מאייבך לא מתה אלא רק משודרגת

אחרי שלל שמועות על סגירת המותג מייבאך, הציגה מרצדס פנים למאייבך, בתערוכת בייג'ין בסין, השוק החשוב ביותר עבורה כיום

הרבה השתנה? לא ממש לא אבל ברכב מאובזר שכזה אפשר לשנות הרבה בכדי לנסות להצליח שוב. אבל לפני שנדבר על מה כן נעשה אנחנו נתחיל מהסוף. הכל התחיל מכך שב.מ.וו זכתה ברולס רויס ופולקסווגאן רכשה את בנטלי ולמרצדס לא נשאר כלום, אז היא פשוט החייתה את מותג העבר המפואר שלה מאייבך. המאייבך הייתה אמורה להוות יריבה לא רק שקולה אלא טובה יותר מרולס רויס, שהיא עד היום מכונית הסופר יוקרה האולטימטיבית.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מאייבך המחודשתרולס רויס פנטום - עדיין המועדפת על האצולה

 

בתחילת דרכה ב-2002, המכירות היו מעודדות אך לאט לאט הן היו על סף עצירה מוחלטת. כיום, עיקר המכירות של מאייבך הן בסין ואפילו בארה"ב שהייתה שוק פורח למאייבך כבר כמעט שלא רוכשים אותה. באירופה המצב היה יותר חמור מההתחלה מכמה סיבות: אמנם המאייבך היא מסוג הרכבים שיש נהג בשכר הנוהג אותן, אך באירופה אפילו מלכת אנגליה נוהגת ברכבה מידי פעם וכאן מרצדס לא השכילה לעצב את תא הנהג בשונה מהמרצדס S קלאס (דור קודם) שעולה שליש ממנה ובתחום הרכבים האלו הרוכשים רוצים להרגיש מיוחדים, בדיוק כמו אצל האצולה המוטורית הבריטית, שהכל נעשה ביד אמן. האירופאים קצת פחות מוחצנים מקרוביהם הרחוקים בארה"ב ולמאייבך, אין את אותו השילוב של רכב מאוד יקר, שיודע שהוא כזה, אך לא מכריז על כך בראש חוצות. מעל הכל, לא הייתה למאייבך את הסך הכולל המצופה מרכב שכזה, זה אמנם עניין של תחושה וקשה להגדיר את זה, אך ברכבים שכאלו המנוע מאוד חזק אבל הנוסעים כלל לא אמורים להרגיש את זה, הרכב יפנה ימינה או שמאלה ושוב הנוסעים לא אמורים להרגיש את זה, נינוחות מוחלטת של הנוסעים.

 

 

המאייבך מיוצרת ב-4 דגמים, 57S,57,62,62S, ולשנת 2011 זוכה המאייבך לעדכונים קוסמטיים ומכניים. הגריל הקדמי יחד עם מכסה המנוע עודכן וכעת יש גם הבל בין דגמי ה-S לרגילים. מראות הצד שונו בכדי להפחית רעשי רוח. מתחת למכסה המנוע נמצא אותו מנוע V12 שבגרסאות הרגילות מייצר את אותו הספק של 542 כ"ס אך עם צריכת דלק מופחתת, ובדגמי ה-S יש שיפור קל של בהספק העמוד כעת על 630 כ"ס.

 

 

מבפנים אין דרמות בעיקר לא באזור הנהג, עדכון טכנולוגי ועיצובי קל בלבד. בגרסת בסיס הגלגלים הקצר, ה-57, כעת ניתן לקבל גם מושבים מתכווננים עם הדום לרגליים שפעם ניתן היה לקבל רק בגרסת ה-62. בגרסת ה-62 ניתן קבל מסך 19 אנצ' מרכזי במקום או בנוסף למסכי ה-9.5 אינצ' בגב המושבים שבהם ניתן גם לצפות בנעשה מסביב לרכב באמצעות מצלמות. מערכת הבישום שהוצגה בגרסת הצפלין ניתן לרכישה כעת בכל הדגמים, גימיק אבל זה מה שעושה את ההבדל בין רכב יקר לרכב יקר ומיוחד. אינטרנט אלחוטי גם נמצא כאופציה באמצעות מודם סלולרי.

 

לא סתם הוצגה המאייבך המחודשת הזו בתערוכת בייג'ין, כפי שכבר הבנו הסינים מגלים את העולם החדש ורוצים להנות ממנו עד כמה שאפשר והדרך הכי טובה להראות את זה, אלו רכבי לימוזינה וכמה שבסיס הגלגלים ארוך יותר הרי זה משובח. לכן כל היצרניות המכובדות הציגו בתערוכה גרסאות ארוכות של הדגמים השונים שלהם כמו האודי A8L, פולקסווגן פייטון, בנטלי מרצדס E וב.מ.וו סדרה 5.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות