מאזדה 3 החדשה תשווק בישראל עם מנוע 1.5 ליטר 120 כ"ס

מאזדה 3 החדשה נחשפה בפרנקפורט בגרסתה "הישראלית", כאן היא תוצע עם מנוע 1.5 ליטר 120 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו'.

מאזדה 3 סדאן החדשה (יצרן)

מאזדה 3 החדשה נחשפה אמנם כבר לפני מספר חודשים, אך רק בתערוכת פרנקפורט האחרונה (10.09) מאזדה השיקה רשמית את ה-3 החדשה באירופה, מה שאפשר לנו לראשונה להיחשף אל "המפרט הישראלי" של הדגם. מאזדה 3 החדשה תשווק בישראל בעוד פחות מחודש ימים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כאשר מאזדה הציגה את ה-3 החדשה, היא הוצגה עם 4 מנועים, כולם מסדרת SKYACTIV החדשה: 1.5 ליטר 100 כ"ס, 2.0 ליטר בשנין הספקים של 120 כ"ס ו-165 כ"ס ועבור אירופה, גם מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל בהספק של 150 כ"ס. שאלת השאלות שנותרה הייתה איזו יחידת הנעה תשווק בישראל וההערכה השכיחה הייתה שזו תהיה גרסת ה-120 כ"ס של מנוע ה-2.0 ליטר.

 

כאמור, את התשובה קיבלנו בתערוכת פרנקפורט האחרונה ובישראל תשווק ה-3 החדשה עם גרסה מחוזקת של מנוע ה-1.5 ליטר SKY-G בהספק מרבי של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 15.3 קג"מ ב-4,100 סל"ד. המנוע ישודך לתיבת 6 הילוכים אוטו'. עם תיבת הילוכים ידנית, צריכת הדלק עם מנוע זה עומדת על 19.6 ק"מ לליטר, אין נתונים עדיין לגבי הביצועים או צריכת הדלק עם תיבה אוטו'.

 

הפרטים המלאים על מאזדה 3 החדשה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (13)

  • שלומי

    סיטרואן לוקחת אותם בהליכה

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמיר

    כנהג של סובארו xv ואחראי על בחירטן של כ18 כלי רכב<br /><br />זה ביחד עם האוריס הם שני כלי הרכב הכדאיים ביותר<br /><br />אמינות של כלי רכב שתוכננו עי יפנים כשהביצוע במזדה הוא גם עי יפניים. בלי שטויות של מחלקת השיווק שמאפיינת את יצרני הרכב האירופאיים,שדוחפות טכנולוגיות לא בשלות כמקדם מכירות(כן פולקסוואגן ופורד אני מדבר עליכן),איכות הרכבה טובה. צריכת דלק טובה משמעותית ממנועי הטורבו בתנאי אמת.ללקוח הליסינג עם קילומטראז גבוה המשמעות היא מינימום השבתות בגלל תקלות. וללקוח פרטי..אין צורך להרחיב...

    כתובת URL מקוצרת:
  • דוד

    קודם כל במבחני רכב היא שתתה ליטר לכל 10 ק"מ בתנאים קשים - סטנדרטי למנוע 1.6 כיום, ולא חסכוני. דבר שני - בניגוד למאזדה 3 שמיוצרת ביפן, הקורולה החדשה מגיעה לארץ מטורקיה - כלומר מד האמינות שלה עדיין גבוה אבל ירד קצת ביחס לרכבים יפניים. דבר שלישי - מאזדה 3 מאובזרת הרבה יותר מהקורולה - תצוגת מהירות עילית, בלימה אוטומטית במהירויות נמוכות, שלל כפתורי שליטה מההגה + גלגל שליטה הממוקם בין שני הכיסאות הקדמיים, שתי כניסות USB, כניסת כרטיס SD וכמובן כניסת AUX, ועוד... אז מי פה מפגר טכנולוגית?! בקיצור, אני חושב שעם ה3 החדשה, מאזדה יכולה להחזיר לעצמה את כתר מלכת המכירות והליסינג של ישראל...

    כתובת URL מקוצרת:
  • דוד

    אבל דיברו על זה שאולי יהיה דגם כזה של 1.5 עם 120 כ"ס. חוץ מזה אני לא מבין מה משווים בין המנוע הזה למנוע טורבו. כל הרעיון של סדרת skyactive הוא חיסכון ענק בדלק ללא שימוש בגירים רובוטיים, וטכנולוגיות טורבו למיניהן. אז צריך להתפשר קצת אבל זה שווה, כי אם אני קונה מאזדה, אני לא צריך לבקר במוסך כל חודש כמו שהיה קורה עם הייתי קונה למשל את האוקטביה החדשה... 1 ל19 למנוע 1.5 רגיל זה לא דבר שרואים כל יום. יש לציין שהנתונים על הנייר לא כל כך רחוקים מהמציאות. במקטע של המסע של מאזדה בסיביר היא עשתה 1 ל15 עם מנוע 2.0. נתון מרשים מאוד!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    המומנט מאוד נמוך יחסית למנועי הטורבו העכשוויים

    כתובת URL מקוצרת:
  • שגיא

    מנועים פשוטים ותמיד טכנולוגית באיחור אחרי כולם

    כתובת URL מקוצרת:
  • אסף

    קורולה החדשה אין עליה, רכב חזק מאוד 132 כ״ס<br />גיר רציף 7 הילוכים אוטומט+ טיפטרוניק מאובזרת מאוד<br />רכב אגדי בסיס גלגלים 2.7 רצפה שטוחה מאיור מרווח מאוד חסכוני מאוד בדלק תאוצות טובות, שמירת מחיר וערך מעולה. המשפחתית הטובה ביותר. מומלצת.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ae

    שלא יחשוב פעמים ויבחר בקורולה כי היא לא רואה אותה!

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    מקווה שמסך הספידומטר השקוף, שנמצא מעל ההגה ומוצג עליו ספידומטר דיגיטלי, יגיע לארץ!<br />זה השוס העיקרי של הדגם, ויהיה חבל אם יוותרו עליו!<br />ככה אפשר לראות את המהירות בלי להוריד את המבט מהדרך!<br /><br />כמו כן, מקווה שיביאו ארצה גם את מסך המולטימדיה המובנה בדאשבורד, ושיהיה בו גם ניווט בישראל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    למזדה 3 בשווקים אחרים יהיו מנועי סקייאקטיב חדשים: מנוע 1.5 בהספק 100 כ"ס או מנוע 2.0 בהספק 120 כ"ס.<br />ופתאום מזדה הצליחה לשלב בין שני היתרונות, ולהוסיף לאותה סדרה מנוע נוסף, עם נפח קטן (1.5) אך הספק כמו הגדול (120 כ"ס)!<br />איך זה מתאפשר פתאום?! ואם זה ככה, למה יש את המנועים האחרים, אם יש אחד שמשלב את היתרונות של שניהם?<br />הרי שלושת המנועים הם חדשים מאותה סדרה וכולם הם סקייאקטיב!<br />אז מה הקאץ'?<br />האם יש מניפולציה במספרים?<br />או שאולי יש במנוע הנ"ל חסרונות שלא מצויינים כאן?<br />מה הסיפור? נדרש הסבר מפורט ומנומק היטב!

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאזדה ספיד

    שתגיע כבר! ! !

    כתובת URL מקוצרת:
  • רועיקליאו

    הקליאו החדשה לוקחת את המאזדה.. מאוד מאכזב

    כתובת URL מקוצרת:
  • אישימוטו

    טויוטה קורולה החדשה תאכל את מאזדה 3 בלי מלח...חכו ותראו.

    כתובת URL מקוצרת: