מאזדה תחשוף את הקרוסאובר הקומפקטי CX-5 בתערוכת פרנקפורט הקרובה, אשר משלב לראשונה את כל טכנולוגיית SkyActiv החדשה של מאזדה.

מאזדה CX-5

מאזדה, בעיקר לאחר שנפרדה מפורד, יודעת שהיא חייבת להגדיל את היצע הדגמים שלה בכדי לשרוד, לגדול ולהתחרות. זו אחת הסיבות שמאזדה מציגה תחת מטריית הטכנולוגיה בשם SkyActiv, מנועים חדשים, תיבת 6 הילוכים חדשה והחלק החשוב ביותר אלו השלדות החדשות שהן לא רק קלות יותר וחזקות יותר אלה מודולריות ולכן יאפשרו למאזדה להציג דגמים חדשים נוספים על בסיס אותה הפלטפורמה.

 

מאזדה CX-5 החדש, הקרוסאובר הקומפקטי של מאזדה שיתחרה ברכבים כמו יונדאי ix35, או פולקסווגן טיגואן, מאגד בתוכו את כל מה שיש לטכנולוגיית SkyActiv של מאזדה. ה- CX-5 יצויד בשתי יחידות הנעה, מנוע ה-2.0 Sky-G עם הספק של 163 כ"ס ב-6000 סל"ד ומומנט של 21.4 קג"מ המתקבל ב-4000 סל"ד ומנוע ה-2.2 טורבו דיזל (עם שני מגדשים) Sky-D בהספק של 173 כ"ס ומומנט של 40.9 קג"מ המתקבל בין 2000 סל"ד ל-5200 סל"ד.מנוע הזידל יוצע גם בהספק מופחת של 150 כ"ס.

עוד על מנועי Sky של מאזדה

mazda_cx-5_1
mazda_cx-5_1
mazda_cx-5_2
mazda_cx-5_2
mazda_cx-5_3
mazda_cx-5_3
mazda_cx-5_4
mazda_cx-5_4
mazda-cx-5_2011_action_02__jpg300
mazda-cx-5_2011_action_02__jpg300
mazda-cx-5_2011_action_03__jpg300
mazda-cx-5_2011_action_03__jpg300
mazda-cx-5_2011_interior_01__jpg300
mazda-cx-5_2011_interior_01__jpg300
mazda-cx-5_2011_interior_01__jpg3001
mazda-cx-5_2011_interior_01__jpg3001
0_116915l
0_116915l
0_186859l
0_186859l
0_224763l
0_224763l
0_451012l
0_451012l
0_825878l
0_825878l
102924l
102924l
104220l
104220l
261700l
261700l
304615l
304615l
532795l
532795l
772813l
772813l
807757l
807757l
908018l
908018l
0_116915l
0_116915l
0_186859l
0_186859l
0_224763l
0_224763l
0_451012l
0_451012l
0_825878l
0_825878l
102924l
102924l
104220l
104220l
261700l
261700l
304615l
304615l
532795l
532795l
772813l
772813l
807757l
807757l
908018l
908018l
cx-5_2011_alum_action_21__jpg72
cx-5_2011_alum_action_21__jpg72
cx-5_2011_alum_action_22__jpg72
cx-5_2011_alum_action_22__jpg72
cx-5_2011_alum_action_24__jpg72
cx-5_2011_alum_action_24__jpg72
cx-5_2011_alum_still_28__jpg72
cx-5_2011_alum_still_28__jpg72
cx-5_2011_alum_still_30__jpg72
cx-5_2011_alum_still_30__jpg72
cx-5_2011_boot_int_12__jpg72
cx-5_2011_boot_int_12__jpg72
cx-5_2011_details_01__jpg72
cx-5_2011_details_01__jpg72
cx-5_2011_details_04__jpg72
cx-5_2011_details_04__jpg72
cx-5_2011_details_08__jpg72
cx-5_2011_details_08__jpg72
cx-5_2011_details_09__jpg72
cx-5_2011_details_09__jpg72
cx-5_2011_details_10__jpg72
cx-5_2011_details_10__jpg72
cx-5_2011_int_04__jpg72
cx-5_2011_int_04__jpg72
cx-5_2011_int_07__jpg72
cx-5_2011_int_07__jpg72
cx-5_2011_int_15__jpg72
cx-5_2011_int_15__jpg72
cx-5_2011_int_16__jpg72
cx-5_2011_int_16__jpg72
cx-5_2011_int_20__jpg72
cx-5_2011_int_20__jpg72
cx-5_2011_skyblue_action_09__jpg72
cx-5_2011_skyblue_action_09__jpg72
cx-5_2011_skyblue_action_17__jpg72
cx-5_2011_skyblue_action_17__jpg72
cx-5_2011_skyblue_action_20__jpg72
cx-5_2011_skyblue_action_20__jpg72
cx-5_2011_skyblue_still_20__jpg72
cx-5_2011_skyblue_still_20__jpg72
cx-5_2011_skyblue_still_21__jpg72
cx-5_2011_skyblue_still_21__jpg72
cx-5_2011_skyblue_still_22__jpg72
cx-5_2011_skyblue_still_22__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_01__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_01__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_02__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_02__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_03__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_03__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_05__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_05__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_13__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_13__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_14__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_14__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_15__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_15__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_16__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_16__jpg72
cx-5_2011_zealred_still_16__jpg72
cx-5_2011_zealred_still_16__jpg72
cx-5_2011_zealred_still_18__jpg72
cx-5_2011_zealred_still_18__jpg72
cx-5_2011_zealred_still_19__jpg72
cx-5_2011_zealred_still_19__jpg72
cx-5_int_3__jpg72
cx-5_int_3__jpg72
cx-5_int_at_6__jpg72
cx-5_int_at_6__jpg72
cx-5_int_door_4__jpg72
cx-5_int_door_4__jpg72
cx-5_int_meter_3__jpg72
cx-5_int_meter_3__jpg72
cx-5_meter1__jpg72
cx-5_meter1__jpg72
cx-5_storage-box__jpg72
cx-5_storage-box__jpg72
cx-5_tonneau-cover__jpg72
cx-5_tonneau-cover__jpg72

 

המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית (חדשה) או לתיבת שישה הילוכים חדשה עם טכנולוגיית SkyActiv אשר לפי מאזדה היא חלקה יותר ומהירה יותר בפעולתה מתיבת הילוכים כפולת מצמדים. מאזדה CX-5 יציע פליטת מזהמים וצריכת דלק נמוכה נמוכה ביותר ביחס למתחרות המוערכים בכ-16 ק"מ לליטר עבור מנוע הבנזין ו-19 ק"מ לליטר בגרסת הדיזל.

 

בתחום הביצועים, יציע ה-CX-5 ביצועים שלא נופלים מהמתחרים המצוידים במנועי טורבו עם כ-9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש עבור מנוע הבנזין וכ-8.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 206 קמ"ש עבור דגם הדיזל. מנוע הבנזין יוצע עם הנעה קדמית בלבד ומנוע הדיזל עם הנעה כפולה בלבד.

 

הקרוסאובר CX-5 הוא הדגם הראשון של מאזדה המציג בגרסת ייצור את שפת העיצוב החדשה של מאזדה ה- “קודו" שפירושה ביפנית "הנשמה של התנועה" . ה-CX-5 מבוסס על הקונספט מינאגי אליו נחשפנו בתערוכת ז'נבה האחרונה בתחילת השנה.

 

מאזדה CX-5 ישווק בישראל בתחילת 2012 ויהיה הדגם הראשון של מאזדה אשר יציג את טכנולוגיית ה-SkyActiv בישראל. בהמשך 2012 תוצע מאזדה 2 עם מנוע 1.3 Sky וכן מאזדה 3 שעברה מתיחת פנים ובתערוכת פרנקפורט נחפש לראשוונה למנוע החדש שלה בטכנולוגיית SkyActiv.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/r0LGA2pPMXo?rel=0{/iframe}

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/i4qytbaf6wo?rel=0{/iframe}

 

טכונלוגיית SkyActiv:

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/UNRRJxjMisg?rel=0{/iframe}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.