מחירון חדש בלובינסקי 2015: הוזלות משמעותיות

לובינסקי יוצאת במהלך שיווקי הכולל מחירון חדש ואטרקטיבי לצד מימון, טרייד אין ועוד.

פיג'ו 108
לובינסקי מציגה מחירון חדש ואטרקטיבי יותר לדגמי פיג'ו וסיטרואן.

עם השקתה של פיג'ו 208 החדשה/מחודשת, לובינסקי – יבואנית פיג'ו וסיטרואן בישראל - החלה ליישם אסטרטגיית שיווק חדשה הכוללת ניצול של שער היורו הנמוך לטובת מחירון חדש וזול יותר לדגמי פיג'ו וסיטרואן.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

פיג'ו וסיטרואן אמנם רשמו שיפור מסוים במסירות רכב חדש במחצית הראשונה של השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אך שני המותגים רחוקים מהצמרת ומחזיקים במקומות ה-15 וה-17 בטבלת המסירות. בלובינסקי מאמינים שבאמצעות האסטרטגיה החדשה וליין המוצרים העדכני של פיג'ו/סיטרואן, וזה שעוד יגיע בעתיד, הם יוכלו להגיע לסך מכירות של כ-20,000 רכבים בשנה עד סוף שנת 2017.

 

אבי צור מנכ"ל קבוצת לובינסקי: "שער המטבע הוא אחד הרכיבים המשפיעים על מחירי הרכב בישראל. מגמת הירידה של שער היורו מאפשרת לנו להוריד משמעותית את מחירי הרכבים שאנו מייבאים ולאפשר לצרכן ליהנות בצורה חסרת תקדים מהשער הנמוך. המחירון החדש של קבוצת לובינסקי מגלם ירידה של אלפי שקלים במגוון דגמים, וזו בעינינו הוגנות עסקית, וגם הזדמנות מצוינת להגיע לקהלים רחבים יותר עם מגוון הדגמים המנצחים של הקבוצה".  

 

המחירים החדשים של דגמי פיג'ו/סיטרואן (לדוגמה):

סיטרואן C1 ידנית תוצע מעתה במחיר של 59,900 שקל במקום 66,990 שקל – הוזלה של 7,090 שקל.

 

פיג'ו 108 רובוטית תוצע מעתה במחיר של 69,900 שקל במקום 79,990 שקל – הוזלה של 10,900 שקל.

 

פיג'ו 308 תוצע מעתה במחיר של 129,990 שקל במקום 132,990 שקל. מחיר עד סוף השנה – 126,900 שקל.

 

סיטרואן C4 תוצע מעתה במחיר של 124,900 שקל במקום 129,990 שקל. 

 

פיג'ו 2008 יוצע מעתה במחיר מחירון של 114,900 שקל במקום 127,990 שקל. דגם מעודכן עם מנוע 1.2 טורבו ותיבת 6 הילוכים אוטו' יגיע ברבעון הראשון של 2016.

 

פיג'ו 208 תוצע מעתה במחיר של 99,900 שקל לדגם 1.2 טורבו אוטו' אקטיב לעומת 109,990 שקל (בדגם 1.6 אוטו' היוצא).

 

פיג'ו 3008 עם מנוע 1.6 טורבו 165 כ"ס יוצע מעתה במחיר מחירון של 144,900 שקל במקום 161,990 שקל. במבצע ל-300 רכבים: 139,900 שקל.

 

פיג'ו 508 תוצע מעתה במחיר של 169,900 שקל במקום 178,900 שקל.

 

יוצאים מהיצע הדגמים המקומי הם סיטרואן C5, שתוצע בהמשך בגרסה המותאמת יותר לשוק הישראלי ובמחיר אטרקטיבי יותר, וסיטרואן C3. סיטרואן C3 תחזור לשוק הישראלי רק בשנת 2017 עם השקתו של הדור הבא של הדגם. בהמשך השנה, תנחת כאן פיג'ו 308GTI החדשה וכן גרסת 1.2 טורבו אוטו' לפיג'ו 301. 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • נהגוס

    שאפו - המגמה החלה אצל כמה יבואנים וממשיכה כאן. יבואן פיאט הוריד מחירים רוחבית וגם פולקסוואגן. <br /><br />יבואן פולקסוואגן לא מוריד מחירים לשאר המותגים שהוא מייבא: סקודה, סיאט ואודי. הוא עדיין מוכר שם מאוד ביוקר בלי סיבה.<br /><br />אם לובינסקי ישכילו להאריך את תקופת האחריות של רכבי פיג'ו . אולי הם יימכרו משמעותית יותר. למרות הורדת המחירים. בעיית האמינות וירידת הערך הקשה של המותג לא נעלמה.<br /><br />היבואן המרגיז מכולם הוא כמובן קרסו. כל הרכבים שלו מתומחרים יחסית מעל המחיר שצריך להיות להם לפי יחס שקל לפאונד בריטי. <br />לדוגמא: ניסן קאשקאי הבסיסי 1.2 אוטו' צריך לעלות כ 140K אבל הוא עולה קרוב ל 160K. תבדקו ותראו שהיחס הממוצע בין הרכבים בבריטניה עם אותה רמת גימור(בקירוב) הוא 6.65 שקלים לפאונד 1. ורק אצל קרסו היחס קופץ לבערך ל 9 שקלים לפאונד 1. <br /><br />דוגמא נוספת היא מחיר הדאצ'יה דאסטר - המחיר הגירסא המאובזרת ביותר עולה בארץ כ 130K, בבריטניה אותה דאצ'יה בדיוק עולה 30% פחות ממשפחתית אוטומטיות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    נהגוס

    בסיטרואן האריכו ל5 שנים כבר לפני מספר שנים ובפיג'ו האריכו גם לאחרונה ל5 שנים (אם כי זה עדיין במבצעים וכו), מאמין שכרגע הכל נמכר עם 5 שנות אחריות<br />במקרה זה כמו בקיה (3 שנים מלאות על הכל ועוד שנתיים על מכלולים מסוימים: מנוע,גיר,היגוי וכו)

    כתובת URL מקוצרת: