מאזדה 3 החדשה - המפרט הטכני

2013 מאזדה 3 החדשה, המכונית משפחתית של מאזדה, מרווחת יותר מהדגם היוצא עם בסיס גלגלים של 2.7 מטר ותוצע באירופה עם 4 מנועים כולל 1.5 ליטר 100 כ"ס ו-2.0 ליטר 120 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים אוטו'.

2013 מאזדה 3 החדשה

מאזדה 3 החדשה, המשפחתית המצליחה של מאזדה והמכונית שהייתה הנמכרת בישראל במשך מספר שנים מאז שהוצג הדור הראשון בשנת 2003, תיחשף הערב רשמית בבכורה עולמית, אך עוד לפני כן מאזדה חושפת את המפרט הטכני של הדגם אשר ינחת בישראל כבר בחודשים הקרובים (מאוד) וינסה לשחזר את ההצלחה של שני הדורות הקודמים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מאזדה 3 (האצ'בק) החדשה מרווחת יותר לנוסעים מהדגם היוצא, בעיקר בזכות בסיס גלגלים שצמח ב-60 מ"מ ועומד בדגם החדש על 2,700 מ"מ וכן בזכות מידת הרוחב שעומדת על 1,795 מ"מ – רחבה ב-40 מ"מ מהדגם היוצא. שאר המידות הן: 4,460 מ"מ אורך ו-1,455 מ"מ גובה. נפח תא המטען עומד על 350 ליטר, גידול של 10 ליטר מהדגם היוצא.

 

מאזדה עדיין לא חשפה את גרסת הסדאן של הדגם, החשובה לא פחות עבור השוק הישראלי, את זאת היא צפויה לעשות מאוחר יותר הערב כאשר היא תחשוף את הדגם עבור השוק האמריקאי או לכל המאוחר בעוד מספר חודשים מועט.

 

 

2013 מאזדה 3 החדשה – מנועים וביצועים:

באירופה, תוצע מאזדה 3 החדשה עם 4 מנועים, כולם על בסיס טכנולוגיית SkyActiv עם יחס דחיסה של 14:1, שרשרת תזמון, הזרקת דלק ישירה ומערכת עצור/סע. מנוע הבסיס הוא מנוע 1.5 ליטר חדש לחלוטין בהספק של 100 כ"ס. מנוע חדש נוסף הוא מנוע 2.0 ליטר 120 כ"ס – גרסה מוחלשת של מנוע ה-2.0 ליטר 165 כ"ס המוכר ממאזדה 6 (בישראל ההספק הוא 155 כ"ס). בארה"ב ישווק הדגם גם עם מנוע 2.5 ליטר 195 כ"ס.

 

מאזדה 3 האצ'בק 1.5: מנוע 1.5 ליטר בהספק של 100 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 15.3 קג"מ ב-4,000 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבה ידנית בלבד (באירופה לפחות) ומספק ביצועים של 10.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 181 קמ"ש. עדכון: מתברר שלמנוע זה ישנה גרסה נוספת חזקה יותר בהספק של 117 כ"ס המושגים באמצעות יחס דחיסה גבוה יותר (דורש אוקטן 98?).

 

מאזדה 3 האצ'בק 2.0: מנוע בנפח 2.0 ליטר בהספק מרבי של 120 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 21.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטו' ומספק ביצועים של 10.4 שניות 0-100 קמ"ש (ידני: 8.9 ש') ומהירות מרבית של 195 קמ"ש.

 

מאזדה 3 האצ'בק 2.0: מנוע בנפח 2.0 ליטר בהספק מרבי של 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 21.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד ומספק ביצועים של 8.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש. דגם זה מוצע כסטנדרט עם מערכת בלימה רגנרטיבית i-ELOOP.

 

מאזדה 3 האצ'בק 2.2 דיזל: מנוע בנפח 2.2 ליטר דיזל בהספק מרבי של 150 כ"ס ב-4,500 סל"ד ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ ב-1,800 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטו' ומספק ביצועים של 9.7 שניות 0-100 קמ"ש (ידני: 8.1 ש') ומהירות מרבית של 201 קמ"ש (ידני: 210 קמ"ש).

 

מאזדה עדיין לא חשפה את נתוני צריכת הדלק, אך מציינת שהדגם יהיה החסכוני בסגמנט. לשם כך לדוגמה, הדגם מצויד בתריסים נשלטים אוטו' מאחורי הגריל הקדמי הנסגרים כאשר המנוע לא דורש קירור אוויר מאחורי הגריל הקדמי. בנוסף העיצוב החדש אפשר למאזדה להפחית את מקדם הגרר שעומד בדגם החדש על 0.275.

 

מאזדה 3 החדשה - תא נוסעים מרווח ואיכותי יותר מבעבר

 

מאזדה 3 החדשה, קלה בממוצע בכ-60 ק"ג מהדגם היוצא, קשיחה יותר בכ-30% ומשקלו של דגם הבסיס עומד על 1190 ק"מ (ללא נהג). במאזדה מבטיחים לשמור על מסורת ה-ZOOM ZOOM ושומרים על מערך מתלים מתקדם של מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור. הדגם יוצע עם חישוקי "16 עם צמיגים במידות 205/60R16 או "18 עם צמיגים במידה של 215/45R18.

 

תא הנוסעים של מאזדה 3 החדשה הוא המשך ישיר למינימליזם המוכר מה-6 החדשה עם מינימום של כפתורים בקונסולה המרכזית ועיקר התפעול של המערכות השונות נעשה דרך גלגל ההגה או דרך המסך "7 מרכזי הנשלט באמצעות חוגה הממוקמת בין המושבים הקדמיים. מערכת המולטימדיה צוידה במערכת הפעלה חדשה המאפשרת סנכרון מלא עם המכשיר הסלולרי של הנהג כולל גישה (מוגבלת) לרשת האינטרנט.

 

בכדי לספק לנהג שדה ראיה משופר, קורת A הוזזה ב-100 מ"מ לאחור ובנוסף, ההגה ממוקם נמוך מבעבר וישנה תצוגה עילית המציגה מול עיני הנהג את מהירות הנסיעה ופרמטרים נוספים.

 

לוח המחוונים של הדגם כבר ללא שלושת המחוונים המסורתיים של מאזדה שאפיינו את שני הדורות הראשונים של הדגם ולמעשה, לוח המחוונים חדש לחלוטין ושונה מכל מה שנמצא בדגמי מאזדה האחרים. לוח המחוונים החדש מבוסס שעון סדל"ד גדול ממדים במרכזו שבתחתיתו נמצא מד מהירות דיגיטלי ומשני צידיו של שעון הסל"ד נמצאים שני מסכים קטנים עבור מחשב הדרך ומד הדלק.

 

מאזדה 3 החדשה תוצע עם עם שש כריות אוויר כסטנדרט ושלל מערוכת בטיחות מתקדמות כאופציה: מערכת HBC המחליפה בין אורות מעבר ודרך באופן אוטו', מערכת BSM להתראה על עצמים בנקודות מתות, מערכת LDWS להתראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת FOW+SCBS להתראה על התנגשות מלפנים ובלימה אוטו' (בלימה ממהירות של עד 30 קמ"ש), מערכת בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (19)

  • יניב

    חברים יקרים,<br />לאחר שבועיים נהיגה ברכב אני יכול לספר לכם מעט: <br />1. רכב יפיפה ברמות אחרות<br />2. מלא באיבזורים ופשוט נוח ומדהים<br />3. מנוע 1.5 עם גובות מהירות (כיאה למנועי מזדה) יותר מזה אין שימוש בראץ אתם רק נוגעים בדבשה ואתם על 12-130 ופתאום צריכים להאט....<br />4. מטלים חסרי תקדים, אפילו פסי האטה מרגישים כמו מהמורה קלה<br />5. תא מטען, מושבים ומערכת מוליטימדיה מעולים<br />6. חסרונות: עוד לא הצלחתי להבין איך מחברים GPS של WAZE לצערי הרב...<br />מניסיון שלי, יש מכוניות באותו תקציב עם מנוע חזק יותר אבל לא מגיעים לקרסוליים של חויית הנהיגה ברכב.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יצחק

    חברת טויוטה משיקה בחודש הקרוב את קורולה החדשה עם שיפור מאסיבי הן בעיחצוב הפנימי והחיצוני עם מנוע של 1.6 ליטר ובהספק של 132 כ.ס אז למה שגם מזדה לא ילמדו מהם אז נמתין ונראה " איך תראה הכלה החדשה של מאזדה"

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי שלא שם לב

    תוסיף שנייה וחצי לזמן ותקבל יותר מ-12 שניות 0-100 קמ"ש.<br /><br />לפי כאלו שישבו ברכב בחו"ל (אתר גרמני) האיכות ממש טובה וברמה גבוה, המרווח מצוין אך תחושה קלסטרופובית מאחור (מחיר העיצוב המרשים). אבל, צריך להמתין לגרסת הסדאן של הדגם שתוצג כבר בקרוב ואולי תוצע עם מנועים נוספים (למרות שלא ניראה כי כבר עכשיו יש חמישה מנועים).

    כתובת URL מקוצרת:
  • דן

    מעניין שלא שמו הנד-ברקס חשמלי... היה משתלב יותר טוב בלוק ובסגנון של הדאשבורד, שהזכיר את BMW אאודי ומרצדס.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי החכם

    ..............

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי החכם

    אני אמנם לא אוהב את ה 1.5 אבל 0-100 היא לוקחת את רוב המשפחתיות

    כתובת URL מקוצרת:
  • אגזוזן

    אהבתי את האגזוז הכפול! ספורטיבי ויפה!

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    האם מזדה בחרה במנוע 1.5 ולא 1.6 בגלל חוקי המיסים בסין או שיש סיבה אחרת?<br /><br />כידוע, בסין המס הרבה יותר גבוה על מנועים שהם יותר מ1.5. ובגלל שהשוק הסיני כה גדול, יש יצרניות שמתאמצות במיוחד לתכנן את המנוע כך שיהיה 1.5 ולא יותר מכך, ויוכל להינות מהמס הנמוך יחסית.<br /><br />מזדה הקטנה לא יכולה להציע הרבה מנועים, לכן אולי היא החליטה שיהיה לה רק 1.5 ולא 1.6 - היא לא יכולה להציע את שניהם במקביל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    הופתעתי לטובה לגלות שמאזדה עידכנה את הדאשבורד שנמצא בCX5 וב6, ושיפרה אותו.<br />יש מסך מרכזי למידע, מולטימדיה וניווט כמו באאודי וב-במוו, ויש בנוסף - וזה השוס הגדול - יש את המסך השקוף ובו הספידומטר שלא מצריך להוריד את המבט מהכביש בשביל לקרוא בו.<br />זה פתרון יותר טוב מהונדה (בסיוויק) ומפיג'ו (ב208 וב308החדשה), כי כאן הספידומטר הזה נמצא ממש בשטח הצפיה של השמשה ולא מתחתיה - זה מתאפשר כי כאן המספרים מופיעים על מסך שקוף (מה שאין אצל הונדה ופיג'ו).<br />וזה גם יהיה רכב מהנה לנהיגה עם פידבק טוב לנהג מההגה ותאוצות טובות - "זום זום".<br />אם המנוע וההספק שלו לא יהיה בעייתי, ותיבת 6ההילוכים תהיה טובה, אז הרכב יהיה מנצח!

    כתובת URL מקוצרת:
  • NUYH

    גיל אגמון הוא מאסטר בשיווק ואין לי ספק שהוא יביא את מאזדה 3 החדשה כך שהיא תחזור להוביל את השוק, אבל כן, אין מה לצפות לתמחור טוב לצרכן הפרטי אלא להנחה שמנה לחברות הליסינג.

    כתובת URL מקוצרת:
  • NUYH

    אבל בגלל זה לצערנו משרד האוצר חומד לצאן יוצאת הנוסחה החדשה שנועדה בדיוק לפגוע בכל המנועים האלו. אני גם מסכים שבחיים האמתיים המנועים האטמוספריים חסכוניים יותר ממנועי הטורבו קטני הנפח בהם רק בנהיגה ממש עדינה מתקרבים לנתוני היצ****. <br /><br />בכלל כל נושא המיסוי הירוק בישראל הוא בושה אחת גדולה, שכן במקום לתת את הכסף הזה (הזיכוי בהתאם לדרגה) לצרכן הפרטי, זה נשאר אצל היבואנים שהם עושים עם זה מה שהם רוצים ולא תמיד כל הזיכוי שהם קיבלו מהמדינה עובר לצרכן הפרטי אלא בטח משמש כעוד הנחה לליסינג, זאת שלא כמו בחו"ל, שם הצרכן הוא זה שמקבל את הכסף בין אם באמצעות הנחה ברשיון הרכב וכו'.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריאל

    מאזדה 6 כיום נמצאת בדרגת זיהום 3 עם צריכת דלק שמביישת כמה מנועי 1.6L ואת מנועי ה- TSI בתנאים אמיתיים כך שה- 3 תיהיה חסכונית גם בגרסת ה- 2.0.<br />לא יהיה מנוע 1.6 למרות שדלק מאוד היו רוצים, לכן גיל אגמון ימציא תרגיל חדש שכנראה ייטרוף את הקלפים.<br />אבל תיאום המחירים יימשך ואף יבואן לא יעז להוריד את המחירים לרף שפוי יותר, הרי בשום מקום בעולם אי אפשר לקנות שתי מכוניות מיני ידניות במחיר של משפחתית-קומפקטית עממית ועוד נשאר עודף...<br />מתח הרווחים של היבואנים הוא כ"כ גדול כך שעדכון המס זה קר זריית חול בעיניים הרי בלאו-הכי הם לוקחים את רוב הנחות המס לעצמם!!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • NUYH

    אריאל, אל תשכח שיש עדכון למס הירוק וסביר להניח שמנוע ה-2.0 ליטר לא יהיה בדרגת זיהום נמוכה, כך שהמחיר לא יכול להיות זול במיוחד. מה שכן, צריך להמתין לגרסת הסדאן שאולי תצויד במנועים שונים או אולי מנוע 1.6 ליטר...

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריאל

    מאחר והפוקוס מאבדת גובה ליונדאי וגם ככה הסדאן לא נמכרת בכמויות.<br />השפן שיישלף מהכובע: מנוע ה 2.0 עם 120 כ"ס במחיר של 127K (כמו המתחרות) ועם אבזור עשיר שכנראה טאם נראה כמותו בקטגוריה, זה בתוספת המומנט העדיף משמעותית משל המתחרות 1.6L, יחזיר את מאזדה להוביל בישראל

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    כולם תמהים לגבי המנועים והחוסר בתיבה אוטומטית לחלק מהם.<br />אבל השאלה המתבקשת היא מהי צריכת הדלק שלהם. מנוע 2 ליטר אמור להיות בזבזן... אז האם הוא כזה? האם יותר ממנוע 1.6 טיפוסי? או שבגלל שההספק הוא רק 120 כ"ס אז צריכת הדלק נמוכה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • מנשרוב

    אולי יגיע עם ה4 דלתות סדאן.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אישימוטו

    רכב של ליסנג......

    כתובת URL מקוצרת:
  • דני

    מנוע 1500 ידני בלבד. ה 2000 עם ה120 כ "ס הוא הרכב שימכר

    כתובת URL מקוצרת:
הצג תגובות נוספות