הגלגל בעל האחיזה הגבוהה יותר. בנוסף, לקסוס תציע כאופציה את מערכת ה"Torque Vectoring" (TVD) המאפשרת לנהג לשלוט על הדיפרנציאל בהתאם לאופי הנהיגה: Standard, Slalom, Track.

 

 

לרשות הנהג בורר תיבת הילוכים הכולל 6 מצבים: שלג, חיסכון, רגיל, ספורט S, ספורט S+ ומצב ידני מלא. כאשר התיבה במצב S או S+, היא עושה שימוש בחיישן כוחות G בכדי לבחור את ההילוך הנכון. במצב הידני בו העברת הילוכים מתבצעת דרך מנופים על גלגל ההגה, התיבה עוברת למוד אגרסיבי ומבצעת העברת הילוך בזמן מהיר יותר של 0.1 שניות. הדגם מצויד בכנף אחורית לטובת שיפור האחיזה מאחור במהירויות גבוהות, הכנף עולה אוטו' מתוך גוף הרכב ב-80 קמ"ש ומתקפלת אוטו' כאשר המהירות יורדת מתחת ל-40 קמ"ש.

 

מערך המתלים בדגם מבוסס על מתלה עצמות עצה כפולות מלפנים עם בולמים נשלטים אלקטרונית ומוטות מיצבים גדולי קוטר חלולים ומתלה רב חיבורי מאחור עם בולמים נשלטים אלקטרונית ומוטות מייצבים. כמו כל המתחרות, את כיול המתלים בדגם לקסוס ביצעה על מסלול הנורבורגרינג הגרמני. חלוקת המשקל בדגם עומדת על 55/45 לטובת הציר הקדמי.

 

בתא הנוסעים הנהג ימצא את עצמו יושב על מושב ספורט מחבקים, אוחז בגלגל הגה ספורטיבי ועבה במיוחד ומול לוח מחוונים שהוא מסך TFT גדול שעוצב בהשראת לוח המחוונים של לקסוס LFA וכולל אפשרויות רבות לתצוגה לבחירת הנהג.

 

לקסוס RC F - מפרט טכני מלא.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות