מיצובישי אאוטלנדר PHEV ההיברידי בישראל – מחיר החל מ-224,900 שקל

מיצובישי אאוטלנדר PHEV הוא הגרסה ההיברידית נטענת (פלאג-אין) של האאוטלנדר. לדגם טווח נסיעה חשמלי של 52 ק"מ וצריכת דלק משולבת של 52.6 ק"מ לליטר.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

כלמוביל, יבואנית מכוניות מיצובישי לישראל, השיקה היום (יום ג') את האאוטלנדר PHEV החדש, הגרסה ההיברידית פלאג-אין של האאוטלנדר המציעה צריכת דלק משולבת של 52.6 ק”מ לליטר, מה שהפוך את האאוטלנדר PHEV למכונית החסכונית ביותר בדלק בישראל. הדגם ישווק ברמת גימור אחת, גובהה במיוחד, ויוצע במחיר של 224,900 שקל. במיצובישי צופים מכירה של כמה מאות יחידות מהדגם בשנה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מערכת ההנעה ההיברידית-נטענת של האאוטלנדר PHEV, מורכבת ממנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר (מחזור אטקינסון) בהספק מרבי של 119 כ"ס ב-4,500 סל"ד ומומנט מרבי של 19.36 קג"מ ב-4,500 סל"ד, זאת לעומת 150 כ"ס בדגם הרגיל עם מנוע במחזור אוטו. למנוע הבנזין, מסייעים שני מנועים חשמליים בהספק של 33.5 כ"ס, לכל אחד (82 כ"ס בפיק), כאשר מנוע אחד מותקן מאחור. למנוע הקדמי מומונט מרבי של 14 קג"מ ולמנוע האחורי מומנט מרבי של 19.9 קג"מ. את שני המנועים החשמליים, המאפשרים למעשה הנעה כפולה ללא קשר מכני בין הציר הקדמי לאחורי, מזינה סוללת 80 תאים בקיבולת של 12kWh.

 

המערכת ההיברידית פלאג-אין של מיצובישי בעלת תיעדוף לשימוש במנועים החשמליים ברוב מצבי הנסיעה. בנסיעה מנהלתית ועד 120 קמ"ש, מנוע הבנזין לא יפעל כלל במצב החשמלי או ישמש לרוב להטענת הסוללות, הוא יצטרף למלאכת הנעת הרכב במהירויות גבוהות, תאוצות חזקות או כמובן, במצב בו הסוללה התרוקנה.

 

נסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד לטווח מרבי של כ-52 ק"מ וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 52.6 ק"מ לליטר. כאשר הסוללה במצב טעינה מינימלי, הרכב פועל במצב היברידי רגיל ואז צריכת הדלק עומדת על 17.2 ק"מ לליטר. ניתן לעבור למצב היברידי רגיל גם בלחיצת כפתור, זה מאפשר לנהג לשמור על מצב הטעינה של הסוללה עבור נסיעה עירונית (או הררית) לזמן מאוחר יותר. מערכת ההנעה הזו מספקת לדגם ביצועים של 11.0 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 170 קמ"ש או 120 קמ”ש במצב EV החשמלי המלא. כמו ברוב המכוניות החשמליות, לדגם תיבת העברה עם הילוך אחד בלבד.

 

 

טעינת הסוללה משקע 13 אמפר עומדת על זמן של 5 שעות ושעה וחצי פחות משקע 16 אמפר. בשימוש בעמדת טעינה מהירה הזמן מתקצר ל-30 דקות בלבד, אך עם הגבלה לטעינה של 80% מקיבולת הסוללה בלבד וזאת בכדי לשמור על אורך חיי הסוללה (עניין של פרופיל טעינה בסוללות ליתיום). עלות טעינת הסוללה עומדת על 8 שקלים. את הסוללה ניתן לטעות גם באמצעות מנוע הרכב בלחיצת כפתור, 40 דקות עד 80% קיבולת, כאשר לצורך זה מנוע הבנזין ישתמש בכ-3 ליטר דלק.

 

לפי התקן הישראלי חובה להטעין האמצעות טעינה מנוהלת - מוד 3 (ירושה מבטר פלייס). בכלמוביל עומלים על כך שיהיה ניתן להטעין גם במוד 2 ללא צורך בעמדת טעינה מנוהלת. עלות עמדת טעינה המסוקפת ע"י צד שלישי עומדת על כ-8,000 שקל (עלות העמדה+התקנה). ניתן לחכור את עמדת הטעינה בעלות חודשית של כ-170-190 שקל לחודש (לא כולל כמובן עלות החשמל בתעריף ביתי).

 

מיצובישי אאוטלנדר PHEV  - מפרט טכני מלא.

 

לאאוטלנדר PHEV חמישה מקומות בלבד, אך למרות התוספת של מערכת ההנעה ההיברידית, נפח תא המטען קטן ב-14 ליטר בלבד לכדי 463 ליטר. רמת האבזור גבוהה מאוד וכוללת מושבימ עור, חלון גג, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטו', בקרת אקלים מפוצלת, אפליקציה להנעת הרכב מרחוק והפעלת המיזוג (WIFI), חישוקים קלים ועוד.

 

האאוטלנדר PHEV, הוא הנציג הראשון לעידן הירוק במיצובישי אשר תציע מערכת הנעה היברידית ברוב דגמיה החדשים. מיצובישי שמה לה ליעד להגיע לכך שעד שנת 2020, כ-20% מכלל הייצור שלה יהיה של רכבים היברידיים/חשמליים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • נהגוס

    כל הכבוד למיצובישי, לראשונה מזה זמן רב מאוד שהם מחדשים ונותנים מוצר שאין לו אח ורע בקטגוריה ועוד עם יכולות שטרם נראו ( 52 ק"ה לליטר!!!!). איני נציג שלהן ואיני מתכוון לקנות כזה רכב כי הוא עדיין יקר.<br /><br />אך בהשוואה לרכבים עם יכולות זהות בקטגוריה ואף מחוצה לה יש כאו תמורה מצויינת לכסף לדעתי.

    כתובת URL מקוצרת: