מכונית השנה 2014: פיג'ו 308 החדשה

פיג'ו 308 החדשה גברה על ב.מ.וו i3 ומאזדה 3 החדשה בדרך לתואר מכונית השנה 2014 של אירופה.

פיג'ו 308 החדשה 2014

פיג'ו 308 החדשה, שתשווק בהמשך השנה בישראל, זוכה עם פתיחתה של תערוכת ז'נבה בתואר מכונית השנה 2014 של אירופה. פיג'ו 308 החדשה היא המכונית הרביעית של פיג'ו לזכות בתואר. היא זוכה בו לאחר פיג'ו 307 בשנת 2002, פיג'ו 405 בשנת 1998 ופיג'ו 504 בשנת 1969.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פיג'ו 308 החדשה שקיבלה מצוות השופטים 307 נקודות, גברה בדרך על 30 מועמדות לתואר כולל על שבע הפיינליסטיות: ב.מ.וו i3 עם 223 נקודות, טסלה מודל S עם 217 נקודות, סיטרואן C4 פיקאסו עם 182 נקודות, מאזדה 3 החדשה עם 180 נקודות וסקודה אוקטביה ומרצדס S קלאס עם 170 נקודות כל אחת.

 

פיג'ו 308 החדשה זכתה בתואר בזכות העיצוב, האיכות הכוללת, תא הנוסעים הייחודי i-Cockpit, טכנולוגיית הפחתת המשקל (פלטפורמת EMP2 החדשה) והמנועים החדשים והחסכוניים אך בעיקר, על כך שה-308 מהווה ציון דרך משמעותי במיוחד עבור החברה הזו ועתידה.

 

פיג'ו 308 החדשה תשווק בישראל במהלך המחצית השנייה של 2014. המנוע העיקרי שישרת את הדגם בישראל הוא מנוע 1.2 ליטר שלשושה צילינדרים טורבו חדש בהספק של 130 כ"ס ב-5,500 סל”ד (ישנה גרסת 110 כ"ס) ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ החל מ-1,750 סל"ד. מנוע זה ישווק בישראל עם תיבת 6 הילוכים אוטו', עם תיבת שישה הילוכים ידנית מנוע זה מספק ביצועים של 9.6 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 207 קמ"ש וצריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • א

    היא פחות טובה מגולף ופוקוס<br />אולי כשיגיעו מנועי הטורבו הקטנים , יהיה לה שובר שיווין. פג'ו בבעיה, ירידת הערך שלה , והאמינות שמתחת לממוצע גורמים לה להראות לא טוב, ה308 הקודם היה כשלון במכירות, כנל ה207 המכוערת.<br />פגו חייבת לשפר את האיכות של רכביה, למרות שסה"כ יש עליהום מוגזם, היא כבר ממש לא הכי טובה<br />זה בדיחה לתת ב2014 רכב השנה, לרכב שאף עיתון לא נותן לו שום יתרון על הגולף שזכתה ב2013<br /><br />הקשקאי החדשה טובה ממנה בהרבה, וגם המאזדה 3 (אבל ממתי נותנים ליפניות רכב השנה). גם הבמו ההיברידית היתה מענינת.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    סיטרואן C4 פיקאסו החדשה הגיעה למקום הרביעי - וזהו עוד הישג לPSA, כי הרי זאת מכונית אחות לפיג'ו 308 החדשה.<br /><br />ובכלל גם מאזדה 3 היא טובה (לפחות עם המנועים החזקים יותר בהיצע שלה) והגיע לה מקום גבוה, וגם האוקטביה היא איכותית - אבל לתת לה לזכות היה כמו לתת לגולף7 לזכות עוד פעם - שנה שנייה ברציפות...<br /><br />אני מאוד אוהב גם את רנו קפטור, אבל היא בכלל לא הגיע לגמר של הטופ 7...<br /><br />שנה הבאה יש סיכוי טוב לסיטרואן קקטוס לזכות. וגם למזדה2 (אם כי ליפניות קצת יותר קשה לזכות כאן).

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    בתגובה הקודמת כתבתי שלשופטים יש תמיד נטייה לטובת החשמליות - וציינתי לראייה את הI3 שבמקום השני. מה ששכחתי לציין זה שגם המקום השלישי הוא לחשמלית - טסלה. כנראה שפיצול הקולות בין שתי החשמליות היה בעוכריהן ולכן אף אחת מהן לא זכתה, ואילו אם הייתה רק אחת מהן היא כנראה הייתה מקבלת את הקולות המצטברים של שתיהן וזוכה במקום הראשון בבירור (עם יותר מ400 קולות). פיג'ו 308 זכתה מההפקר בזכות הפיצול לשתי חשמליות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    יש! לא האמנתי שהפייבוריטית שלי תזכה... כי בביקורות הוידאו שראיתי לא מאוד התלהבו ממנה, וגם כי הרבה פעמים הייתה נטייה לטובת מכוניות חשמליות (והנה הI3 במקום השני).<br /><br />אבל ה308 היא הכי משוכללת ומאובזרת בקטגוריה. הכי מתקדמת. והדאשבורד שלה הכי יפה בסגמנט שלה. גם מבחוץ היא מאוד יפה, אבל את הפרופיל (ה"גולפי") שלה אני לא אוהב...<br /><br />זאת היורשת האמיתית והראוייה ל307 - לא ה308 הקודמת שהייתה יותר כמו מתיחת פנים ל307 ולא ממש דגם חדש. לכן ה308 הקודמת לא הייתה צריכה להיקרא ככה אלא להישאר עם השם 307, ורק למכונית החדשה של עכשיו באמת מגיע שם חדש.<br />זאת היורשת האמיתית ל307 - ועובדה ששתיהן זכו בתואר מכונית השנה.

    כתובת URL מקוצרת: