מאזדה 6 החדשה 2013 – הפרטים המלאים

מאזדה 6 החדשה תוצע בתצורת סדאן וסטיישן ועם מנועי בנזין SKYACTIV בהספקים של 155-192 כ"ס.

2013 מאזדה 6 החדשה

מאזדה 6 החדשה, היא הדגם הראשון של מאזדה לעשות שימוש מלא וכולל בכל טכנולוגיית SKYACTIV החדשה של מאזדה. היא תוצע בתצורת סדאן או סטיישן ועם מנועי בנזין ודיזל, כולם בטכנולוגיית SKYACTIV.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מאזדה 6 החדשה, מעוצבת בהשראת הקונספט שינארי, שהתווה את שפת העיצוב החדשה של מאזדה (KODO – הנשמה של התנועה) ושיושמה לראשונה בקרוסאובר CX-5. שפת העיצוב החדשה, תרמה לכך שמקדם הגרר במאזדה 6 החדשה נמוך במיוחד ועומד על CD של 0.26 בלבד (0.28 בסטיישן).

 

תא הנוסעים של מאזדה 6 החדשה, כפי שניתן לראות בתמונות, זהה לחלוטין לתא הנוסעים שתמצאו במאזדה CX-5. העיצוב מנימליסטי ונקי, לא מרובה כפתורים לטובת הנדסת אנוש משופרת, יחד עם שימוש בחומרים איכותיים מבעבר.

 

השימוש המלא בטכנולוגיית SKYACTIV אומר שמאזדה 6 החדשה תהיה קלה יותר, חסכונית יותר, עם פלטפורמה קשיחה יותר לעומת הדגם הנוכחי המוחלף. למעשה, במאזדה 6 החדשה אין כל זכר לדגם הישן. הפלטפורמה החדשה נתמכת במערך מתלים בתצורה של מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור.

 

 

מאזדה 6 סדאן החדשה מציעה מידות גדולת מהדגם היוצא עם אורך של4865 מ"מ (לעומת 4,735 מ”מ בדגם הנוכחי), רוחב של 1840 מ"מ (1,795 מ”מ), גובה של 1450 מ"מ (1,440 מ"מ) ובסיס גלגלים של 2,830 מ"מ (2,725 מ"מ). נפח תא המטען עומד על 489 ליטר.

 

מאזדה 6 סטיישן החדשה, מציעה מידות שונות כדגם המיועד לשוק האירופאי לעומת דגם הסדאן המיועד לשוק האמריקאי ונהנה מבסיס גלגלים ארוך יותר ב-80 מ"מ. לדגם הסטיישן מידות של: 4,800 מ"מ אורך, 1,840 מ"מ רוחב, 1,480 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,750 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 522 ליטר.

 

מאזדה 6 החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

מאזדה תשווק את ה-6 החדשה עם שלושה מנועי בנזין בהספקים של בין 145-192 כ"ס ושני מנועי דיזל בהספקים של 150-175 כ"ס. כל המנועים בטכנולוגיית SKYACTIV – יחס דחיסה גבוה במיוחד במנועי הבנזין ויחס דחיסה נמוך במיוחד במנועי הטורבו דיזל. כל המנועים מצוידים בשרשרת תזמון, הזרקת דלק ישירה ומשודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו' או ידנית.

 

חלק מהדגמים מוצעים, לראשונה במאזדה, עם מערכת עצור/סע (i-STOP) ומערכת בלימה רגנרטיבית i-ELOOP - מערכת האוגרת את אנרגיית הבלימה באמצעות קבל ולא סוללה שלפי מאזדה מציעה שיפור של כ-10% בצריכת הדלק.

 

מנועי הבנזין:

2.0 ליטר 145: מנוע בנפח 2.0 ליטר ביחס דחיסה של 13:1 המייצר הספק מרבי של 145 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד.

 

2.0 ליטר 165: מנוע בנפח 2.0 ליטר ביחס דחיסה של 14:1 המייצר הספק מרבי של 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 21.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד.

 

2.5 ליטר: מנוע בנפח 2.5 ליטר ביחס דחיסה של 13:1 המייצר הספק מרבי של 192 כ"ס ב-5,700 סל"ד ומומנט מרבי של 26.1 קג"מ ב-3,250 סל"ד.

 

מאזדה 6 החדשה ביצועים וצריכת דלק

 

מנועי הדיזל:

2.2 ליטר 150: מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר ביחס דחיסה של 14:1 המייצר הספק מרבי של 150 כ"ס ב-4,500 סל"ד ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד.

 

2.2 ליטר 175: מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר ביחס דחיסה של 14:1 המייצר הספק מרבי של 175 כ"ס ב-4,500 סל"ד ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ ב-2,000 סל"ד.

 

מאזדה 6 החדשה ביצועים וצריכת דלק

 

מאזדה 6 החדשה – בטיחות:

מאזדה תצייד את ה-6 החדשה במספר אמצעי בטיחות (בהתאם לרמת הגימור). מבין מערכות הבטיחות ניתן למצוא: מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית (בין 30-200 קמ”ש), מערכת בלימה אוטו' לעיר, תאורה ראשית אדפטיבית המספקת תאורה מרבית בהתאם למצב התנועה בכביש.

 

כל הדגמים יוצעו עם מערכת סיוע לזינוק בעליה, ועם 7 כריות אוויר. בהתאם לרמת הגימור, הדגמים יוצעו עם צמיגים במידות של 225/55R17 או 225/45R19.

 

2013 מאזדה 6 סדאן:

 

2013 מאזדה 6 סטיישן:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (8)

  • אלי שגב

    האמת נסעתי על הונדה אקורד וסיויק. משנת 1995, נהנתי מאוד מהרכבים. והשירות, לאחרונה חשבתי לשנות לחזרה 6 חדשה, קראתי את,התגובות כאן נראה לי רק בגלל השירות ובמיוחד שלא עושים טרייד אין,השוק מוצף, במזדות, לכן לא אקנה מזדה, מצד שני הונדה נשארה עם מנועי וי טי אר, ולא התקדמה לאי טי אס, אני מבולבל אמשיך לבדוק רכבים אחרים,תודה לכם על האומץ במסירת המדע על מזדה ועל השירות שלהם,

    כתובת URL מקוצרת:
  • פרקש גרשון

    תבדוק את אופטימה של קיא ואת 40 I של יונדאי. מפרט עשיר יותר ואופציות לנוחות הנהג יותר מאש במזדה. דבר חשוב לא פחות עדיין נשארתם בחטא היהורה למרות שמזמן אתם לא במקום הראשון במכירות, וזה מתבטא ביחס הכמעט מזלזל וחוסר נכונות ללכת לקראת הלקוח.<br />ברשותי מזדה 6 מודל 2004 ומזדה 6 מודל 2008 ואני לא רואה שהם שומרים כל כך על ערך הרכב ומתקשה במכירה, לשאלתי בדבר טרייד אין נעניתי בשלילה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אפי

    צודק המגיב הקודם. מזדה עדיין בטוחים ש"לא חייבים כלום לקונה אחרי שפתח את הכיס". לא עושים טרייד אין ומשאירים את הבעיה ללקוח. לא לקנות כי תיתקעו עם הרכב. (גם אני). רכבי מנהלים (עלאק) חייבים לרכוש רק ממי ישי לו טרייד אין הגון.(וולוו,סובארו )

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    ב 2008 קניתי מזדה 6 חדשה היום כשאני רוצה לעשות טרייד אין בחברת מזדה הם מורידים לי 15 אחוז כאילו שהרכב היה בבעלות ליסינג , הם מוכרים בזול את הרכבים לחברות הליסינג ואי אפשר למכור את הרכב במחיר הגון.<br />אל תקנו עד שיבינו שיש להם אחריות לקהל הלקוחות שלהם.<br />למרות שהרכב הוא טוב <br />לא אקנה יותר מזדה..

    כתובת URL מקוצרת:
  • ברוך

    לאילו מכוניות יש מפרט עשיר יותר

    כתובת URL מקוצרת:
  • פרקש גרשון

    המחיר שלה גבוה יחסית למכוניות מאותה הקטגוריה אשר מציעות מפרט עשיר בהרבה מאשר למזדה 6.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שחר

    אני גם רוצה נדירררר כמה כסף<br />

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלמוג

    מאזדה עושה יופי של קפיצת מדרגה מימיי הלאנטיס המפוארים שלה.

    כתובת URL מקוצרת: