מנוע 1.0 טורבו ליונדאי i20 החדשה

יונדאי i20 החדשה שתנחת אצלנו לקראת אפריל 2015, תוצע עם מנוע 1.0 טורבו שלושה צילינדרים בהספק של 120 כ"ס.

2015 יונדאי i20 החדשה

יונדאי כבר חשפה עבורנו את המפרט הטכני של יונדאי i20 החדשה לשנת 2015 אותו תוכלו למצוא בקישור. בתערוכת פריז שנפתחה בסוף השבוע האחרון (4-19.10), יונדאי הציגה את המנועים החדשים שלה לאירופה לשנת 2015, ביניהם מנוע שלושה צילינדרים טורבו T-GDI בנפח 1.0 ליטר שישרת את ה-i20 החדשה החל מהשנה הבאה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

למנוע קטן הנפח הספק מרבי של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 17.5 קג"מ והוא ישודך לתיבת הילוכים ידנית בתחילה, יונדאי לא מציינת עדיין האם מנוע זה ישודך עם השקת הדגם גם לתיבת השבעה הילוכים כפולת המצמדים (DCT) החדשה שלה.

 

מנוע זה יצטרף למנועים האטמוספריים המוכרים מהדגם הנוכחי: 1.25 ליטר עם 75 או 85 כ"ס ו-1.4 ליטר עם 100 כ"ס שיוצע גם עם תיבת 4 הילוכים אוטו' כמו בדגם הנוכחי.

 

אז לאחר שמעל לשנתיים אנחנו שומעים שוב ושוב על מנועי הטורבו קטני הנפח של יונדאי (וקיה) החל מהשנה הבאה כאמור נמצא אותם בדגמי יונדאי, יתכן שגם ב-i30 המחודשת, שם כבר נמצא מנוע 1.4 טורבו עליו יונדאי עדיין לא סיפקה פרטים טכניים כלשהם.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • דני

    יש לי כזו ואכן ההילוכים נוחים ומדויקים מאוד

    כתובת URL מקוצרת:
  • מישו

    ל-i20 הידנית יש את תיבת ההילוכים הנוחה ביותר שנתקלתי בה אי פעם. קלאץ' רך, ידית הילוכים מדוייקת וקלה לתפעול. בקיצור, תענוג!

    כתובת URL מקוצרת:
  • עם תיבת כפולת מצמדים כנראה יהיו בעיות אמינות כמו שיש אצל האירופאיות.<br /><br />התיבה האוטמאטית הנוכחית של ה i20 מיושנת ועגלתית (ממהרת להעלות הילוכים ולא יכולה להוריד 2 הילוכים בבת אחת).

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    עבודה יפה, עדיפה על הפולו

    כתובת URL מקוצרת: