מיצובישי חושפת את האאוטלנדר PHEV קונספט S

מיצובישי אאוטלנדר PHEV קונספט S שיוצג בעוד עשרה ימים בפריז, הוא גרסה מהודרת ואתלטית למראה לאאוטלנדר הנוכחי, שבנוסף מספקת רמז עבה למתיחת הפנים הבאה לדגם הסדרתי.

2014 מיצובישי  אאוטלנדר PHEV קונספט S

כהמשך לתמונות הטיזר של הקונספט שפורסמו בתחילת החודש, מיצובישי חושפת היום (ב') תמונות ראשונות של האאוטלנדר PHEV קונספט S אשר יוצג בקרוב בתערוכת פריז 2014.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מבוסס על האאולטנדר PHEV הסדרתי - שהוצג בעצמו בתערוכת פריז 2012 – הקונספט S לפי מיצובישי הוא "גרסה ספורטיבית וביטוי ויזואלי מתוחכם יותר לטכנולוגיית ה-PHEV של מיצובישי". במילים אחרות, מיצובישי מספקת לנו רמז עבה לאיך שתיראה מתיחת הפנים לאאוטלנדר שתוצג ככל הנראה כבר בשנה הבאה.

 

האאולטנדר PHEV הסדרתי, שבקלות יכול להיחשב לאחר מרכבי הפנאי הבנאליים/אנמיים ביותר למראה, זוכה בקונספט S למראה ספורטיבי ובעל נוכחות עם חזית שעוצבה בהשראתם של דגמי הקונספט האחרונים של מיצובישי ובמיוחד, הקונספט XR-PHEV. אין ספק בדבר אחד, אם כך אכן תיראה מתיחת הפנים לאאוטלנדר, הוא יהפוך מברווז בלתי ניראה לברבור נאה וחטוב. בתא הנוסעים מיצובישי שדרגה את האווירה, משמעותית, עם גימור בעץ שחור ועיטורי כרום יחד עם שימוש נרחב בעור על המושבים, הדלתות והדשברוד.

 

הדגם מצויד באותה מערכת הנעה היברידית פלאג-אין של האאוטלנדר PHEV הרגיל: שילוש של מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר עם שני מנועים חשמליים, אחד מלפנים והשני מאחור, בהספק של 33.5 כ"ס כל אחד. נסיעה חשמלית מלאה אפשרית עד לטווח של כ-52 ק"מ וצריכת הדלק המשולבת עומדת לפי נתוני היצרן על 52.6 ק"מ לליטר, במצב היברידי רגיל, לדגם צריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר.

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • מיצובישי

    אם כך הוא היה מגיע לישראל הייתי רוכש אותו במקום את ה-CX-5, לא שיש משהו רע במאזדה אבל היה לי נחמד עם 7 מקומות.

    כתובת URL מקוצרת: