מנוע 1.4 טורבו ליונדאי i35 אלנטרה החדשה

יונדאי מציידת את הגרסה האמריקאית של האלנטרה i35 החדשה לשנת 2016 במנוע 1.4 ליטר טורבו עם 128 כ"ס ו-21.5 קג"מ.

2016 יונדאי i35 אלנטרה החדשה
2016 יונדאי i35 אלנטרה החדשה מצטיידת במנוע 1.4 ל' טורבו ובמנוע 2.0 ליטר במחזור אטקינסון בשוק האמריקאי.

יונדאי חשפה לפני כחודשיים את ה-i35 אלנטרה 2016 החדשה בגרסתה לשוק הקוריאני ואמש בתערוכת לוס אנג'לס היא חשפה את הדגם בגרסתו לשוק האמריקאי הנבדל בעיקר בשימוש בשני מנועים חדשים של יונדאי שלא מוצעים עם הגרסה לשוק הקוריאני.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

בעוד הגרסה לשוק הקוריאני מצוידת בארבעה מנועים: 1.6 ליטר GDI עם 132 כ"ס, 1.6 ליטר טורבו דיזל e-VGT עם 136 כ"ס ושני מנועים בנפחים של 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר המיועדים לשימוש בגז, הגרסה האמריקאית של הדגם מצטיידת בשני מנועים חדשים לחלוטין של יונדאי: 2.0 ליטר Nu MPI ו-1.4 ליטר טורבו Kappa GDI.

 

מנוע ה-1.4 ליטר טורבו מייצר בדגם הספק מרבי של 128 כ"ס ב-5,500 סל"דומומנט מרבי של 21.5 קג"מ בין 1,400-3,700 סל"ד והוא משודך כסטנדרט לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד ולמערכת עצור/סע. צריכת הדלק המשולבת עומדת לפי תקן EPA האמריקאי על 14.9 ק"מ לליטר. זה נשמע גבוה, אך לאור העובדה שתקן EPA מחמיר יותר מזה האירופאי במיוחד לאור העובדה שיונדאי זהירה מאוד כיום בנתוני צריכת הדלק שהיא מפרסת, נתון זה הוא ככל הנראה קרוב מאוד לנתון שיתקבל בתנאי אמת, מחוץ לתנאי המעבדה.

 

גם מנוע ה-2.0 ליטר החדש מעניין לא פחות, מנוע זה פועל במחזור אטקינסון החסכוני בו עיקר השימוש עד היום היה ברכבים היברידיים. מנוע זה מייצר באלנטרה i35 החדשה הספק מרבי של 147 כ"ס ב-6,200 סל"ד ומומנט מרבי של 18.2 קג"מ ב-4,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו' (תיבה חדשה) והוא צורך בדגם ליטר אחד לעל 14.0 קג"מ לפי תקן EPA האמריקאי.

 

2016 יונדאי i35 אלנטרה החדשה תא הנוסעים
i35 החדשה - תא נוסעים מרווח, מאובזר ואיכותי יותר.

 

תזכורת: 2016 יונדאי i35 אלנטרה החדשה (i35 רק בישראל) מבוססת על פלטפורמה משודרגת משמעותית של הדגם היוצא העושה שימוש נרחב יותר של 53% במתכת HSS לעומת רק 21% בדגם היוצא, דבר שאפשר ליונדאי לשפר את תחום ה-NVH (רעידות רעשים ועידון כולל), חופש רק יותר בכיול המתלים בדגם ולפי יונדאי, הדגם יוכל להשיג את הציון המרבי במבחני הריסוק.

 

עם אורך של 4,570 מ"מ, רוחב של 1,800 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, ה-i35 אלנטרה החדשה ארוכה יותר 20 מ"מ מהדגם היוצא ורחבה ממנו ב-25 מ"מ, בסיס הגלגלים נותר כשהיה. נפח תא המטען בדגם הצטמק ב-12 ליטר סמליים.

 

בתחום הבטיחות, האלנטרה החדשה לשוק האמריקאי מצוידת במערכת הבטיחות המתקדמת של יונדאי הכוללת מערכת בלימה אוטו' עם זיהוי הולכי רגל (נדיר בסגמנט), מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ומערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת התראה על עצמים באזורים מתים, מערכת התראה על תנועה חוצה מאחור ועוד. כסטנדרט הדגם מצויד בשבע כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, מערכת ניטור לחץ האוויר בצמיגים ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות